Gå til innhold

Svettelukt i skrittet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er normalt renslig og dusjer hver dag, men plages likevel av at jeg føler jeg lukter der nede. Ikke fra vagina men altså i området rundt. Føler meg klam og svett og etter en stund syns jeg det er en slags svettelukt. Vasker med såpe for får jo ikke vekk lukta med bare vann. Er selvfølgelig forstiktg så ikke såpen kommer « inni». Noen som har tips? Finns det kanskje en skritt-deo? 🙊

Anonymkode: d2c35...385

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deodoc intim deospray fungerer egentlig ganske bra! Bruker den på sommeren eller når jeg vet at det kan bli klamt 😅 som i penklær eller lignende. Veldig god lukt også! 

Anonymkode: a0477...67d

• Liker 1
Skrevet

Like greit å venne seg til at man har en menneskekropp og den fungerer akkurat slik som du beskriver fordi det er meningen å svette fra alle steder. 

Anonymkode: e3dbf...e36

• Liker 2
Skrevet

Bruk en god intimsåpe, dr greve, eller sanex intim care som lukter tyggis. Prøv med en parfymefri deo på området rundt tissen

Skrevet

Haja jeg har det samme. Lukter liksom "kjønn" (...) uten at det er noe feil osv. Jeg fryser så lett ellers pp kroppen  men er alltid så fordømrade heit i skrittet/lysken så er nok derfor. Det bare koker av varme og noen steder må jo varmen dra.

Anonymkode: 9c2b6...096

Skrevet

Jeg bruker Neutral roll on i lysken, og det funker bra for min del.

Anonymkode: 50285...f0f

Skrevet

Talkumpudder. Sånn som man har på babyer.😊

Anonymkode: 6b5ec...f10

Skrevet

Bruker du truser/undertøy av syntetiske stoffer, så fremmer dette svette, klamhet og svettelukt. Det beste er ren og naturlig bomull og ikke noe annet i undertøyet. 

Skrevet

Pluss at det kan sette seg soppinfeksjon i hudfoldene. Holde det tørt og unngå ustrakt bruk av truser i syntetisk stoff og stringtruser reduserer sannsynligheten for lukt

Skrevet

Prøv å bruk bomullstruser. Og litt løse bukser 

Anonymkode: 5747c...220

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...