Gå til innhold

Bestille nå, eller vente?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer sydentur i desember, GranCa. Men finner liksom ikke noe hotell som skriker book meg, og jeg synes 5-6000 pr snute er litt dyrt?

Så vurderer å vente til siste liten. Da er det mindre å velge i, og sikkert billigere. Er det dumt? 

Og hvordan er prisene i feks Puerto Rico for en middag uten alkohol? 

Anonymkode: 33d16...d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ikke nødvendigvis billigere av å vente. Hvor dyr middag er der nede kommer jo helt an på hva du spiser. Jeg vil tippe at det ikke er så veldig mye billigere enn i Norge i Puerto Rico. Kanskje i snitt 50 kr billigere 

Anonymkode: 8ab8e...496

Skrevet

Min erfaring er at å bestille i siste liten er dyrt og dårlig utvalg. I allefall når det gjelder flybilletter! De beste hotellene blir ofte fullbooket i høysesongen.

Kan dere ikke leie leilighet gjennom airbnb? Det blir ofte mye billigere enn hotell.

Anonymkode: e94f5...975

Skrevet

Vi har bestilt en reise til Lanzarote. i desember. Den var nedsatt til 23 000 for 3 personer i lengre tid. Dagen etter at vi betalte, gikk samme reise opp til kr 28 000......

Anonymkode: c6464...563

Skrevet

Det er samme opplegg med flyselskap og hoteller. Prisen stiger i forhold til hvor mange billetter som er booket.

Turoperatører fungerer på en annen måte da de allerede har reservert både flysete og hotell, derfor kan du være heldig å finne billige pakker med hotell og fly i kort tid før avreise. 

Bestiller du hotell og fly separat lønner det seg som regel å være ute i grei tid. Evt. kan du vente på black friday og håpe at du finner noen bra tilbud.

Anonymkode: f7039...990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...