Gå til innhold

Hvorfor slutter du å snakke med noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd litt i det siste at et par personer ikke lenger sender melding og slikt til meg. Det er ikke folk jeg bor nære eller slikt, men folk som jeg har pratet en del med via meldinger og slikt. Det blir plutselig stille, så blir jeg litt usikker på om det er noe som er galt, noe jeg har sagt eller skrevet, eller om de bare er "opptatt" med livene sine. Så jeg våger liksom ikke skrive til de heller. De fleste vet jo jeg er litt rar på den måten, at jeg ikke er så god på å starte samtalen, men jeg blir litt usikker.

Har andre det slik? Eller hvordan er det med dere som skriver med folk og plutselig slutter? Hva er grunnen?

Anonymkode: 3d502...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men har ikke du og sluttet? Hvorfor har du sluttet? Har du sluttet fordi de har sluttet? Kanskje de har sluttet fordi du har sluttet?

Grunnen kan være mye. Kanskje de føler seg ferdig med samtaleemner for øyeblikket? 

Normalt er det vel sånn at man skriver til hverandre i perioder. Så kan det bli stille en god stund. Og så kommer det initiativ igjen fra en. 

Er det noe du gjerne vil si, så send en melding, du. Alltid hyggelig å få en hyggelig melding.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det alltid er de som tar initiativet og aldri du, kan de føle at du egentlig ikke har lyst til å snakke med dem, og at de bryr deg hvis de "maser"...

Anonymkode: e71a5...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de alltid tar initiativ blir de kanskje lei til slutt og tenker at du kan starte samtalen hvis du vil snakke med dem. Har ingen jeg har så stort behov for å snakke med hele tiden, så kan ikke helt kjenne meg igjen

Anonymkode: a80a2...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...