Hater det!! Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Er det noe der ute som har søkt om erstatning privat og har en god advokat for hånden?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 7 minutter siden, Hater det!! skrev: Er det noe der ute som har søkt om erstatning privat og har en god advokat for hånden? Søke erstatning privat, hvordan mener du det skal gjøres? Gode og dårlige advokater, eller rettere advokater for personskadesaker finner du på nettet. En advokat kan være god for en god sak, mens samme advokat kan være dårlig for en elendig sak. Kjemi med klienten har også mye å si. Jeg ville aldri brukt elelr stolt på en advokat noen anbefaler via en tråd på nettet, uansett sak. I verste fall utgir en bruker seg for å være klient og anbefaler advokat som er brukeren selv. Ingen kontrollerer troverdigheten elelr seriøsiteten i ett svar her inne. Anonymkode: 90b6f...871 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Er det skjønnhetsoperasjon/øyne/panne du skal søke erstatning for? Anonymkode: 90b6f...871 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 Mener du å saksøke et sykehus? Pasientskadeerstatning er en egen, definert ordning. Du dokumenterer skadene du mener du er påført på grunn av feilaktig behandling, og så blir dette vurdert av Pasientskadenemda (tror jeg det er). Det er i alle fall ikke behandlingsstedet som tar en avgjørelse i saken. Får du nei til pasientskadeerstatning, tror jeg det er en dårlig idé å gå videre til privat søksmål. Anonymkode: 73803...a9e 1
kisskissbangbang Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 Vi brukte advokat Olav Gunnheim, og var veldig godt fornøyd med ham. Kunnskapsrik, effektiv og vi hadde veldig god/åpen kommunikasjon. Anbefaler å bruke advokat i en slik sak, det lettet mye for oss. Dersom du blir tilkjent erstatning betaler dessuten NPE advokatutgiftene dine. 1
Hater det!! Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2019 6 timer siden, kisskissbangbang skrev: Vi brukte advokat Olav Gunnheim, og var veldig godt fornøyd med ham. Kunnskapsrik, effektiv og vi hadde veldig god/åpen kommunikasjon. Anbefaler å bruke advokat i en slik sak, det lettet mye for oss. Dersom du blir tilkjent erstatning betaler dessuten NPE advokatutgiftene dine. Takk.. Alltid bra med tips. Det er så liten bransje, alle kjenner hverandre og tar vare på hverandre. Vi må jo også ta vare på hverandre.. Forbrukerens makt er jo en verdifull makt, så lenge vi er mange nok ❤️❤️
Hater det!! Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Søke erstatning privat, hvordan mener du det skal gjøres? Gode og dårlige advokater, eller rettere advokater for personskadesaker finner du på nettet. En advokat kan være god for en god sak, mens samme advokat kan være dårlig for en elendig sak. Kjemi med klienten har også mye å si. Jeg ville aldri brukt elelr stolt på en advokat noen anbefaler via en tråd på nettet, uansett sak. I verste fall utgir en bruker seg for å være klient og anbefaler advokat som er brukeren selv. Ingen kontrollerer troverdigheten elelr seriøsiteten i ett svar her inne. Anonymkode: 90b6f...871 Stoler ikke på noen jeg!! Så troa har jeg ikke på folk 😉😉😉
Hater det!! Skrevet 30. oktober 2019 Forfatter #8 Skrevet 30. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du å saksøke et sykehus? Pasientskadeerstatning er en egen, definert ordning. Du dokumenterer skadene du mener du er påført på grunn av feilaktig behandling, og så blir dette vurdert av Pasientskadenemda (tror jeg det er). Det er i alle fall ikke behandlingsstedet som tar en avgjørelse i saken. Får du nei til pasientskadeerstatning, tror jeg det er en dårlig idé å gå videre til privat søksmål Anonymkode: 73803...a9e Er i dialog med Pasientskadenemda. Så vi får nå se!! Helse- Norge er så lite, de er så latterlige lojal mot hverandre og ikke mot oss. Hvis ingen tar i disse saken, blir det aldri bedre... De fleste i samfunnet tar jo i mot kritikk og bruker det konstruktivt for å bli bedre.. Jo mer vi gnåler, jo større mulighet har vi til å påvirke. Må jo være bra for alle å få mulighet til å utvikle seg.. Livet handler jo ikke om hvor god du synes du er, men hvor bra du kan bli ❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #9 Skrevet 30. oktober 2019 reglene for pasientskadeerstaning er jo enkle. Om du ikke har tapt arbeidsinntenkt så har du ikke rett på erstatning. Du får ikke kompensajon for å være syk av helsevesent, Anonymkode: e62ba...316
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå