AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Hei! Håper litt på svar her inne, da jeg tenker det kanskje kan være normalt selv om det aldri har vert normalt for meg tidligere. Har de siste ukene opplevd plutselige anfall av slitenhet og tung pust, uten grunn. Noen gang kan jeg også kjenne et slags trykk i brystet, men ikke vondt. Ofte føler jeg meg da generelt dårlig, men det går alltid over i løpet av et par minutter. Det kan nesten skje når som helst, om jeg bare går ut med søppelet eller bare går ned en trapp o.l. Og også andre ganger når jeg anstrenger meg mer (går i fjellet, trener osv). Klarer heller ikke se noen sammenheng med aktivitet, da det ofte ikke blir bedre om jeg setter meg ned og heller ikke verre om jeg bare fortsetter med det jeg holder på med. Men det skjer bare når jeg står, har aldri opplevd det ellers. Vi har blodtrykksaparat her hjemme så jeg målte nettopp det til 130/70 og pulsen var 98. Er normalt aktiv. 27 år. Kvinne. Ellers må dere bare spørre om det er noe mer som kan være relevant. Noen som har noen tanker om hva det kan være? Eller har opplevd noe lignende, og funnet ut hva det var? Anonymkode: 85f17...1e1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Hadde det akkurat sånn i starten av svangerskapet mitt. Kan du være gravid? Anonymkode: e703d...21b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde det akkurat sånn i starten av svangerskapet mitt. Kan du være gravid? Anonymkode: e703d...21b Nei. Det er jeg helt sikker på at jeg ikke er. Anonymkode: 85f17...1e1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 Astma? Ring legen i morgen, få en hastetime (ikke vent tre uker liksom). Be dem ta EKG, og PEF-måling (du blåser inn i et rør, det måler lungekapasiteten). Anonymkode: bdcf3...b14
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Astma? Ring legen i morgen, få en hastetime (ikke vent tre uker liksom). Be dem ta EKG, og PEF-måling (du blåser inn i et rør, det måler lungekapasiteten). Anonymkode: bdcf3...b14 Tror ikke det? Har ingen andre symptomer på astma i alle fall. Men skal få bestilt en legetime. 4 minutter siden, Caram skrev: Lav blodprosent? Lite jern? Mangler B-12? Alle disse blodprøvene var fine for 3-4 måneder siden, så det kunne vel ikke utviklet seg så fort på så kort tid, eller? Anonymkode: 85f17...1e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå