Gå til innhold

Vegard Harm

Tough cookie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Skrukketroll skrev:

Jeg savner de morsomme snappene han la ut før😥

Han legger ut på Instastory. Mer penger å tjene der. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske mange i Norge har råd til å kjøre en bil til 800 000. Også tjener vel Vegard nesten 3 mill i året. 

Morsom type med gode verdier 👌🏻 Digger han

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.12.2019 den 21.35, Viking-girl skrev:

Han legger ut på Instastory. Mer penger å tjene der. 

Det forstår jeg men, det var så mye koseligere når han var mer seg selv og ikke en haug med spons.
Det kunne liksom bare plutselig komme noe random, hvor vi følgerene fikk latter krampe.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Irja skrev:

Ganske mange i Norge har råd til å kjøre en bil til 800 000. Også tjener vel Vegard nesten 3 mill i året. 

Morsom type med gode verdier 👌🏻 Digger han

Helt enig med deg, digger han!❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2019 den 17.51, SupaWoman skrev:

Tror nok har jobber ganske hardt. Folk i paradaise gjør ikke det, det er ikke hard jobbing å pule, drikke spille dum og krangle på tv.  

Jeg tror faktisk det hadde kosta meg MYE mer både fysisk og psykisk å oppføre meg sånn enn en vanlig måned på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Det forstår jeg men, det var så mye koseligere når han var mer seg selv og ikke en haug med spons.
Det kunne liksom bare plutselig komme noe random, hvor vi følgerene fikk latter krampe.

Veldig enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bloodymary

Jeg håper virkelig at Harm finner seg selv og får seg jobb som barnevernspedagog og slutter leve et liv som åpenbart ikke passer ham. Jeg tror han er et veldig godt menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker veldig «enkel»/ ikke akkurat den skarpeste kniven. Mildt sagt. Dessuten blir jeg sliten av det utenpåklistrede språket og faktene, både som sjendissjendis og homohomo. 

Enig i at det er søtt at han vil bo i Stokke og jobbe i barnevernet da. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bloodymary
3 minutter siden, Guidet Kvinne skrev:

Han virker veldig «enkel»/ ikke akkurat den skarpeste kniven. Mildt sagt. Dessuten blir jeg sliten av det utenpåklistrede språket og faktene, både som sjendissjendis og homohomo. 

Enig i at det er søtt at han vil bo i Stokke og jobbe i barnevernet da. 

Ja tror bare at det livet han lever nå bare er for en periode og så finner han seg selv til slutt og følger drømmene sine❤ han virker som en flott og sårbar ung mann med gode verdier 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
13 minutter siden, Bloodymary skrev:

Jeg håper virkelig at Harm finner seg selv og får seg jobb som barnevernspedagog og slutter leve et liv som åpenbart ikke passer ham. Jeg tror han er et veldig godt menneske.

Det tror jeg og, skjeldent jeg hører han si noe oppriktig stygt om noen. Som regel omtaler han se fleste menneskers personligheter som nydelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Det tror jeg og, skjeldent jeg hører han si noe oppriktig stygt om noen. Som regel omtaler han se fleste menneskers personligheter som nydelige.

Det stemmer jo ikke. Det er bare å høre de tre siste podcastene. Det er stadige rants. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor han er så poppis. Den personaen han presenterer synes jeg ikke er så veldig sjarmerende. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon
1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Det stemmer jo ikke. Det er bare å høre de tre siste podcastene. Det er stadige rants. 

Synes ikke det er oppriktig hets, som mange andre driver med. Folk må tåle å bli gjort narr av, det gjør de, men jeg klarer å skille det fra å være direkte slem. Folk blir for fort krenket i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Synes ikke det er oppriktig hets, som mange andre driver med. Folk må tåle å bli gjort narr av, det gjør de, men jeg klarer å skille det fra å være direkte slem. Folk blir for fort krenket i dag. 

Jeg synes ikke det er slemt og jeg blir ikke krenket, men han fremstiller seg selv som mindre begavet, og det er jo litt dumt. 

Han er morsom når han blir tatt off-guard og plumper ut med ting, men når han skaper seg selv blir jeg dessverre ikke sjarmert. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Jeg synes ikke det er slemt og jeg blir ikke krenket, men han fremstiller seg selv som mindre begavet, og det er jo litt dumt. 

Han er morsom når han blir tatt off-guard og plumper ut med ting, men når han skaper seg selv blir jeg dessverre ikke sjarmert. 

Det er noe annet, og jeg er helt enig i at han fremstiller seg selv litt dum innimellom, som om han ikke har selvtillit. Den jeg synes han er minst snill mot må faktisk være Morten. Jeg liker jo Morten bedre i podcasten jeg da, har ikke noe i mot Vegard heller, men jeg følger ikke med på life of Harm eller noe. Synes alikevel han er en av de mest harmløse av våre komikere  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galskap...jeg synes det er galskap at en i dag kan livnære seg på...å være seg...hehe..at skolegang kan byttes ut i Snapchat, Instagram, blogger...annonser...realityserier...noen gjør gode penger her, kan leve godt av det...men så mange som ikke vil nå gjennom...de fleste...at en blogger slår en god utdannelse i månedslønn er helt tullete mener jeg...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...