Gå til innhold

Glemt eu-kontroll!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wow! Jeg glemte eu-kontroll på bilen for første gang i mitt liv!!!

Frist i morgen, får ikke time på verksted før helgen. Noen som er sykt god på de nye reglene som kan fortelle meg om bilen er begjært avskiltet med en gang som noen mener? Er det noe slingringsmonn eller er jeg fucked? 

Anonymkode: c79cb...d3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv NAf sentralen? De tar eu kontroll, de kan og ringe rundt og finne en ledig time til deg.

Anonymkode: bcb8b...831

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Fant den jeg også. Men må jeg betale for nye skilter selv om bilen står på verksted over frist? Bilen er parkert på verksted å blir stående der til de får tiden til den. Men allikevel. Er ikke flust av verksteder her jeg bor heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, så lenge bilen ikke står ute på gata, blir den ikke avskiltet (om det ikke har kommet nye regler i løpet av de siste par årene).

Anonymkode: ff26a...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får brev fra Statens vegvesen lenge før de tar skiltene. Hos oss glemte verkstedet å si fra, enda alt var i skjønneste orden. Så kom det purrebrev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Måbarefåsiat... said:

Du får brev fra Statens vegvesen lenge før de tar skiltene. Hos oss glemte verkstedet å si fra, enda alt var i skjønneste orden. Så kom det purrebrev. 

Når du får godkjent på overtid, kan det være lurt å ha godkjenningspapirene liggende i bilen i en uke eller to, i tilfelle det blir sommel eller rot med registreringen.

Anonymkode: ff26a...f3a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er god. Da satser jeg på at alt ordner seg seøvom han går blir noen dager forsinka

😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du blir stoppet på veien av politiet kan du bli tatt skiltene på, ja. Verkstedet tar dog ikke skiltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik reglene er nå er det datoen endelig. Du får varsel lenge før, selv fikk jeg fra flere forskjellige verksteder som jeg over hodet ikke har hatt noe med å gjøre, samt NAF. Er fristen i morgen, kan SVV/politi ta skiltene på fredag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...