AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #1 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg jobber på en avdeling på jobben og det er en veldig kjekk mann som jobber på en annen avdeling. Problemet er det at jeg ser han ikke så ofte da vi verken jobber eller spiser sammen. Hender bare vi går forbi hverandre og sier hei. Sist jeg snakket ordentlig med han var på sommerfesten i juni og han er en allright og høflig fyr med gode verdier og praten satt lett. Den gangen var jeg ikke intressert for da var jeg i et forhold, så la ikke merke til noen evt. signaler. Neste arrangement med jobben hvor han forhåpentligvis dukker opp er ikke før i februar. Det er ikke sikkert han jobber her frem til da engang for han nevnte han vurderte å si opp allerede på sommerfesten. Han er ikke på noen sosiale media og har tydeligvis ikke tinder, så kan ikke ta kontakt der heller. Jeg vet heller ikke om han faktisk er singel. Noen som har vært i en liknende situasjon og vet om noe jeg kan gjøre? De gangene jeg tilfeldigvis møter på han er han sjelden alene... Anonymkode: c5d73...d7b 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Søk på 1881, søk adressen da står det som regel "andre som bor på denne adressen". Som den stalkeren jeg er sjekker jeg profilene på soMe på de andre på adressen. Kan finne ut mye av det😄. Anonymkode: 915c2...16e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #3 Skrevet 31. oktober 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk på 1881, søk adressen da står det som regel "andre som bor på denne adressen". Som den stalkeren jeg er sjekker jeg profilene på soMe på de andre på adressen. Kan finne ut mye av det😄. Anonymkode: 915c2...16e Han er ikke å finne på 1881, dessuten har jeg tilgang til det meste av info fordi jeg jobber administrativt. Han har jobbet her i veldig mange år så adressen i vårt system står på foreldrene. Han bor ikke der lenger akkurat. Eneste jeg fant på foreldrene var gamle feriebilder fra 2012. Tror ikke jeg får gjort så mye mer stalking 😅 men skulle jo gjerne funnet ut hvordan jeg tar dette videre. Hadde han bare vært på samme avdeling så hadde saken vært en annen. Anonymkode: c5d73...d7b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #4 Skrevet 22. november 2019 Jeg er også nylig blitt betatt av en kollega, og har alltid antatt at han er singel. Har ikke spurt ham, og nå som jeg er blitt ekte interessert tør jeg ikke spørre om slikt ut av det blå. Tenker på ham hele tiden, og er redd for å bli avvist. Min kollega er heller ikke å finne på sosiale medier eller adressesøk. Jeg vurderer nesten daglig om jeg skal spørre til råds noen andre kolleger som kjenner ham bedre, men det er også skummelt. Livredd for å gå inn i kjærlighetssorg, samtidig som usikkerheten og grublingen i hverdagen også er slitsom. Anonymkode: eb087...300 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå