AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Møtt en mann i ca 4 mnd. Har det fint, men møtes sjelden pga barn. Jeg skrev til han fredag og lørdag. Ikke hørt fra han siden. Hadde håpt å hørt fra han. Vil du si det har med interesse å gjør? Overreagerer heg? Anonymkode: 1b469...009
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Møtt en mann i ca 4 mnd. Har det fint, men møtes sjelden pga barn. Jeg skrev til han fredag og lørdag. Ikke hørt fra han siden. Hadde håpt å hørt fra han. Vil du si det har med interesse å gjør? Overreagerer heg? Anonymkode: 1b469...009 Ser han og fortsatt har gult hjerte på Tinder. Noe du ville tenkt over? Anonymkode: 1b469...009
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser han og fortsatt har gult hjerte på Tinder. Noe du ville tenkt over? Anonymkode: 1b469...009 Om det er noe å svare på, så tenker jeg at to dager uten svar impliserer liten/ingen interesse. Vet noen venter litt med å svare for å ikke virke for ivrig, men da venter man noen timer og ikke to dager. Ville ikke skrivd noe mer til han, så får han evt ta kontakt når det passer han, om du da skal gidde mer er opp til deg. Er det ett engangs tilfelle ville jeg ikke brydd meg, men om dette går igjen, ville jeg nok tatt det som liten interesse og kuttet han ut. Du skal ikke bare være bra nok når han føler for det, ikke tillat deg selv det. Anonymkode: 70cca...2b5 8
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er noe å svare på, så tenker jeg at to dager uten svar impliserer liten/ingen interesse. Vet noen venter litt med å svare for å ikke virke for ivrig, men da venter man noen timer og ikke to dager. Ville ikke skrivd noe mer til han, så får han evt ta kontakt når det passer han, om du da skal gidde mer er opp til deg. Er det ett engangs tilfelle ville jeg ikke brydd meg, men om dette går igjen, ville jeg nok tatt det som liten interesse og kuttet han ut. Du skal ikke bare være bra nok når han føler for det, ikke tillat deg selv det. Anonymkode: 70cca...2b5 Takk for svar. Vi skrev ferdig da og så vi snakkes. Synes 4 dager er lenge. Synes du det? Håper å høre fra han i dag da. Vet jeg kan, men når jeg har kontaktet 2 ganger kan vel han? Anonymkode: 1b469...009
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #5 Skrevet 30. oktober 2019 Nei vet du hva! Du har skrevet til han fredag og lørdag, og så har han ikke gitt lyd fra seg etter det? Og nå er det onsdag? Da hadde jeg seriøst ikke giddet mer. I en dating/blir-kjent-fase må man kunne ha litt kontakt hver dag. Dette lover ikke særlig godt synes jeg. Anonymkode: 19f96...1de 10
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #6 Skrevet 30. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei vet du hva! Du har skrevet til han fredag og lørdag, og så har han ikke gitt lyd fra seg etter det? Og nå er det onsdag? Da hadde jeg seriøst ikke giddet mer. I en dating/blir-kjent-fase må man kunne ha litt kontakt hver dag. Dette lover ikke særlig godt synes jeg. Anonymkode: 19f96...1de Takk for tilbakemeld. Synes ikke han virker så veldig interresert i meg. Får se ann om heg hører noe. Synes det er vanskelig når jeg liker han, men vil ikke ha det sånn heller. Tips eller råd? Anonymkode: 1b469...009 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #7 Skrevet 30. oktober 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemeld. Synes ikke han virker så veldig interresert i meg. Får se ann om heg hører noe. Synes det er vanskelig når jeg liker han, men vil ikke ha det sånn heller. Tips eller råd? Anonymkode: 1b469...009 Hvis jeg er i ferd med å bli kjent med en mann, trenger jeg kontakt hver dag. Jevnlig bekreftelse på at vi har noe på gang. Hvis ikke spises jeg opp av usikkerhet. Er jeg sikker, er jeg mer rolig og stresser mindre. Så var jeg deg nå, hadde jeg sendt et par meldinger for å teste terrenget litt. Spør han om å ses snart, si at du savner han eller noe sånt. Om han ikke svarer - ja da har du fått svaret ditt. Svarer han lunkent, da er han kanskje ikke helt interessert. Da ville jeg droppet all kontakt og latt han stå for fremdriften videre. Renner det ut i sanden, hadde det blitt slutt etterhvert uansett. Dating er ganske hardt for psyken! Det er derfor jeg trenger ganske lang pause mellom datene når jeg har møtt noen over litt tid. Anonymkode: 19f96...1de 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #8 Skrevet 30. oktober 2019 Ikke svar siden helgen? Det er ikke noe godt tegn. Om man er interessert får man tid til å svare, uansett. ❤ Anonymkode: dd095...e25 5
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #9 Skrevet 30. oktober 2019 Absolutt ikke godt tegn nei. Den usikkerheten tærer virkelig på å lure på hvorfor hører jeg ikke noe osv. Sliter med dette. Hadde håpt å vært med han i helgen, men hører jeg ikke noe blir det vel ikke sånn. Liker å føle at han jeg er med bryr seg. Anonymkode: 1b469...009 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #10 Skrevet 30. oktober 2019 Beste rådet å ikke gi han en lyd for å se hva han gjør eller sende en å spørre om hvorfor stille der i fra? Anonymkode: 1b469...009 2
MiniMjau Skrevet 31. oktober 2019 #11 Skrevet 31. oktober 2019 Om jeg er interessert i noen , så sjekker jeg meldinger ofte, OG finner tid til å svare, selv om jeg har det travelt! 4
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 31. oktober 2019 #12 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg har møtt en på tinder som har en veldig-veldig travel og altoppslukende jobb(vet hvem han er fra før av), og selv han klarer å svare på meldinger innen noen timer. Han der ville ikke jeg tenkt så mye mer på. Hørte forresten på en podcast her om dagen der Marion Ravn kom med et tips: pass alltid på å skrive med to stk fra Tinder, aldri bare en. Ellers blir man så opphengt i å vente på svar. Keep yourself busy👍🏻
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #13 Skrevet 31. oktober 2019 Skjønner jo at jeg ikke er så interessant. Hørte ingenting i går heller. Skikkelig skuffet egentlig. Og vet han er ikke så travel at han ikke kan skrive til meg. Anonymkode: 1b469...009 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #14 Skrevet 31. oktober 2019 En mann som virkelig er interessert vil ikke la det gå så lenge som 3-4 dager uten livstegn. Sannsynligvis ikke 2 en gang med mindre det er noe hhelt spesielt. Glem han og gå videre du. Anonymkode: 5fcc5...05b 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #15 Skrevet 31. oktober 2019 I dag ser jeg at han har skrevet til meg på messenger i går ettermiddag. Ikke fått noe varsling. Pleier å komme opp et 1 tall. Rart. Han ville møtes i helgen. Er noen menn mer avslappet til kontakt eller er det egentlig liten interesse? Da kontaktet han på dag 4. Hva tenker du? Anonymkode: 1b469...009 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #16 Skrevet 31. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: I dag ser jeg at han har skrevet til meg på messenger i går ettermiddag. Ikke fått noe varsling. Pleier å komme opp et 1 tall. Rart. Han ville møtes i helgen. Er noen menn mer avslappet til kontakt eller er det egentlig liten interesse? Da kontaktet han på dag 4. Hva tenker du? Anonymkode: 1b469...009 Da tenker jeg at du møter han, og så ser du hva som skjer etterpå. Du kan møte han, være hyggelig og blid og kose deg. Og så kan du la han drive det videre etter møtet. La han invitere deg ut igjen og la han skrive meldinger. Alternativt vil han møte deg for å avslutte.... Anonymkode: 19f96...1de 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #17 Skrevet 31. oktober 2019 Jeg tenker at han er ute etter sex i helgen Anonymkode: 0ffea...bef 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #18 Skrevet 31. oktober 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at han er ute etter sex i helgen Anonymkode: 0ffea...bef Har absolutt tenkt tanken på det for vi har hatt sex og pleier å ha det når vi er sammen. Anonymkode: 1b469...009
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #19 Skrevet 3. november 2019 Møtte han. Hadde det kjekt. Hadde sex. Fikk vite at han ikke kunne møte meg i uken og ikke helgen m 2 uker 😔 Så lenge til. Lurer jo litt på om det er en slags avvisning. Anonymkode: 1b469...009
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #20 Skrevet 3. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte han. Hadde det kjekt. Hadde sex. Fikk vite at han ikke kunne møte meg i uken og ikke helgen m 2 uker 😔 Så lenge til. Lurer jo litt på om det er en slags avvisning. Anonymkode: 1b469...009 Som jeg skrev til deg over, han vil ha sex og ha det gøy når det passer han. Så får du velge selv om du vil ha det sånn eller ikke, men du trenger ikke bruke energi på å lure på hva han er ute etter Anonymkode: 0ffea...bef 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå