AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #21 Skrevet 11. november 2019 Bare jeg som synes hun Ingrid virker litt vel lite intelligent? Anonymkode: c7024...683 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #22 Skrevet 12. november 2019 Hvorfor forteller ikke Ingrid noe om livet til Adam? Hvis den planen deres skal ha en sjanse til å lykkes så er broren faktisk nødt å få vite alt om ham. Og btw.. var Adam homofil? Anonymkode: aba7e...ee8 11
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #23 Skrevet 12. november 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare jeg som synes hun Ingrid virker litt vel lite intelligent? Anonymkode: c7024...683 Ja, det er bare deg. Anonymkode: bf016...1f8 1
Helgeline Skrevet 12. november 2019 #24 Skrevet 12. november 2019 Forsåvidt litt enig i det med fjernsynsteater, selv om jeg lot meg underholde. Godt konsept. Fex i den scenen mor lapper til Karin (datra) der reagerte jeg litt. Slaget kom liksom helt utav det blå, hun så jo ikke sint ut engang før hun slo. Og så er det det med avdødes kjæreste, som han tydeligvis har og som ikke bor langt unna. Skal ikke hun få vite om dødsfallet? Og hvor realistisk er det at tvillingenes mor skal holdes utenfor? Og det godtar han presten, uten protest? Merkelig. Hvem er det som spiller presten egentlig? Ikke greid å finne ut...
Jerry Lee Skrevet 14. november 2019 #25 Skrevet 14. november 2019 Syns den tok seg godt opp etter første episode. Sett alle de som er ute. Den tok et par uventede vendinger. Liker den.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #26 Skrevet 16. november 2019 Tenker det må være mye lettere å komme unna med å ta livet av noen ved et uhell, enn å prøve å utgi seg for vedkommende etterpå. Men hadde vel blitt dårligere tv. 😄 Har forresten hele tiden mistenkt at Erik er faren til Karin? Siden Adam og Ingrid heller ikke fikk noen biologiske barn etterpå. Er det forresten vanlig at eneggede tvillinger har samme legning? Anonymkode: 85897...546 5
Pås Skrevet 16. november 2019 #27 Skrevet 16. november 2019 Synes Ingrid er usedvanlig usympatisk, hun gjør alt for å redde seg srlv og skylder på andre! Da de var på skolen f. eks. og fikk vite at datteren slet, hun tok det ikke inn over seg overhodet, skyldte på skolen og læreren med en gang! Synes heller ikke skuespillerne i serien er så gode, jeg vet at Hivju er en anerkjent skuespiller men han har jo alltid samme uttrykk i ansiktet og en måte å reagere på... 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #28 Skrevet 16. november 2019 5 minutter siden, Pås said: Synes Ingrid er usedvanlig usympatisk, hun gjør alt for å redde seg srlv og skylder på andre! Da de var på skolen f. eks. og fikk vite at datteren slet, hun tok det ikke inn over seg overhodet, skyldte på skolen og læreren med en gang! Adam var antagelig enig, siden han valgte å ha møter med skolen uten Ingrid. Kanskje hun har mer å skjule enn et drap? Anonymkode: 85897...546 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #29 Skrevet 16. november 2019 På 12.11.2019 den 17.50, Helgeline skrev: Hvem er det som spiller presten egentlig? Ikke greid å finne ut... Vet ikke hva han heter, men var det ikke han som spilte figuren «Hønsemannen» på NRKsuper for noen år siden? Anonymkode: 469c5...aa2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #30 Skrevet 16. november 2019 På 12.11.2019 den 17.50, Helgeline skrev: Hvem er det som spiller presten egentlig? Ikke greid å finne ut... Det er Aslag Guttprmsgaard Anonymkode: 28d79...5ee
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #31 Skrevet 17. november 2019 Utrolig at ikke denne serien får mer omtale. Synes den er helt fabelaktig. Det gjør heller ikke noe at den er filmet i helt ekstremt vakre omgivelser, i vårt eget Lofoten, og spesielt Reine/Sakrisøy. Herlig serie! Anonymkode: e40de...ccb 7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #32 Skrevet 17. november 2019 En rar avslutning synes jeg, ble liksom ikke nøstet opp i noe. Kanskje de går for en sesong to? Anonymkode: 85897...546 3
OppNedPåAlt Skrevet 17. november 2019 #33 Skrevet 17. november 2019 (endret) Stusser over at det er høst, snø på bakken noen plasser og på fjellene, men ALLTID lyst. Lyst når de står opp tidlig, lyst på kvelden. De befinner jo seg i nord! rettelse: det hadde vært kjedelig med en serie i mørke, men virker ikke troverdig🙈 Endret 17. november 2019 av OppNedPåAlt 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #34 Skrevet 17. november 2019 31 minutter siden, OppNedPåAlt skrev: Stusser over at det er høst, snø på bakken noen plasser og på fjellene, men ALLTID lyst. Lyst når de står opp tidlig, lyst på kvelden. De befinner jo seg i nord! rettelse: det hadde vært kjedelig med en serie i mørke, men virker ikke troverdig🙈 Handlingen foregår i mai. Anonymkode: 9a087...2a6
OppNedPåAlt Skrevet 17. november 2019 #35 Skrevet 17. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Handlingen foregår i mai. Anonymkode: 9a087...2a6 Åja🙈
Jerry Lee Skrevet 17. november 2019 #36 Skrevet 17. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: En rar avslutning synes jeg, ble liksom ikke nøstet opp i noe. Kanskje de går for en sesong to? Anonymkode: 85897...546 Jeg trodde Erik skulle si hvem han var, altså ikke Adam, i begravelsen. Karin er jo egentlig Eriks datter, og kjenner jo ikke igjen den "faren" hun vokste opp med. Men i begravelsen ser man at hun innfinner seg med sannheten og tenker leve med den. 1
minister-mio Skrevet 17. november 2019 #37 Skrevet 17. november 2019 7 timer siden, Jerry Lee skrev: Karin er jo egentlig Eriks datter, og kjenner jo ikke igjen den "faren" hun vokste opp med. Men i begravelsen ser man at hun innfinner seg med sannheten og tenker leve med den. Jepp, sånn tolket jeg det også. Frank vet, Karin vet og drittkjerring-ingrid vet.
OppNedPåAlt Skrevet 18. november 2019 #38 Skrevet 18. november 2019 Okey, nå har jeg fått sett serien ferdig, og synes den sluttet noe vel åpent jeg altså... Litt for mange løse tråder? Jeg vet ikke, fikk liksom ikke en skikkelig avslutning jeg. Men bra nok tror jeg. 2
Jerry Lee Skrevet 18. november 2019 #39 Skrevet 18. november 2019 13 timer siden, minister-mio skrev: Jepp, sånn tolket jeg det også. Frank vet, Karin vet og drittkjerring-ingrid vet. Selvsagt vet Ingrid. Og det var jo også hun som satte i gang skuespillet. Fikk litt vondt av Karin da det gikk opp for henne at det var den "faren" hun vokste opp med var den som var død. Syns forøvrig den jenta som spilte henne gjorde en strålende jobb. Spesielt i de siste episodene. 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #40 Skrevet 18. november 2019 Hele handlingen var jo treigere enn sirup. Det skjedde EN spennende ting i aller første episode, og det var den krangelen og drapet. Men resten av denne greia var temmelig trøtte saker altså. Og ingen ordentlig avslutning heller... Anonymkode: c0abd...4c8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå