Gå til innhold

Pasient med spørsmål

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Skal på sykehuset i morgen, men bor et stykke fra så skal derfor sove på pasienthotell. Spørsmålet mitt er:

Er det lov med besøk på pasienthotell? Finner ingen steder der det står noe om besøk og besøkstid. Lurte også på om sykepleierne/legen sjekker innom av og til eller om det er kun når man er innlagt? Håper på svar

Takk:)

Anonymkode: 86d53...5c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På pasienthotell behandles du på samme måte som et vanlig hotell, de fleste der er mennesker som venter på operasjon, er pårørende ol.

Ha besøk, og slapp av :)

Anonymkode: 0426b...b42

• Liker 1
Skrevet

Ja det er lov med besøk, men overnattingsgjester må betale et beløp for å overnatte om de skal sove på samme rom som deg. 

Nei, sykepleier titter ikke innom deg på pasienthotellet med mindre dere har en spesifikk avtale om det er noe helt spesielt (men om du trengte å bli oppfulgt utenom det polikliniske ville du jo vært innlagt i sengepost). Jeg har en gang vært på tilsyn hos noen som bodde på PH men det var fordi jeg var redd for at vedkommende lå bevisstløs inne på rommet da det ikke var mulig å oppnå kontakt over mange timer, men det er helt spesiell situasjon. 

Anonymkode: 09b23...c8b

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På pasienthotell behandles du på samme måte som et vanlig hotell, de fleste der er mennesker som venter på operasjon, er pårørende ol.

Ha besøk, og slapp av :)

Anonymkode: 0426b...b42

Ok! Takk for svar. Har ikke erfaring med dette😂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er lov med besøk, men overnattingsgjester må betale et beløp for å overnatte om de skal sove på samme rom som deg. 

Nei, sykepleier titter ikke innom deg på pasienthotellet med mindre dere har en spesifikk avtale om det er noe helt spesielt (men om du trengte å bli oppfulgt utenom det polikliniske ville du jo vært innlagt i sengepost). Jeg har en gang vært på tilsyn hos noen som bodde på PH men det var fordi jeg var redd for at vedkommende lå bevisstløs inne på rommet da det ikke var mulig å oppnå kontakt over mange timer, men det er helt spesiell situasjon. 

Anonymkode: 09b23...c8b

Takk for svar! Har noen slektninger som vil besøke meg, men vi får se hvordan formen er etter operasjon:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...