Gå til innhold

29 år, INTJ som liker å lese og diskutere


gvarg

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 29 år, bor i Møre og Romsdal. Jobber frilans hjemmefra, noe jeg egentlig trives godt med, men man treffer ikke så mange folk på den måten. I tillegg er jeg ganske introvert, liker ikke fester og store forsamlinger. Har det best sammen noen få som man kan være avslappet sammen med, se en film, diskutere stort eller smått.

Jeg har allerede 2 gode venner, men føler at vi holder på å skli litt fra hverandre. Det hadde derfor vært fint med en ny venn.

Har studert litt japansk, lærer meg tysk nå på hobbybasis. Har spilt en del spill i min ungdom, men lite av det nå. Er ikke helt fremmed for det.

Jeg leser mye bøker, mest om psykologi, filosofi, vitenskap samfunn, historie, politikk og kultur. Trives best når jeg kan ha gode samtaler med noen som i hvert fall har interesse for noe av det samme som meg (du trenger ikke å være smart eller noe altså, jeg er bare midt på treet selv).

Venner og bekjente som liker meg, er ofte intellektuelt nysgjerrige og liker å få mitt perspektiv på ting. De kommer ofte til meg for å få gode råd eller bare ha det trivelig sammen.

Anser meg selv som veldig tålmodig, blir aldri sint og er stort sett i godt humør ;)

Kunne kanskje mest av alt tenkt meg å bli kjent med en dame, siden det faktisk kan utvikle seg til noe mer hvis det virkelig klaffer. Men det er ikke så viktig at det skjer. Jeg har noen venninner uten at det blir noe mer enn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge man ikke tar det for seriøst, så tenker jeg at det kan være en grei pekepinn.

Endret av gvarg
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Familytree
På 31.10.2019 den 16.36, gvarg skrev:

Har studert litt japansk,

Wow det er greit, hvor har du studert japansk?

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...