AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Dere som har tatt øyelokkoperasjon, når begynte dere med øyesminke? Kjenner jeg begynner å savne mascara, og ikke minst prøve øyenskygge. Noe jeg ikke har brukt pga tunge øyelokk. Operasjon vellykket. Utført Volvat Trondheim! Anonymkode: d9a81...131
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg har dessverre ikke svar på det du spør om, men lurer på om du kan fortelle litt om selve operasjonen? Hvor lang tid tok det? Var det vondt? Og hvor lenge går det før man ikke ser mørbanket ut? Fastlegen min har nettopp sendt inn henvisning til en slik operasjon. Jeg er i utgangspunktet skeptisk til alt av kosmetiske operasjoner, men nå er øyelokkene mine så tunge at jeg sliter med å holde øynene åpne. Jeg har hypermobilitetssyndrom, og da er det visst veldig vanlig å få svært tunge, hengende øyelokk. Anonymkode: 6037b...07d
Megasså Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 Operasjon er ingen ting å grue seg til. Jeg fikk kanyle med stesolid. juuuuhuuuu:) bedøvelse rundt øynene etterpå. Kjente ingen verdens ting! Tok vel ca 30 minutter, ikke helt sikker da jeg ikke så ( på) klokka. Men det er absolutt ikke noe å grue for.!! Ble veldig hoven, men holdt meg ikke helt til anbefalingen om å holde meg i ro. Ikke mye blå.Hadde jo ikke smerter, så følte meg tipp topp! ;/ Men det ble veldig fint til slutt! Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 38 minutter siden, Megasså skrev: Operasjon er ingen ting å grue seg til. Jeg fikk kanyle med stesolid. juuuuhuuuu:) bedøvelse rundt øynene etterpå. Kjente ingen verdens ting! Tok vel ca 30 minutter, ikke helt sikker da jeg ikke så ( på) klokka. Men det er absolutt ikke noe å grue for.!! Ble veldig hoven, men holdt meg ikke helt til anbefalingen om å holde meg i ro. Ikke mye blå.Hadde jo ikke smerter, så følte meg tipp topp! ;/ Men det ble veldig fint til slutt! Lykke til! Takk for svar! Anonymkode: 6037b...07d
Megasså Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Anonymkode: 6037b...07d Operasjon er ingen ting å grue seg til. Jeg fikk kanyle med stesolid. juuuuhuuuu:) bedøvelse rundt øynene etterpå. Kjente ingen verdens ting! Tok vel ca 30 minutter, ikke helt sikker da jeg ikke så ( på) klokka. Men det er absolutt ikke noe å grue for.!! Ble veldig hoven, men holdt meg ikke helt til anbefalingen om å holde meg i ro. Ikke mye blå.Hadde jo ikke smerter, så følte meg tipp topp! ;/ Men det ble veldig fint til slutt! Lykke til!
Majott Skrevet 6. november 2019 #6 Skrevet 6. november 2019 På 31.10.2019 den 21.17, AnonymBruker skrev: Jeg har dessverre ikke svar på det du spør om, men lurer på om du kan fortelle litt om selve operasjonen? Hvor lang tid tok det? Var det vondt? Og hvor lenge går det før man ikke ser mørbanket ut? Fastlegen min har nettopp sendt inn henvisning til en slik operasjon. Jeg er i utgangspunktet skeptisk til alt av kosmetiske operasjoner, men nå er øyelokkene mine så tunge at jeg sliter med å holde øynene åpne. Jeg har hypermobilitetssyndrom, og da er det visst veldig vanlig å få svært tunge, hengende øyelokk. Anonymkode: 6037b...07d Jeg tok øyelokksoperasjon for noen år siden. Jeg fikk lokalbedøvelse rundt øynene, og det var det som gjorde vondt! Selve operasjonen kjente jeg ikke noe til. Operasjonen tok kanskje 30 min eller mindre. Det tok en uke før jeg ikke så mørbanket ut. Dette er jo en veldig vanlig operasjon å ta, også min mor tok den da hun var 70. Ikke vær skeptisk til dette, du får det mye bedre etterpå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå