Gå til innhold

PTSD, depresjon og angst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

noen her som har PTSD som klarer å være i jobb eller hvordan er det for dere? Sliter dere med alvorlig depresjon og angst? 

Hvordan takler dere hverdagen generelt? Hva gjør dere for å bli bedre?

Anonymkode: b01b0...115

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter veldig. Var sykemeldt i 1 år og er nå på AAP. Går muligens mot delvis ufør. Har enkeltmannsforetak og klarer å være i noe aktivitet noen timer i uka.

Anonymkode: 7e4b8...f7f

Skrevet

Etter flere år og god behandling er jeg nå frisk nok til å jobbe 50%:)

Anonymkode: af1a5...8c8

Skrevet

Har PTSD, personlighetsforstyrrelse og bipolar lidelse 2. Har ikke jobb, klarer ikke. Skal ikke mye stress til før jeg går helt i kjelleren, har også flere ganger fått panikkanfall på jobb. Mannen min forsørger meg, får ikke AAP eller annen stønad. Nav har tidligere hatt meg på alt mulige aktiviteter og kurs, har også vært ute i praksis. Men det ble så mye for meg, var stresset og nervøs så jeg klarte ikke mer. Så da fikk jeg ikke mer AAP. Hat mye dårlig samvittighet for mannen min som jobber så hardt, og jeg ikke klarer. 

Det er urettferdig at jeg skal lide så mye for at et annet menneske har terrorisert meg gjennom oppveksten, sånn at jeg ikke klarer fungere i hverdagen.

Anonymkode: 2dbb0...29b

Skrevet

Jeg har PTSD, alvorlig depresjon, OCD og sosialangst. Er i 100% jobb, men det skal ingenting til før jeg skal i kjelleren nei.. Det er helt krise, må liksom skade meg for å klare og komme gjennom dagen. Så det er litt av og på med sykemeldinger. Kommer meg gjennom hverdagen ved hjelp av skriving, turer og musikk. 

Anonymkode: d4b39...d34

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

noen her som har PTSD som klarer å være i jobb eller hvordan er det for dere? Sliter dere med alvorlig depresjon og angst? 

Hvordan takler dere hverdagen generelt? Hva gjør dere for å bli bedre?

Anonymkode: b01b0...115

Har ptsd og angst. Men ikke angst hele tiden.. kan gå mange mnd uten angst, og kan kjenne på det litt nå og da. Ptsd er jeg vel egentlig frisk av. Fått god behandling av en dyktig psykolog. Er i 100% jobb

Anonymkode: f08e7...349

Skrevet

Har ptsd og tilbakevendende depresjoner. Jobber vanligvis fullt, men har en jobb som er fleksibel nok til at jeg kan avspasere litt når det passer seg. Depresjonen er et større problem. Da er det vanskeligere å stå i jobben. Ptsden er håndterbar nok, men tror jeg ville strevet mer hvis jeg hadde hatt en jobb der jeg aldri kunne ha trukket meg tilbake til kontoret ved behov. 

Anonymkode: 03ae1...9e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...