Gå til innhold

Twin

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som synes hun Ingrid virker litt vel lite intelligent?

Anonymkode: c7024...683

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor forteller ikke Ingrid noe om livet til Adam? Hvis den planen deres skal ha en sjanse til å lykkes så er broren faktisk nødt å få vite alt om ham. 

Og btw.. var Adam homofil?

Anonymkode: aba7e...ee8

• Liker 11
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare jeg som synes hun Ingrid virker litt vel lite intelligent?

Anonymkode: c7024...683

Ja, det er bare deg. 

Anonymkode: bf016...1f8

• Liker 1
Skrevet

Forsåvidt litt enig i det med fjernsynsteater, selv om jeg lot meg underholde. Godt konsept.

Fex i den scenen mor lapper til Karin (datra) der reagerte jeg litt. Slaget kom liksom helt utav det blå, hun så jo ikke sint ut engang før hun slo.

Og så er det det med avdødes kjæreste, som han tydeligvis har og som ikke bor langt unna. Skal ikke hun få vite om dødsfallet? Og hvor realistisk er det at tvillingenes mor skal holdes utenfor? Og det godtar han presten, uten protest? Merkelig.

Hvem er det som spiller presten egentlig? Ikke greid å finne ut...

Skrevet

Syns den tok seg godt opp etter første episode.   Sett alle de som er ute.  Den tok et par uventede vendinger.  Liker den.

Skrevet

Tenker det må være mye lettere å komme unna med å ta livet av noen ved et uhell, enn å prøve å utgi seg for vedkommende etterpå. Men hadde vel blitt dårligere tv. 😄

Har forresten hele tiden mistenkt at Erik er faren til Karin? Siden Adam og Ingrid heller ikke fikk noen biologiske barn etterpå. Er det forresten vanlig at eneggede tvillinger har samme legning?

Anonymkode: 85897...546

• Liker 5
Skrevet

Synes Ingrid er usedvanlig usympatisk, hun gjør alt for å redde seg srlv og skylder på andre! Da de var på skolen f. eks. og fikk vite at datteren slet, hun tok det ikke inn over seg overhodet, skyldte på skolen og læreren med en gang! Synes heller ikke skuespillerne i serien er så gode, jeg vet at Hivju er en anerkjent skuespiller men han har jo alltid samme uttrykk i ansiktet og en måte å reagere på...

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Pås said:

Synes Ingrid er usedvanlig usympatisk, hun gjør alt for å redde seg srlv og skylder på andre! Da de var på skolen f. eks. og fikk vite at datteren slet, hun tok det ikke inn over seg overhodet, skyldte på skolen og læreren med en gang! 

Adam var antagelig enig, siden han valgte å ha møter med skolen uten Ingrid. Kanskje hun har mer å skjule enn et drap?

• Liker 3
Skrevet
På 12.11.2019 den 17.50, Helgeline skrev:

Vet ikke hva han heter, men var det ikke han som spilte figuren «Hønsemannen» på NRKsuper for noen år siden?

Anonymkode: 469c5...aa2

Skrevet
På 12.11.2019 den 17.50, Helgeline skrev:

Det er Aslag Guttprmsgaard

Anonymkode: 28d79...5ee

Skrevet

Utrolig at ikke denne serien får mer omtale. Synes den er helt fabelaktig. Det gjør heller ikke noe at den er filmet i helt ekstremt vakre omgivelser, i vårt eget Lofoten, og spesielt Reine/Sakrisøy. Herlig serie!

Anonymkode: e40de...ccb

• Liker 7
Skrevet

En rar avslutning synes jeg, ble liksom ikke nøstet opp i noe. Kanskje de går for en sesong to?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Stusser over at det er høst, snø på bakken noen plasser og på fjellene, men ALLTID lyst. Lyst når de står opp tidlig, lyst på kvelden. De befinner jo seg i nord! 

rettelse: det hadde vært kjedelig med en serie i mørke, men virker ikke troverdig🙈

Endret av OppNedPåAlt
  • Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Stusser over at det er høst, snø på bakken noen plasser og på fjellene, men ALLTID lyst. Lyst når de står opp tidlig, lyst på kvelden. De befinner jo seg i nord! 

rettelse: det hadde vært kjedelig med en serie i mørke, men virker ikke troverdig🙈

Handlingen foregår i mai.

Anonymkode: 9a087...2a6

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handlingen foregår i mai.

Anonymkode: 9a087...2a6

Åja🙈 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

En rar avslutning synes jeg, ble liksom ikke nøstet opp i noe. Kanskje de går for en sesong to?

Jeg trodde Erik skulle si hvem han var, altså ikke Adam, i begravelsen. 

Karin er jo egentlig Eriks datter, og kjenner jo ikke igjen den "faren" hun vokste opp med.  Men i begravelsen ser man at hun innfinner seg med sannheten og tenker leve med den.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Jerry Lee skrev:

Karin er jo egentlig Eriks datter, og kjenner jo ikke igjen den "faren" hun vokste opp med.  Men i begravelsen ser man at hun innfinner seg med sannheten og tenker leve med den.

Jepp, sånn tolket jeg det også. Frank vet, Karin vet og drittkjerring-ingrid vet.

Skrevet

Okey, nå har jeg fått sett serien ferdig, og synes den sluttet noe vel åpent jeg altså... Litt for mange løse tråder? Jeg vet ikke, fikk liksom ikke en skikkelig avslutning jeg. Men bra nok tror jeg.

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, minister-mio skrev:

Jepp, sånn tolket jeg det også. Frank vet, Karin vet og drittkjerring-ingrid vet.

Selvsagt vet Ingrid.   Og det var jo også hun som satte i gang skuespillet.

Fikk litt vondt av Karin da det gikk opp for henne at det var den "faren" hun vokste opp med var den som var død.

Syns forøvrig den jenta som spilte henne gjorde en strålende jobb. Spesielt i de siste episodene.

• Liker 1
Skrevet

Hele handlingen var jo treigere enn sirup. Det skjedde EN spennende ting i aller første episode, og det var den krangelen og drapet. Men resten av denne greia var temmelig trøtte saker altså.       

Og ingen ordentlig avslutning heller...                              

Anonymkode: c0abd...4c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...