Gå til innhold

Vegard Harm


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

39 minutter siden, Anne 69 skrev:

 Hvordan har Vegard Harm råd til å kjøpe en Jaguar til 800 000? 

Ja si det.. men mest sannsynlig er det svært få som har opplysninger om hans personlige økonomi. Så da blir det spekulering. Og ofte så syns jeg at de trådene (hvor man begynner å gjette/anta/tro/spekulere) her inne blir lite konstruktive. 😊 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, han har en halv mill følgerne på Instagram, da har du ganske for inntekt. I tillegg til vgtv, div TV-serier, podcast og sikkert en del public appearances. 
jeg tror en del undervurderer hvor mye penger det er i å være «kjendis» nå for tiden.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Voyager said:

Tja, han har en halv mill følgerne på Instagram, da har du ganske for inntekt. I tillegg til vgtv, div TV-serier, podcast og sikkert en del public appearances. 
jeg tror en del undervurderer hvor mye penger det er i å være «kjendis» nå for tiden.

Hvorfor har han så mange følgere egentlig? Altså, hva er han kjent for? Så han på Nytt på Nytt for noen uker siden og jeg skjønte ingenting av han. Virket som en fyr som spilte veldig på det å være homofil og si "å gudameg" i hver eneste setning 😂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, this_is_she skrev:

Hvorfor har han så mange følgere egentlig? Altså, hva er han kjent for? Så han på Nytt på Nytt for noen uker siden og jeg skjønte ingenting av han. Virket som en fyr som spilte veldig på det å være homofil og si "å gudameg" i hver eneste setning 😂

Nei, litt usikker på hvordan han ble så kjent selv. Han har vært  med i Panelet på vgtv i mange år, men det må jo være begrenset med seere der. 
Men nå forstår ikke jeg hvorfor 90% av disse influenserne er kjendiser heller. Men jeg vet at folk med kun 30-40 tusen følgere på insta kan få ganske mye spons, så da sier det seg selv at en med en halv mill er i toppsjiktet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tjener fett på å reklamere for Statens Veivesen (bruk bilbelte kampanjer) Litago, fisk, pålegg, førerprøve, sertifikat. Han er millionær men temmelig gnien. Er bare til å høre han i podcasten med Morten Hegseth. Harm & Hegseth er jo blitt et merkevare. De holder eks antall show i året og raker inn flust med penger begge to. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anne 69 skrev:

 Hvordan har Vegard Harm råd til å kjøpe en Jaguar til 800 000? 

Tenker at det har ikke du og jeg en dritt med.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vi har dere Kgbrukere altså. Dere stiller de rette spørsmålene

Vet ingenting om Harm. Men la mannen få kjøre Jaguaren sin ifred

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han virker som en veldig fornuftig ung mann jeg. Han har jobbet seg opp, spart penger, fått seg bil og leilighet og i tillegg skal han utdanne seg. Kjempebra 😊

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.10.2019 den 19.25, DianaV skrev:

Syns han virker som en veldig fornuftig ung mann jeg. Han har jobbet seg opp, spart penger, fått seg bil og leilighet og i tillegg skal han utdanne seg. Kjempebra 😊

andre som tar utdanning først, istedet for å bli en slag svada kjendis, er ikke kjempebra men helt normalt. Må kjempe hele veien. Om de da får en slags svada hobby og tjener så mye at de kan kjøpe seg slik bil og annet luksus, er ikke helt normalt. Syns det er skummel utvikling. Hele Norge vil bli kjendis enten via Paradise Hotell eller noe på insta, ogsåååå begynne et liv. Med masse goder. Da blir det lettere. Ingen vanlige folk igjen snart. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest spaniasol

Noen nevnte Nytt på Nytt. Jeg så den episoden. Vegard har sin plass i 3. klasses opplegg, som VG-tv i diverse programmer. Han faller helt gjennom når han skal prestere på NPN-nivå. Men nå tar han vel opp igjen fag, og kan få seg en utdannelse etter hvert. Han har for snevert felt å prestere på til å kunne overleve i show-biz, etter min vurdering. For å virkelig vende den negative breisida til en fredag aften.😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ikanonym skrev:

andre som tar utdanning først, istedet for å bli en slag svada kjendis, er ikke kjempebra men helt normalt. Må kjempe hele veien. Om de da får en slags svada hobby og tjener så mye at de kan kjøpe seg slik bil og annet luksus, er ikke helt normalt. Syns det er skummel utvikling. Hele Norge vil bli kjendis enten via Paradise Hotell eller noe på insta, ogsåååå begynne et liv. Med masse goder. Da blir det lettere. Ingen vanlige folk igjen snart. 

Tror nok har jobber ganske hardt. Folk i paradaise gjør ikke det, det er ikke hard jobbing å pule, drikke spille dum og krangle på tv.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ham fordi han er så jovial og morsom. Liker dialekten hans og at han prater mye om hjemstedet sitt. Håper han tar vare på kroppen sin da han forteller mye om fest og fyll i podkasten han har sammen med Hegseth.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...