AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 hei! jeg har slitt med underlivsplager siden rundt om februar, og har gått tre ganger til gynekologisk undersøkelse (hos volvat) men har ikke klart å bli kvitt problemene jeg opplever kløe og tørrhet som er av og på, det er ikke konstant men dukker opp ofte. jeg opplever også svie og smerter lengre oppe i "systemet" (rund om urinveisåpningen, men svir ikke når jeg går på do) som også er av og på, men som jeg kan kjenne av og til når jeg tørker meg eller når jeg bøyer meg fram eller ned. de to første gangene jeg var hos gynekolog mente hun at jeg hadde enten soppinfeksjon eller BV, og jeg har da gått igjennom flere behandlinger for dette i ettertid, med enten ingen eller uklar effekt. den siste gangen jeg var det så mente den nye gynekologen jeg gikk til at jeg bare var irritert nedentil, og at jeg bare trengte å bruke babyolje og vaske meg ofte nedentil (noe som jeg gjorde fra før av etter den første visitten), og det hjalp ikke noe særlig og hjalp ikke i det hele tatt for smertene jeg har av og til og jeg er usikker på hva jeg skal gjøre, siden det ikke går vekk og kan være "unpredictable" siden det kommer og går, har folk tips? Anonymkode: 0b098...708
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #2 Skrevet 31. oktober 2019 Har du googlet ulike kvinnesykdommer? Lichten f.eks? Anonymkode: cb3c5...cfb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå