AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Har over lengre tid hatt smerter i kroppen. Legen konkluderte sist med betennelse i muskelfester og tok diverse blodprøver. Jeg fikk utslag på en blodprøve som gikk på ledd og revmatisme, men hadde ingen utslag på noen av de underliggende teste e de tok når hovedprøven var positiv. I tillegg hadde jeg en lett forhøyet crp og forhøyet mengde med blodceller (husker ikke om det var hvite eller røde, men det tydet i alle fall også på betennelse). jeg ble satt på en ukes kortisonkur for å se om det gir utslag. noen som har vært borti samme symptomer og har noen formening om hva dette kan være? Anonymkode: 3bd56...ce9
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Fibromyalgi kanskje? Artrose? Kan være det tar sin tid å få diagnose, men håper det ikke er noe alvorlig og at du får vite noe raskt! Lykke til! Anonymkode: 8ff6f...2e5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fibromyalgi kanskje? Artrose? Kan være det tar sin tid å få diagnose, men håper det ikke er noe alvorlig og at du får vite noe raskt! Lykke til! Anonymkode: 8ff6f...2e5 Legen mener det sitter i musklene, er ikke begge de sykdommene i leddene? Anonymkode: 3bd56...ce9
TheGirlWhoWaited Skrevet 31. oktober 2019 #4 Skrevet 31. oktober 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Legen mener det sitter i musklene, er ikke begge de sykdommene i leddene? Anonymkode: 3bd56...ce9 Fibromyalgi sitter ikke i leddene, men er en muskel- og bindevevssykdom. Men den gir strengt tatt ingen utslag på prøver.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #5 Skrevet 1. november 2019 7 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Fibromyalgi sitter ikke i leddene, men er en muskel- og bindevevssykdom. Men den gir strengt tatt ingen utslag på prøver. Ok. Var inne på NHI og leste om fibromyalgi. Har mange av symptomene de viser til. Men så også det du skriver om utslag på tester. jeg håper bare de finner ut hva det er. Holder på å tørne av den konstante smerten. Anonymkode: 3bd56...ce9
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #6 Skrevet 1. november 2019 Flåttbitt?? Anonymkode: 1ba50...2b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå