Gå til innhold

Erfaring med Jollyroom nettbutikk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan er servicen der? 

Er det kort leveringstid?

Har de god kvalitet på varene? 

Kan de levere varen på døra di? 

Anonymkode: 7eca3...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig varierende erfaring. Har hatt flere bestillinger som har gått smertefritt, rask levering osv, fornøyd med varen osv. 

Har også opplevd:

Å ikke få rabatter som var registrert, altså trukket full pris. 

Å få en sending der det manglet en vare. Sendingen tok 3 uker. Når jeg tok kontakt fikk jeg bekreftelse på at varen var sendt på nytt. Etter 10 nye dager fikk jeg beskjed om at vare var tom fra lageret. 

Ekstremt lang leveringstid. Mulig post nord sin feil.

Dårlig og utilgjengelig kundeservice.

Anonymkode: defd8...09a

Skrevet

Jeg har handlet der ganske ofte og bare hatt positive erfaringer. Kjapp levering, god kvalitet på varene. Jeg har alltid hentet på utleveringssted, men tror du kan få hjemlevering mot et lavt tillegg (verdt det med vogn, møbler osv.). Jeg har aldri trengt å reklamere på noe, så jeg vet ikke hvordan kundeservicen er.

Anonymkode: a4096...d0a

Skrevet

Har bare hatt positive erfaringer, så har aldri hatt behov for å kontakte kundeservice. Jeg har hentet ting på utleveringssted, men det er sikkert mulig å betale for hjemlevering. Tar rundt ei uke å få det du har bestilt, som hos de fleste andre nettbutikker

Anonymkode: c6738...76f

Gjest theTitanic
Skrevet

Kommer Ann på post nord sin kapasitet. Før jul i fjor bestilte jeg en pakke. Den kom aldri. Fikk pengene tilbake og beklagelse på oppfordring etter halvannen måned.. 

Skrevet

Bare å lese anmeldelsene på nettet det; var på vei til å bestille flere ting derfra, men etter å ha lest litt anmeldelser, droppet jeg det for å si det sånn :laugh:

Anonymkode: 55e94...912

Skrevet

Har bestilt derifra i noen år nå, aldri hatt problemer med den nettsiden. 

Anonymkode: dd2c2...bc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...