AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Kjenner jeg blir litt lei av dating etter en følgende hendelse som skjedde meg i helgen. For ca. 2 måneder siden så møtte jeg en jente på en fest og vi fikk fort kontakt og begynte å matche godt. Vi avtalte om å møtes igjen 4 dager etterpå på en pub. Vi klaffet bra der og, og vi startet å date mye etter dette. Men det som jeg la veldig godt merke til var at det alltids var jeg som måtte starte samtalen når vi skulle chatte sammen. Jeg måtte alltids ta initiativ til å finne på noe og til slutt ble jeg lei av det og jeg tenkte jeg skulle la henne starte en samtale for å se om hun faktisk er interessert. Dette var ca. 3 uker siden. Hun tok aldri kontakt med meg etter det. Da tenker jeg; javel da er hun vel ikke interessert i meg og jeg kan gå videre i livet mitt og starte å holde øynene åpne for noen andre istedet. Men i helgen så møtte jeg hun igjen ved tilfeldigheter. Hun spurte meg hvorfor jeg hadde kuttet henne helt ut. Jeg forklarte til henne slik som jeg tolket det og at det føltes ut som det kun var jeg som pushet på. Da ble hun jævlig sur og sa at hun fortsatt hadde følelser for meg og at jeg er en drittsekk som ikke sa ifra. Merker jeg føler meg litt ubekvemt her og ikke skjønner meg helt på dere jenter. Jeg gidder ikke å være desperat som skal si ifra om at hun burde sende meg flere meldinger (blir alt for teit). Er det noe jeg gjør feil eller jeg rett og slett en drittsekk? -Mann Anonymkode: 9b8fe...5d5 1
wintergirl Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Nei, du er ingen drittsekk. Du gjorde det rett her faktisk. Sånt skal gå begge veier. Det er ikke mye moro å alltid være den som sender mld først. Da tenker man at den andre ikke er så interessert da. Dette burde hun også vite. Hun kunne sendt deg en mld og spurt hvordan det går, om dere skal finne på noe osv. Ikke verre for henne enn for deg. Hadde sluttet og sendt meld jeg også hvis det kun var jeg som sendte først hver gang og det hadde jeg sagt ifra som du gjorde her. Stå på ditt her! 14
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Hun høres krevende ut🙉 Når hun ikke evner å ta kontakt med deg er hun neppe noe å samle på Anonymkode: fe7b7...318 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 Det ble litt rot her, ja. Ikke så lett å vite hva den andre personen tenker noen ganger. Jeg skjønner deg veldig godt da du ble lei av at du følte at du var den eneste som tok initiativ. Noen jenter er sjenerte og har kanskje brent seg før. Jeg synes ikke du var drittsekk, men kanskje gi en «heads up» neste gang? Anonymkode: a7f9a...23d 4
I Grosny Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg blir litt lei av dating etter en følgende hendelse som skjedde meg i helgen. For ca. 2 måneder siden så møtte jeg en jente på en fest og vi fikk fort kontakt og begynte å matche godt. Vi avtalte om å møtes igjen 4 dager etterpå på en pub. Vi klaffet bra der og, og vi startet å date mye etter dette. Men det som jeg la veldig godt merke til var at det alltids var jeg som måtte starte samtalen når vi skulle chatte sammen. Jeg måtte alltids ta initiativ til å finne på noe og til slutt ble jeg lei av det og jeg tenkte jeg skulle la henne starte en samtale for å se om hun faktisk er interessert. Dette var ca. 3 uker siden. Hun tok aldri kontakt med meg etter det. Da tenker jeg; javel da er hun vel ikke interessert i meg og jeg kan gå videre i livet mitt og starte å holde øynene åpne for noen andre istedet. Men i helgen så møtte jeg hun igjen ved tilfeldigheter. Hun spurte meg hvorfor jeg hadde kuttet henne helt ut. Jeg forklarte til henne slik som jeg tolket det og at det føltes ut som det kun var jeg som pushet på. Da ble hun jævlig sur og sa at hun fortsatt hadde følelser for meg og at jeg er en drittsekk som ikke sa ifra. Merker jeg føler meg litt ubekvemt her og ikke skjønner meg helt på dere jenter. Jeg gidder ikke å være desperat som skal si ifra om at hun burde sende meg flere meldinger (blir alt for teit). Er det noe jeg gjør feil eller jeg rett og slett en drittsekk? -Mann Anonymkode: 9b8fe...5d5 Litt kilen denne her. Hvorfor tok hun ikke kontakt? Ikke viktig? Flaut, skummelt? Sjenert? Taktikk, gjøre seg interessant? Sliten? Hvis dere har gjort feil, så er den feilen:" Manglende kommunikasjon". Hvis dere fortsatt er interessert, så ring henne, møt henne og ta en lang samtale. Sikkert vanskelig fordi jeg antar at dere begge to er ganske såret, skuffet og fornærmet. 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #6 Skrevet 29. oktober 2019 Hun er en egoist, rett og slett. Greit å finne ut tidlig Anonymkode: 0bed6...dfd 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #7 Skrevet 29. oktober 2019 Ikke lett å vite hva den andre føler, så her burde dere begge vært åpen om hva dere tenkte, ønsket og forventet av den andre. Anonymkode: df441...7e6 1
Poltergeist Skrevet 29. oktober 2019 #8 Skrevet 29. oktober 2019 (endret) Som kvinne har jeg gjort det samme som deg. Kommunikasjon går begge veier. Når hun ikke tok kontakt i det hele tatt, har hun ingen grunn til å bli sur heller. Men jeg ville ha spurt hvorfor hun ikke tok kontakt, før jeg hadde kuttet henne ut (med mindre det åpenbart ikke var noen interesse fra hennes side). Endret 29. oktober 2019 av Poltergeist 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #9 Skrevet 29. oktober 2019 Sliter med akkurat det samme, bare vi er litt tidligere enn dere i datingen. Jeg tar alltid initiativ til en-på-en samtaler, og når jeg prøver å teste henne om hun fremdeles vil ha kontakt så tar hun aldri initiativ til å ta kontakt, med unntak av "random" snaps som hun sikkert har sendt til hele lista på snapchat. Blir helt gal av det her. Noen som har råd? Anonymkode: f5b6d...268 1
Jr.Garcon Skrevet 29. oktober 2019 #10 Skrevet 29. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg blir litt lei av dating etter en følgende hendelse som skjedde meg i helgen. For ca. 2 måneder siden så møtte jeg en jente på en fest og vi fikk fort kontakt og begynte å matche godt. Vi avtalte om å møtes igjen 4 dager etterpå på en pub. Vi klaffet bra der og, og vi startet å date mye etter dette. Men det som jeg la veldig godt merke til var at det alltids var jeg som måtte starte samtalen når vi skulle chatte sammen. Jeg måtte alltids ta initiativ til å finne på noe og til slutt ble jeg lei av det og jeg tenkte jeg skulle la henne starte en samtale for å se om hun faktisk er interessert. Dette var ca. 3 uker siden. Hun tok aldri kontakt med meg etter det. Da tenker jeg; javel da er hun vel ikke interessert i meg og jeg kan gå videre i livet mitt og starte å holde øynene åpne for noen andre istedet. Men i helgen så møtte jeg hun igjen ved tilfeldigheter. Hun spurte meg hvorfor jeg hadde kuttet henne helt ut. Jeg forklarte til henne slik som jeg tolket det og at det føltes ut som det kun var jeg som pushet på. Da ble hun jævlig sur og sa at hun fortsatt hadde følelser for meg og at jeg er en drittsekk som ikke sa ifra. Merker jeg føler meg litt ubekvemt her og ikke skjønner meg helt på dere jenter. Jeg gidder ikke å være desperat som skal si ifra om at hun burde sende meg flere meldinger (blir alt for teit). Er det noe jeg gjør feil eller jeg rett og slett en drittsekk? -Mann Anonymkode: 9b8fe...5d5 Ingen drittsekk. Hun har tydeligvis ikke forstått at relasjoner krever ofte krever et visst initiativ fra begge parter. Men syns ikke du hadde vært desp/ teit om du før du kutta hun ut, sa " hvorfor tar du aldri initiativ? Vanskelig å tolke det som noe annet enn at du ikke er så interessert". Å hørt hva hun sa da, selv om jeg skjønner poenget og de fleste tilfellene skyldes vel manglende initiativ nettopp manglende interesse. 4
I Grosny Skrevet 30. oktober 2019 #11 Skrevet 30. oktober 2019 (endret) 11 timer siden, Jr.Garcon skrev: Ingen drittsekk. Hun har tydeligvis ikke forstått at relasjoner krever ofte krever et visst initiativ fra begge parter. Men syns ikke du hadde vært desp/ teit om du før du kutta hun ut, sa " hvorfor tar du aldri initiativ? Vanskelig å tolke det som noe annet enn at du ikke er så interessert". Å hørt hva hun sa da, selv om jeg skjønner poenget og de fleste tilfellene skyldes vel manglende initiativ nettopp manglende interesse. Jeg er enig med deg, og tenker samtidig at her er det to parter som stiller likt, begge har vist like fraværende interesse, og begge har vist like fraværende kommunikasjon. Endret 30. oktober 2019 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #12 Skrevet 30. oktober 2019 Hun høres bortskjemt ut. Anonymkode: 43f9b...c9f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #13 Skrevet 30. oktober 2019 Du er absolutt ingen drittsekk. Men du har jo vært fraværende med vilje for å teste henne. Dere har begge vært for vrange til å ta initiativ, så høres ut som begge har problemer med kommunikasjon. Hvis du skulle vært helt fritatt for all skyld måtte du ha snakket med henne og tatt opp at du syns det er kjipt at du alltid må starte samtalen og at hun på den måten virker uinteressert. Ikke bare late som ingenting mens du egentlig tester henne Anonymkode: 127e5...88c 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #14 Skrevet 30. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du er absolutt ingen drittsekk. Men du har jo vært fraværende med vilje for å teste henne. Dere har begge vært for vrange til å ta initiativ, så høres ut som begge har problemer med kommunikasjon. Hvis du skulle vært helt fritatt for all skyld måtte du ha snakket med henne og tatt opp at du syns det er kjipt at du alltid må starte samtalen og at hun på den måten virker uinteressert. Ikke bare late som ingenting mens du egentlig tester henne Anonymkode: 127e5...88c Men som mange andre kommenterer så er det gjensidig kommunikasjon som gjorde at dette dabbet ut virker det som. Ihvertfall med dagens samfunn er ghosting et veldig populært alternativ, og dersom det ikke er kommunikasjon den ene veien så kan man jo tenke seg at det blir en form for ghosting. Uansett så synes jeg at når kommunikasjonen ikke klaffer på starten så er det et utrolig dårlig utgangspunkt senere i et forhold, og da er det ikke verdt å streve for. -TS Anonymkode: 9b8fe...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #15 Skrevet 30. oktober 2019 Skygg banen. Personlighetsforstyrrelse dette her. Anonymkode: 1ddba...45f
Gjest LÅBFOS Skrevet 30. oktober 2019 #16 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg synes du gjorde det riktige, absolutt ikke en drittsekk. Hun ble nok sur fordi hun skjønte at hun egentlig har bæsja på leggen selv, men det er lettere å skylde på deg.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #17 Skrevet 30. oktober 2019 Oj, dette er hennes væremåte etter at dere har kjent hverandre i kun 2 mnd.😱 Tenk deg henne ett år inn i forholdet da!😳 Skygg banen og finn deg en hyggelig jente🤗 Anonymkode: 93ce1...10e 2
Gjest Jon Are Skrevet 30. oktober 2019 #18 Skrevet 30. oktober 2019 Og hva er problemet her? Ikke rart det er mange som er single og aldri finner partner. Jenta er søt og grei og har følelser for deg. Hva så om du må ta litt initiativ de første måneder Det kommer ikke til å bli sånn for alltid. Gå for det og vær litt mann da. Tror ikke dama mi så mye som ringte meg det første halve året. Men det har forandret seg for å si det sånn.😁
Katten.2.0 Skrevet 30. oktober 2019 #19 Skrevet 30. oktober 2019 Bitches be craycray. Jeg gidder ikke å holde samtaler og interesse kunstig i livet.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #20 Skrevet 30. oktober 2019 Nei, her er det absolutt hun som er drittsekken av dere to! Anonymkode: d410d...b1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå