Gå til innhold

Har dere opplevd at tinderdaten var helt anderledes enn dere trodde?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så har jeg vært på tinderdate, og han var ganske anderledes enn jeg trodde!

På profilen hadde han et type portrettbilde i vanlige klær hvor han smilte, og han så ganske kjekk ut. Så hadde han et bilde hvor han stod på snowboard, og et par vanlige bilder til. 

Han er visst en skategutt! Dere kjenner stilen. Han var søt altså, men lignet ikke på bildet sitt. Jeg kjente omtrent ikke igjen fyren. Der så han mer voksen ut, og han jeg møtte var en liten fjortis som kjørte oversized. Vi chattet jo bare litt før vi møttes så jeg visste ikke mye om han, så det tar jeg på min kappe. Men ut i fra bildene fikk jeg et visst inntrykk. 

Det var ikke helt det jeg var ute etter, og jeg er sikkert ikke hans type heller. Men vi hadde det jo fint og samtalen gikk greit. Jeg ble bare litt overrasket over at personen ikke matchet inntrykket jeg fikk av bildene. 

Er det flere som har vært på date og personen viste seg å være noe helt annet enn dere trodde på forhånd?😅

Anonymkode: 2bbd6...3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke egentlig. Har feilvurdert høyde og, eh, volum basert på bilder et par ganger, men aldri blitt fullstendig sjokkert.

Anonymkode: b8ab4...cfe

Skrevet

Haha, det har skjedd ofte. Derfor jeg er fan av pre-date. Jeg pleide å si at jeg ikke hadde tid til mer enn en kaffe, så slapp jeg unna med en kort date som avgjorde om jeg orket en ordentlig date. Var på 30 tinderdater i fjor høst, og det ble mange det kun ble med den kjappe kaffen🤪

• Liker 1
Skrevet

Har skjedd en gang, jeg var 30 år og skulle på date med en på 38 år. På bildet så han ut som en kjekk, sprek 38 åring. Han som møtte opp på daten så ut som han kunne vært min bestefar. Alt håret var hvitt, han så ut som han var i 60 årene, og var ganske overvektig. Fikk ikke vite alderen hans, men at det var et gammelt bilde. Og han hadde hatt flere hjerteinfarkt de siste årene. Sier seg selv at jeg gikk temmelig raskt, og møtte aldri han igjen.

Anonymkode: 1d42f...5c7

• Liker 1
Skrevet

Har ikke alle som bruker tinder det da?

Anonymkode: c8f3b...62a

Gjest ByeByeLove
Skrevet
41 minutter siden, MakeItHappen said:

Haha, det har skjedd ofte. Derfor jeg er fan av pre-date. Jeg pleide å si at jeg ikke hadde tid til mer enn en kaffe, så slapp jeg unna med en kort date som avgjorde om jeg orket en ordentlig date. Var på 30 tinderdater i fjor høst, og det ble mange det kun ble med den kjappe kaffen🤪

Støtter denne med mindre jeg har veldig tro på ei dame. Gjør det kort og enkelt. Som regel er de helt uinteressante, og ser ofte eldre og større ut enn på bildene. Noen få ganger har jeg blitt positivt overrasket. Bow chicka wow wow.

Skrevet

Ja!! På profilbildet hadde han hår på hodet å hadde greit utseende. Når jeg møter han så er han helt skallet! Følte meg seriøst lurt. Jaja han var uansett ikke noe å samle på for under daten med meg så avtalte han sex med en annen dame! Jeg merket jo også at det ikke akkurat var full match,men jeg tenker at en bør gjøre det beste ut av daten likevel. Syns det er utrolig respektløs å bare sitte på mobilen hele tiden,bare fordi det ikke ble full match.

Anonymkode: 88864...7e6

Skrevet

Mange ganger! 🤣

Eller, det har vært fra sider som Sukker.no.

Det kjipeste synes jeg er når man chatter en stund før man treffes og kjemien irl overhodet ikke er det man foeventet. Nå er det lenge siden jeg har vært på blinddate, og har skjønt at det beste er å møtes med en gang.

Menn jeg har syntes har vært interessante og morsomme på chat, har vist seg å være nitriste og uten utstråling overhodet når vi treftes. De har vært mer kleine og klarer ikke slappe av. Så vil de alltid møtes igjen og jeg må finne på en unnskyldning. 

Nå går jeg aldri etter utseende da, så jeg bryr meg ikke så mye om de ligner eller ikke. Men jeg legger merke til at flere legger ut ekstremt fordelaktige bilder av seg selv. 😛 Gjerne noen kilo mindre i fettvekt og mer i muskelvekt, mere hår, glattere hud, finere frisyre, penere kledt, finere smil, osv. Men jeg legger oftest merke til at de har mindre utstråling og virker ikke alltid like varme som personer når man møter de. Og jeg synes man på blinddate ofte blir stirret på litt for mye og intenst, det er ubehagelig. 😛

Skrevet

Jenter som poserer med bilder der de ser ganske "normale" ut, mens i virkligheten så er de 10+ kg tyngere har jeg vært en del på... Synes de som gjør dette bare lurer seg selv når de ikke er ærlige mot den andre personen. 

Anonymkode: 522b1...2f9

• Liker 1
Skrevet

Jeg har faktisk en motsatt opplevelse, dama jeg hadde chattet med i lengre tid på tinder viste seg å være veldig mye finere enn på bildene. Hun var ikke veldig fotogen og hadde lavoppløselige bilder, men hun har en sjarm som var helt enorm og er bare et utrolig søtt vesen som ikke kom frem via bildene, blir fortsatt varm av å tenke på henne 6 år etter.

Jeg endte opp med å bli ghosta etter 3 mnd med dating.

Anonymkode: b9f51...3cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...