Gå til innhold

Besvimte av orgasme.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften. Hadde sex sist helg. Det varte type 2 timer, det var intenst og veldig deilig og mye teasing. Før orgasmen kom, ble det veldig hyperventilering og det bygget seg opp i flere minutter, før eksplosjonen kom. Det svartnet når orgasmen kom og følte jeg "forsvant" Kom et gnistregn og følte orgasmen i hele kroppen. Så blacket jeg ut, var borte kanskje et halvt minutt, før jeg kom til meg selv. Orgasme følelsen var der fortsatt å rykket i hele meg. Omsider falt jeg sammen, helt utmattet.

Var litt underlig og sliten hele dagen. Hadde orgasme igjen i går, veldig deilig, men ikke like intenst. Det skjedde ikke sånn da.

Bekymret eller uvanlig kraftig orgasme? Andre liknende erfaringer?

Anonymkode: 44b85...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke farlig om det ikke varer over litt tid. Har selv opplevd at partnere har besvimt av selve orgasmen, samt under kveling o.l.
Så lenge blodtilførselen er grei og du kommer til etter kort tid, er det null stress.

Personlig 'blacker jeg ut' når orgasmene er for intense. Akkurat som om kroppen min ikke håndterer mengden nytelse, og jeg forsvinner i en tilnærmet LSD-rus.

Skrevet

Jeg har besvimt av kåthet noen ganger, men ikke under orgasme. Dog tviler jeg på at det er noe å bekymre seg over, har hørt om flere som har sagt godnatt når det har gått for dem, og de lever ennå. ;)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Jeg har besvimt av kåthet noen ganger, men ikke under orgasme. Dog tviler jeg på at det er noe å bekymre seg over, har hørt om flere som har sagt godnatt når det har gått for dem, og de lever ennå. ;)

Herlig😊 Men hvorfor har du besvimt av kåthet? Vært så sjukt kåt at ikke kroppen har klart det? Er jo godt å vite, jeg ble mitt bekymret etter å ha besvimt under min orgasme. Håper du mener besvimte, når du sa godnatt for dem😊

Gjest Warrior
Skrevet

Tror ikke jeg har besvimt, men det føles i alle fall sånn hver gang. Det er jo så digg at det svartner. Er det rart man blir avhengig😍

Skrevet
8 minutter siden, Coachshinny skrev:

Herlig😊 Men hvorfor har du besvimt av kåthet? Vært så sjukt kåt at ikke kroppen har klart det? Er jo godt å vite, jeg ble mitt bekymret etter å ha besvimt under min orgasme. Håper du mener besvimte, når du sa godnatt for dem😊

Det er nettopp det jeg var, men så var jeg også i den alderen hvor man er sprengkåt 24/7, er noen år siden dette. xD Hehe, nei, jeg kjenner dem ikke så forhåpentlig var det noen andre som sa godnatt for dem. ;)

Skrevet
10 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Det er nettopp det jeg var, men så var jeg også i den alderen hvor man er sprengkåt 24/7, er noen år siden dette. xD Hehe, nei, jeg kjenner dem ikke så forhåpentlig var det noen andre som sa godnatt for dem. ;)

Herlig, falt du bare sammen blant folk, eller var det under oppvarming til sex.?😊 Jeg mister kontrollen på kroppen, begynner å riste å skjelve og tydelige rykninger, også in public. Kan bare bli sjukt kåt av nesten ingen ting. Kjenner meg igjen i den 24/7 beskrivelsen😉 Herlig, opplevd en gang en gutt besvime under orgasme😉

Skrevet
1 time siden, Coachshinny skrev:

Herlig, falt du bare sammen blant folk, eller var det under oppvarming til sex.?😊 Jeg mister kontrollen på kroppen, begynner å riste å skjelve og tydelige rykninger, også in public. Kan bare bli sjukt kåt av nesten ingen ting. Kjenner meg igjen i den 24/7 beskrivelsen😉 Herlig, opplevd en gang en gutt besvime under orgasme😉

Nei jeg var heldigvis alene på rommet mitt da det skjedde, hadde vært litt flaut å bli kåt på bussen f.eks. :P 
Ah, jeg har fortsatt tilgode å oppleve at gubben svimer av under akten. xD

Skrevet
17 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Nei jeg var heldigvis alene på rommet mitt da det skjedde, hadde vært litt flaut å bli kåt på bussen f.eks. :P 
Ah, jeg har fortsatt tilgode å oppleve at gubben svimer av under akten. xD

Hehe. Godt det, at du ikke var på date eller noe eller ute blant folk. Regner med du kom som en orkan etterpå da😊😉

Det var første gangen en real for han og han mistet bare helt kontrollen og blacket ut og falt sammen under orgasmen. Hihi, det var litt søtt😋😉

Skrevet
24 minutter siden, Coachshinny skrev:

Hehe. Godt det, at du ikke var på date eller noe eller ute blant folk. Regner med du kom som en orkan etterpå da😊😉

Det var første gangen en real for han og han mistet bare helt kontrollen og blacket ut og falt sammen under orgasmen. Hihi, det var litt søtt😋😉

Ja, da jeg kom til meg selv igjen (var ikke lange stunden jeg var "borte") fikk jeg fullført det jeg starta, for å si det sånn. ;)

Hehe, det kan jeg tenke meg. ^^

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Du bør nok ta deg ein tur til legen og få sjekket ut dette.     Ikkje noe som KG` S lesere kan stille diagnose på.     Er sjølvssagt  heilt unormalt å besvime gr. orgasme.

Endret av Anonym Bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...