Gå til innhold

Kuler nedentil!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den ene indre kjønnsleppen var plutselig kjempe hoven for to dager siden. Hadde ikke gjort noe spesielt i forkant. Var ikke vond eller noe da, og kjente den heller ikke. Nå derimot, er den så hoven at jeg tror den sprenger snart. Det gjør vondt å sitte, stå, gå, tisse, tørke, det er altså helt krise her nå. Ser ut som to kuler inni der, typ bønneformet, og er tydelig avgrenset. WTF is this??! 😨 (jeg har herpesutbrudd en gang i skuddåret, dette er ikke det).

Noen som har hatt sånn og kan si meg hva det er?

Anonymkode: bbc31...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inngrodd hår? Kvise/byll? Er mine gjett ihvertfall. Hadde en kul på ytre kjønnsleppe en gang som viste seg å være en liten byll. 

Klemte hull på den å så var det vekk. (Det gjorde vondt som pokker helt til der gikk hull på det da 😶

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er nederst ved skjedeåpningen så kan det være bartholinitt 

https://nhi.no/sykdommer/kvinne/infeksjoner/bartholinitt/

Anonymkode: 2d7fe...678

Det er ikke nederst.. hele den indre kjønnsleppen har blitt en eneste stor kul liksom

Skrevet

Det kan være kviser. Det får jeg fra tid til annen

Anonymkode: ee758...996

Skrevet

Tett kjertel. Vet at det er jævlig vondt, men det beste er å klemme hardt på den slik at den sprekker. 

Anonymkode: e65ac...087

• Liker 3
Skrevet

Er det en tett kjertel så anbefales det å sitte med underlivet i passende vamt vann 2-3 ganger daglig noen dager, det løser opp. Har hatt bartholinitt ett par ganger og dette rådet har reddet meg.

Anonymkode: ef15e...b4a

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en tett kjertel så anbefales det å sitte med underlivet i passende vamt vann 2-3 ganger daglig noen dager, det løser opp. Har hatt bartholinitt ett par ganger og dette rådet har reddet meg.

Hvor mange dager tok det før det ble borte? 

Skrevet

Hidradenitis supporativa

Anonymkode: deacc...6fa

Skrevet

Ta en nål og stikk hull på det. Jeg har også sånne i perioder, og det er det eneste som funker. Kan bli enorme mengder puss i slike kviser/byller.

Anonymkode: a67b2...5f7

• Liker 1
Skrevet

Tett kjertel. Jeg stakk nettopp hull på en selv, og ut kom masse grått puss... Hadde to, fikk hull på den vondeste. Den andre gikk tilbake av seg selv over tid (kjenner litt enda, tre uker etterpå..)

Anonymkode: ce9da...af4

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dager tok det før det ble borte? 

Jeg var mye bedre etter 2 dager, men gjorde det i 4 dager for å være sikker på at jeg hadde løst opp alt. 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var mye bedre etter 2 dager, men gjorde det i 4 dager for å være sikker på at jeg hadde løst opp alt. 

Ok, takk for tips! brukte vann med litt medisinsk grønnsåpe, funka som bare det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...