AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #1 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg dater en neglebiter og han skjønner ikke selv hvor ekkelt det er og det ser så stygt ut. Håndhilse på folk 1 min etter at du har knasket negler er ekkelt! Ikke er det noe behagelig å bli fingret av han heller. Biter negler i offentlig rom også som for eksempel på restaurant. Dealbreaker? Anonymkode: b1901...601 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #2 Skrevet 30. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg dater en neglebiter og han skjønner ikke selv hvor ekkelt det er og det ser så stygt ut. Håndhilse på folk 1 min etter at du har knasket negler er ekkelt! Ikke er det noe behagelig å bli fingret av han heller. Biter negler i offentlig rom også som for eksempel på restaurant. Dealbreaker? Anonymkode: b1901...601 Ja. Anonymkode: 57013...e25 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #3 Skrevet 30. oktober 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: 57013...e25 Heller mot det jeg også. Har kjøpt nailstop så får håpe han er villig til å bruke den. Prøve å få filt neglene også🙄 Anonymkode: b1901...601
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heller mot det jeg også. Har kjøpt nailstop så får håpe han er villig til å bruke den. Prøve å få filt neglene også🙄 Anonymkode: b1901...601 Jeg biter som en gal, og tro meg, nailstop fungerer ikke. Det er verre enn å slutte å røyke. Men jeg er enig i at det er stygt. Anonymkode: 80625...d59 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #5 Skrevet 30. oktober 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg biter som en gal, og tro meg, nailstop fungerer ikke. Det er verre enn å slutte å røyke. Men jeg er enig i at det er stygt. Anonymkode: 80625...d59 Men hvorfor gjør du det? Kan du ikke tenke deg noe som hjelper? Anonymkode: b1901...601
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #6 Skrevet 30. oktober 2019 Anbefaler Trind neglelakk, de har en anti-bite lakk som jeg brukte i noen måneder før jeg klarte å slutte 😊 Anonymkode: 07467...c3c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #7 Skrevet 30. oktober 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler Trind neglelakk, de har en anti-bite lakk som jeg brukte i noen måneder før jeg klarte å slutte 😊 Anonymkode: 07467...c3c Har kjøpt den andre nå, er han motivert så får han det til tenker jeg. Og ser nå at det er en dealbreaker hvis han ikke slutter med det. Kan ikke gi han manikyr hver gang han er her. 😝 Anonymkode: b1901...601
Gjest Persia Skrevet 31. oktober 2019 #8 Skrevet 31. oktober 2019 Nei, det er ingen dealbreaker. Det er en stygg uvane, men vi har alle noen uvaner. Er han en god mann ellers?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #9 Skrevet 31. oktober 2019 5 timer siden, Persia skrev: Nei, det er ingen dealbreaker. Det er en stygg uvane, men vi har alle noen uvaner. Er han en god mann ellers? Det er en uvane jeg klassifiserer med å pille nese offentlig... Det er selvfølgelig flere ting som totalt gjør at jeg er litt streng på det. Anonymkode: b1901...601
Ardenus Skrevet 31. oktober 2019 #10 Skrevet 31. oktober 2019 Tipper han gjør det uten å tenke over det. Du får teipe på han grytevotter.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #11 Skrevet 2. november 2019 jeg er neglebiter, og har forsøkt å slutte siden jeg var tenåring, men det går ikke tror det er mye knyttet til nerver for min del, for når jeg sliter så er det som jeg må bite. Det er en måte å få ut den indre uroen på. Uansett hva jeg gjør så klarer jeg ikke.. Jeg vet ikke om det er en slags tvangslidelse, men det føles sånn. Og tro meg; jeg skammer meg for det. Jeg prøver å skjule det så godt jeg kan. Jeg holder hendene mine nesten alltid knytt, har hendene gjemt under bordet, gjemt inni genseren osv. Jeg unngår dating også hvor hendene mine synes. K27 Anonymkode: a5813...ba7
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #12 Skrevet 2. november 2019 På 31.10.2019 den 22.53, Ardenus skrev: Tipper han gjør det uten å tenke over det. Du får teipe på han grytevotter. 😂 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er neglebiter, og har forsøkt å slutte siden jeg var tenåring, men det går ikke tror det er mye knyttet til nerver for min del, for når jeg sliter så er det som jeg må bite. Det er en måte å få ut den indre uroen på. Uansett hva jeg gjør så klarer jeg ikke.. Jeg vet ikke om det er en slags tvangslidelse, men det føles sånn. Og tro meg; jeg skammer meg for det. Jeg prøver å skjule det så godt jeg kan. Jeg holder hendene mine nesten alltid knytt, har hendene gjemt under bordet, gjemt inni genseren osv. Jeg unngår dating også hvor hendene mine synes. K27 Anonymkode: a5813...ba7 Uff, jeg føler med deg:( Håper du finner noe som kan hjelpe deg med den indre uroen. Jeg har også en indre uro som jeg må jobbe med. Noe av greia for meg er at han ikke er flau over det engang og skjønner ikke problemet med det. Jeg synes for eksempel ikke noe om at han biter negler og så skal håndhilse på andre mennesker og ta på små babyer. Mulig jeg er litt ekstrem på hygiene akkurat der, men jeg synes det er ekkelt. Anonymkode: b1901...601
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #13 Skrevet 3. november 2019 On 11/2/2019 at 10:51 AM, AnonymBruker said: 😂 Uff, jeg føler med deg:( Håper du finner noe som kan hjelpe deg med den indre uroen. Jeg har også en indre uro som jeg må jobbe med. Noe av greia for meg er at han ikke er flau over det engang og skjønner ikke problemet med det. Jeg synes for eksempel ikke noe om at han biter negler og så skal håndhilse på andre mennesker og ta på små babyer. Mulig jeg er litt ekstrem på hygiene akkurat der, men jeg synes det er ekkelt. Anonymkode: b1901...601 tusen takk for det:) Hvordan tenker du at det er ekkelt at han biter? Tolker jeg det riktig; at han har tatt på babyer og hender, og deretter spiser negler? Eller motsatt? Anonymkode: a5813...ba7
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #14 Skrevet 3. november 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: tusen takk for det:) Hvordan tenker du at det er ekkelt at han biter? Tolker jeg det riktig; at han har tatt på babyer og hender, og deretter spiser negler? Eller motsatt? Anonymkode: a5813...ba7 Har du prøvd fake negler? En venninne greide å slutte med det:) Jeg synes det er uhygienisk, han biter så langt at han begynner å blø og vasker ikke hendene ekstra pga det heller. Han spiser negler for så å håndhilse på folk og ta på babyer. Det toppet seg litt da han skulle hilse på søster sin baby og hadde spist negler så han blødde like før. Suger litt ekstra på neglene etterpå bare... Han er nok et ekstremt tilfelle på det her! Anonymkode: b1901...601
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå