Gå til innhold

Motorola One Vision

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den. Fin telefon til prisen. Når det gjelder GPS signalene så har jeg ikke merket noe særlig problemer. Den er kanskje litt mer upresis enn andre modeller, men det kommer helt an på hva du skal bruke den til. For min del holder det i lange baner. Touchtastene blir jo litt smalere når telefonen er slankere, men det har ikke vært noe problem for min del. Om man har over gjennomsnittet store fingre så kan det kanskje være et problem. Men det igjen kommer jo helt an på om man stort sett skriver på telefonen i stående stilling med en hånd eller flipper den og skriver med begge fingre. På den annen side syntes jeg det er lettere å ha en smalere telefon i hånda, og det er mer behagelig sånn sett. Den ligger også bedre i lomma enn andre telefoner med bredere skjerm syntes jeg. Det var en av grunnene til at jeg gikk for den. 

Et minus for de som skal se mye på film/filmklipp med diverse apper, er at alle disse appene ikke nødvendigvis støtter dette skjermformatet. Var ikke alle appene som benyttet skjemstørrelsen fullt ut. Men for meg er det en ikke-sak siden jeg uansett ikke liker å se sekvenser på mobilskjerm, noe jeg syntes blir for lite uansett hvilken mobil jeg har. 

Så alt i alt kommer det jo an på hvordan du bruker telefonen, for min del har det vært et meget godt kjøp til en relativt bra pris. Ser ikke vitsen i å kjøpe dyrere telefoner lenger, siden det meste egentlig er helt topp også på billigere modeller. 

Anonymkode: c91cf...8da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...