Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en gammel iPad air2 som hele tiden henger seg opp og sidene lastes på nytt av seg selv. Slitsomt.

Nå har jeg lyst på ny.

Jeg har ett slags mobilt bredbånd og det er altså sånn at bredbåndet sitter inne i iPad og jeg kan ta den med rundt.

Er det billigere å kjøpe iPad om jeg også kjøper nytt bredbånd som følger med iPad? Bindet abonnement. Er det lurt?

Hva blir prisen da?

Anonymkode: 8f969...e97

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en gammel iPad air2 som hele tiden henger seg opp og sidene lastes på nytt av seg selv. Slitsomt.

Nå har jeg lyst på ny.

Jeg har ett slags mobilt bredbånd og det er altså sånn at bredbåndet sitter inne i iPad og jeg kan ta den med rundt.

Er det billigere å kjøpe iPad om jeg også kjøper nytt bredbånd som følger med iPad? Bindet abonnement. Er det lurt?

Hva blir prisen da?

Anonymkode: 8f969...e97

Ting fungerer ikke slik lenger at du får rabatt om du binder deg til ett bestemt abonnement hos Telenor, Telia eller Ice. 

Å kjøpe en ipad med simkort innebygget betyr at du må betale omlag kr. 1 000 mer for ipaden enn om du kjøper en ipad uten innebygget simkort for mobilt bredbånd/tvillingsim for mobiltelefonenabn. Ditt. 

I steden for å kjøpe med innebygget simkortspor, bør du vurdere å heller bruke pengene på en mobil ruter. Denne kan du ta med deg overalt og bruke til å komme deg på nett, særlig når du ikke kan bruke wifinett der du oppholder deg. Alternativet er å bruke mobilen din til å dele data med, men etter min erfaring sliter dette mye på batterikapasiteten på mobilen. 

2019 modellen av ipad koster nå omlag kr. 4 000, men var jeg deg ville jeg ventet til Black Friday, siste fredag i november og undersøkt tilbudene rundt forbi i dagene før, fordi det da kan komme gode tilbud. 

Skulle det være sidene til kg du sliter med å få lastet inn, så hjelper det lite med ny ipad altså.....

Anonymkode: aeb4c...007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...