Gå til innhold

"Dårlig" seksuell kjemi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min nye kjæreste og jeg er en bra match på alle måter, utenom det seksuelle. Jeg er en som kommer veldig lett og mye, så jeg vet ikke om han merker det. 

For det er god sex, men ikke fantastisk om dere skjønner? Kan uten problemer liste opp flere FF hvor sexen har vært bedre. Tror vi har litt ulike preferanser, og jeg gjør gjerne det han liker, og kommer og nyter det - men uten den gnisten som jeg har med andre. Han kysser også på en måte jeg ikke helt finner ut av, mye hele tunga inn i min munn uten at jeg vet hva han vil jeg skal gjøre med det. 

Og jeg er forelsket i han, kjempeforelsket! Vi har like verdier, lik humor, god kjemi, snakker om alt og ønsker det samme og liker hverandre veldig godt. Han er heldigvis ikke like seksuell som meg, så vi har ikke sex hver dag - for hver gang vi har sex blir jeg litt trist fordi det burde være bedre.

Har noen opplevd at dette har blitt bedre etterhvert? Og kan det være fordi vi er i et forhold, og jeg har de siste 5 årene kun hatt ulike pulevenner med helt syk seksuell kjemi. 

Anonymkode: 712ce...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra for deg å prøve noe annet. Livet er mer enn syk sex.

Anonymkode: 995f5...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan lære han opp, styr hvordan dere kysser. Prat med han om sexen, om det er noe han liker ekstra, så nevner du noe du liker osv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra et punkt, (kommer tilbake til det) synes jeg du sutrer litt vel mye.
Du skriver: «  Vi har like verdier, lik humor, god kjemi, snakker om alt og ønsker det samme og liker hverandre veldig godt.» . Men når det kommer,til det seksuelle i mellom dere, føler du at det ikke fungerer helt slik du hadde tenkt deg -  hadde forventninger om. Vær litt tålmodig . Med all sannsynlighet har han bare litt liten erfaring. Det at han stikker tungen helt inn i munnen på deg, er tydelig mangel på  det. Lær han hvordan. Når han gjør det, trekk deg litt unna og si med et smil: « ta det litt rolig gutten min, det holder med bare tungespissen... kom... jeg skal vise deg » . Så gir du han et kveldskurs i klining. 
Som sagt, gir du både deg selv og han litt tid, og veileder han på de punktene som han ikke har fått dreisen på helt enda, blir samværet i mellom dere helt sikkert fin fint ettervert.
Kos dere!  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, casanova 1 skrev:

Bortsett fra et punkt, (kommer tilbake til det) synes jeg du sutrer litt vel mye.
Du skriver: «  Vi har like verdier, lik humor, god kjemi, snakker om alt og ønsker det samme og liker hverandre veldig godt.» . Men når det kommer,til det seksuelle i mellom dere, føler du at det ikke fungerer helt slik du hadde tenkt deg -  hadde forventninger om. Vær litt tålmodig . Med all sannsynlighet har han bare litt liten erfaring. Det at han stikker tungen helt inn i munnen på deg, er tydelig mangel på  det. Lær han hvordan. Når han gjør det, trekk deg litt unna og si med et smil: « ta det litt rolig gutten min, det holder med bare tungespissen... kom... jeg skal vise deg » . Så gir du han et kveldskurs i klining. 
Som sagt, gir du både deg selv og han litt tid, og veileder han på de punktene som han ikke har fått dreisen på helt enda, blir samværet i mellom dere helt sikkert fin fint ettervert.
Kos dere!  

Takk for et fint og nyttig svar! 

Er bare vant til at sex alltid er bra, og det er viktig for meg. Selv om alt det andre såklart er viktigere. 

Vi snakket litt sammen i går kveld, og da kom han med endel fantasier og lyster som han så på som "ekstreme". For meg er det helt normale ting han nevnte. Så mulig det stemmer som du sier, at han har litt lite erfaring eller har blitt dømt for det han tenner på. Satser på det går seg til.

Og godt å høre at det med tunga ikke er vanlig, haha! 

Anonymkode: 712ce...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...