Gjest undring1 Skrevet 3. november 2019 #21 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) 1 time siden, Happy-Face skrev: Jeg har ALDRI likt snøball-krig. Hverken som barn / ungdom, eller som voksen. Det var som regel en eller annen kødd (eller flere av dem) som kastet snøball (ofte med små stein eller is-klumper i) og gikk inn for å gjøre mest mulig skade. / vondt på alle andre. Stein i snøball er ikke innafor nei. Det er ikke moro😨 Er det ikke mulig å ha det gøy uten å skade noen? Endret 3. november 2019 av undring1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 15. november 2019 #22 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) For meg er snøballkrig nærmest ensbetydende med konkurranse i å snødøpe hverandre. For at det skal være gøy, må alle som er med, være med frivillig. De må ha kledd seg godt og alle må kunne ta igjen. Aller best om snøen er løs og myk. Endret 15. november 2019 av undring1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 15. november 2019 #23 Del Skrevet 15. november 2019 Har snøballkrig med samboer, vi aker både med og uten barn. Misliker ski sterkt, men samboer elsker å stå på ski. Blir med på turer for å glede han. Noe ofrer jeg for at han skal bli glad 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 16. november 2019 #24 Del Skrevet 16. november 2019 (endret) På 15.11.2019 den 8.30, Frøken888 skrev: Har snøballkrig med samboer, vi aker både med og uten barn. Misliker ski sterkt, men samboer elsker å stå på ski. Blir med på turer for å glede han. Noe ofrer jeg for at han skal bli glad 😊 aå herlig ❄️😎⛄Har lite snø ennå, men...når det kommer, kan det bli både aking og snøballkrig. Endret 16. november 2019 av undring1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 19. november 2019 #25 Del Skrevet 19. november 2019 Hva er dine betingelser for at det skal være gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 26. november 2019 #26 Del Skrevet 26. november 2019 Et lite eksperiment, bare for gøy- La oss si at jeg kastet et pr never løssnø i fjeset ditt, og du ville ta igjen. Hva ville du gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 26. november 2019 #27 Del Skrevet 26. november 2019 (endret) Snøballkrig uten stener og frivillig, også må en ikke kaste for hardt. Husker på barneskolen lot bestevenninnen min og meg som at vi lagde snølykter. Plutselig hadde vi ett lager av snøballer som vi kasta og ga videre til guttene som var på vår side. Tror de andre gav seg tilslutt. Husker det var kjempe gøy. Endret 2. desember 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 26. november 2019 #28 Del Skrevet 26. november 2019 1 time siden, Arwen Undómiel skrev: Snøballkrig uten stener og frivillig, også må en ikke kaste for hardt. Husker på barneskolen lot venninnen min og meg som at vi lagde snølykter. Plutselig hadde vi ett lager av snøballer som vi kasta og ga videre til guttene som var på vår side. Tror de andre gav seg tilslutt. Husker det var kjempe gøy. Høree kjempegøy ut. Ja, løs snø og frivillig er jeg enig i at må være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 26. november 2019 #29 Del Skrevet 26. november 2019 1 minutt siden, undring1 skrev: Høree kjempegøy ut. Ja, løs snø og frivillig er jeg enig i at må være Løs snø er viktig, men tåler å få en snøball i fleisen så lenge det ikke er altfor hardt og uten sten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 26. november 2019 #30 Del Skrevet 26. november 2019 Hva med døping da? Hvis det er jevnbyrdig så du kan ta igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolalot Skrevet 26. november 2019 #31 Del Skrevet 26. november 2019 Hehe dette minnet meg på noe,gikk på vid skole og hadde vært på do eller noe,gikk ut døra og dr stod vel ein gjeng på ca 10 stk(viste hvem alle hva pluss noen av de var venner)så fikk de øye på meg så bøyde jeg meg ned laget en snøball og suste den mot denne gjengen og traff ganske bra, de stod vel ca ti meter fra hehe:) selvfølgeli fikk jg litt igjen litt snø i nakken og etc mn hadde jo rekna med noe tilbake Men va bare gøy hehe 😃 ø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 26. november 2019 #32 Del Skrevet 26. november 2019 3 minutter siden, Lolalot skrev: Hehe dette minnet meg på noe,gikk på vid skole og hadde vært på do eller noe,gikk ut døra og dr stod vel ein gjeng på ca 10 stk(viste hvem alle hva pluss noen av de var venner)så fikk de øye på meg så bøyde jeg meg ned laget en snøball og suste den mot denne gjengen og traff ganske bra, de stod vel ca ti meter fra hehe:) selvfølgeli fikk jg litt igjen litt snø i nakken og etc mn hadde jo rekna med noe tilbake Men va bare gøy hehe 😃 ø Det var en slags kalkulert risiko ofte ja😃En viss spenning med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 26. november 2019 #33 Del Skrevet 26. november 2019 (endret) Det er gøy å bli dynka i snø så lenge man ikke mister pusten, hvis det er lov å ta igjen så .. Endret 26. november 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 26. november 2019 #34 Del Skrevet 26. november 2019 (endret) 4 timer siden, Arwen Undómiel skrev: Det er gøy å bli dynka i snø så lenge man ikke mister pusten, hvis det er lov å ta igjen da.. Det må være lov å ta igjen ja.❄️ Endret 26. november 2019 av undring1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 26. november 2019 #35 Del Skrevet 26. november 2019 Snø er gøy. Snølykt, bygge borger, gå på ski, ake. Ikke gøy er snøballkrig, dynking, kongen på haugen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 26. november 2019 #36 Del Skrevet 26. november 2019 (endret) Snø er alltid gøy så lenge den holder seg og er kram(når man skal lage borg og sånt), selv om det er kjedelig å måke. Har mange minner da brødrene mine og jeg lagde snøhuler og tunneler. Hytta var full av masse snø. Det var skikkelig gøy. Han ene har kastet mange snøballer på meg, synes stort sett det bare var gøy. Fikk noen i trynet noen ganger, da var det ikke så gøy lengre.. Løs snø er gøyest å base i Endret 2. desember 2019 av Arwen Undómiel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr. Skrevet 26. november 2019 #37 Del Skrevet 26. november 2019 (endret) . Endret 26. november 2019 av mr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Undómiel Skrevet 26. november 2019 #38 Del Skrevet 26. november 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 26. november 2019 #39 Del Skrevet 26. november 2019 Det er av en eller annen grunn ingenting som fyrer meg opp fortere enn om noen kaster noe på meg. Det er heldigvis ikke så mye annet enn snø som blir kastet, men da våkner det altså en indre, skrikende drage. Jeg mister fullstendig kontroll over temperamentet. Moro å kaste, selvsagt! Det bare gjør jeg aldri, siden jeg ikke tåler å bli kastet på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 26. november 2019 #40 Del Skrevet 26. november 2019 (endret) 1 time siden, Tamsi skrev: Det er av en eller annen grunn ingenting som fyrer meg opp fortere enn om noen kaster noe på meg. Det er heldigvis ikke så mye annet enn snø som blir kastet, men da våkner det altså en indre, skrikende drage. Jeg mister fullstendig kontroll over temperamentet. Moro å kaste, selvsagt! Det bare gjør jeg aldri, siden jeg ikke tåler å bli kastet på. Men om noen uvitende om dette likevel gjør noe sånt...? Da lever de farlig? Endret 26. november 2019 av undring1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå