Ingrid andersson Skrevet 29. oktober 2019 #1 Del Skrevet 29. oktober 2019 Må man ha fyringsvakt når multifuel står på 1 og det er god avstand til alle i teltet ? Hilsen Ingrid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Del Skrevet 29. oktober 2019 Det kommer jo an på hvilken risiko dere er villig til å ta. Jeg anbefaler fyringsvakt. Anonymkode: 93e42...de9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Del Skrevet 29. oktober 2019 Jeg sover ikke med en multifuel på uten at noen andre er våkne. Men vet folk gjør det. Men steike det er skummelt. Anonymkode: 92127...124 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Del Skrevet 29. oktober 2019 Alltid fyringsvakt! Anonymkode: 9b651...48f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingrid andersson Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 30. oktober 2019 Vi prøvde! Det gikk bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 30. oktober 2019 #6 Del Skrevet 30. oktober 2019 Alltid fyringsvakt! Ja, det går som regel bra, men hvorfor ta sjansen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #7 Del Skrevet 30. oktober 2019 Vil du virkelig risikere ditt og andres liv og helse bare for å få litt mer søvn? Anonymkode: e57ec...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #8 Del Skrevet 30. oktober 2019 1 minutt siden, Måbarefåsiat... said: Alltid fyringsvakt! Ja, det går som regel bra, men hvorfor ta sjansen? Det er ikke så vanskelig å skjønne hvorfor noen tar sjansen; folk vil jo sove. Men vær spesielt obs på at det kan være veldig ugreit å være langt til fjells, når det er kaldt og blåser, og teltet har brent opp. Anonymkode: 93e42...de9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #9 Del Skrevet 30. oktober 2019 Så bra å høre at dere overlevde. Fyring i telt er ikke bare farlig fordi ting kan ta fyr, men det er også en betydelig fare for kullos-forgiftning. Alt som brenner trenger oksygen for å brenne, og produserer co2. Dersom det ikke er nok oksygen vil det i stedet produseres co, som er en usynlig, giftig gass. Om man sover vil man ikke merke det, en vil bare kveles langsomt i søvne. Fyringsvakt må vite om denne faren, for en av oppgavene til fyringsvakt i telt er nettopp å passe på at det hele tiden er nok lufting i teltet. Anonymkode: 9e4af...42b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #10 Del Skrevet 30. oktober 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra å høre at dere overlevde. Fyring i telt er ikke bare farlig fordi ting kan ta fyr, men det er også en betydelig fare for kullos-forgiftning. Alt som brenner trenger oksygen for å brenne, og produserer co2. Dersom det ikke er nok oksygen vil det i stedet produseres co, som er en usynlig, giftig gass. Om man sover vil man ikke merke det, en vil bare kveles langsomt i søvne. Fyringsvakt må vite om denne faren, for en av oppgavene til fyringsvakt i telt er nettopp å passe på at det hele tiden er nok lufting i teltet. Anonymkode: 9e4af...42b Dette. Jeg er mest redd for dette selv. Man sovner inn stille så sånn sett en «ryddig død». Men kjipt for de som står igjen. Jeg er ekstremt nøye og smånervøs uansett hva jeg fyrer opp inne i telt og hvorfor. Anonymkode: 92127...124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå