AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Har møtt en helt fantastisk mann. Vi har datet i to mnd, inkl to helgebesøk. Vi har det kjempefint i lag, god sex, mye latter og felles hobbyer vi driver med. Treffes bare i helger pga avstand og barn. Har ikke snakket om hvor vi vil videre med dette eller hva vi definerer oss som.. Nå er jeg livredd han skal bli lei av meg av en eller annen grunn... Jeg holder på å bli hodestups forelsket i han... Hva kan jeg gjøre for å holde på han? Anonymkode: 38ece...594
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Holde kontakten. Ikke spill spill, ikke vent på at han skal ta initiativ, vært ærlig. Anonymkode: e9e8f...aa4 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Fortsette å spre beina antagelig?.. Menn er enkle. Anonymkode: b49ef...8be 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #4 Skrevet 29. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Holde kontakten. Ikke spill spill, ikke vent på at han skal ta initiativ, vært ærlig. Anonymkode: e9e8f...aa4 Spille spill har jeg aldri gjort. Vi har tatt initiativ omtrent like mange ganger. Er ærlig på at jeg savner han når han ikke er her. Så tenker jeg av og til at kanskje jeg er for på? Han er jo det også, men har lest at menn liker å jakte litt🙈 Bør slutte å lese slikt tror jeg, blir så usikker... Driver å leser om tegn på at han liker meg og lignende.. skal skjerpe meg, jeg blir jo helt dust og kjempeusikker! Får snart panikk og trekker meg fra hele greia for å unngå å bli knust. Anonymkode: 38ece...594
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #5 Skrevet 29. oktober 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsette å spre beina antagelig?.. Menn er enkle. Anonymkode: b49ef...8be Han virket veldig interessert før vi hadde sex da, for det skjedde ikke før på sist date. Han har aldri mast om det, og det var noe som var uunngåelig akkurat da... Anonymkode: 38ece...594
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #6 Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Han er jo det også, men har lest at menn liker å jakte litt🙈 Det er noe kvinner sier for å rettferdiggjøre at de ikke tar initiativ. Kan aldri huske å ha hørt en mann si at han likte henne kjempegodt, men da hun tok kontakt først mistet han interessen. Anonymkode: e9e8f...aa4 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #7 Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er noe kvinner sier for å rettferdiggjøre at de ikke tar initiativ. Kan aldri huske å ha hørt en mann si at han likte henne kjempegodt, men da hun tok kontakt først mistet han interessen. Anonymkode: e9e8f...aa4 Men jeg tar mye initiativ da. Er bare noe jeg har tenkt på at jeg kanskje ikke burde? Jeg syns det blir feil da, det blir å spille. Jeg mener at det bør gå begge veier med like mye initiativ. Anonymkode: 38ece...594 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #8 Skrevet 29. oktober 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsette å spre beina antagelig?.. Menn er enkle. Anonymkode: b49ef...8be Nei, dette er helt feil. Man mister interessen når man har prøvd noe et par ganger. Bedre å begrense tilgangen. Anonymkode: 6d416...e27
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #9 Skrevet 29. oktober 2019 Du beholder interessen til en mann når du fortsetter å leve livet ditt, altså du gir ikke han førstepri. Da føler han at han også faktisk må fortjene tiden din. Ikke på en spill måte altså, men bare helt naturlig at av og til har du faktisk andre planer osv Anonymkode: 7a57c...9b3
Khloe P.T Skrevet 29. oktober 2019 #10 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg tror det rette er å være deg selv, med mindre du vet at du er type "klengete", da roer du kraftig. Den tiden dere har vært sammen til nå har nok lagt grunnlaget for om han er virkelig interessert eller ikke. Ikke spill uinteressert fordi du tror han vil jakte. Han kan like gjerne være typen som liker å bli elsket.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #11 Skrevet 29. oktober 2019 52 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg tar mye initiativ da. Er bare noe jeg har tenkt på at jeg kanskje ikke burde? Jeg syns det blir feil da, det blir å spille. Jeg mener at det bør gå begge veier med like mye initiativ. Anonymkode: 38ece...594 Jeg tror du gjør det helt riktig. Begge veier er det sunneste. Anonymkode: e9e8f...aa4
Grandidosa83 Skrevet 29. oktober 2019 #12 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en helt fantastisk mann. Vi har datet i to mnd, inkl to helgebesøk. Vi har det kjempefint i lag, god sex, mye latter og felles hobbyer vi driver med. Treffes bare i helger pga avstand og barn. Har ikke snakket om hvor vi vil videre med dette eller hva vi definerer oss som.. Nå er jeg livredd han skal bli lei av meg av en eller annen grunn... Jeg holder på å bli hodestups forelsket i han... Hva kan jeg gjøre for å holde på han? Anonymkode: 38ece...594 Det er jo ingen fasit. Virker som enkelte par utelukkende holder sammen for å ha noen fyrrige krangler jevnt og trutt, så.. Men jeg tenker følgende: - Unngå å problematisere ting (Noen kvinner er VELDIG kjapp med å skulle planlegge barn, karriere, bosted - you name it). Ta ting jevnt og trutt. Første tiden skal være gøy, for deretter å bli mer alvorlig etterhvert som man har investert mer tid. - La han ta lederskap der du bryr deg mindre og visa versa (selvfølgelig). Mange kvinner er så innstilt på likestillingskamp at man av prinsipp vil utfordre og/eller fordele alle områder - det er slitsomt. - Vis tydelig at du er interessert, men unngå stalkingmodus. Jeg liker klar tale, men hater masing. Så skriv/si det du mener, men ikke tenk at interesse måles i antall meldinger/snaps/samtaler per dag. 1
Isambard Skrevet 29. oktober 2019 #13 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en helt fantastisk mann. Vi har datet i to mnd, inkl to helgebesøk. Vi har det kjempefint i lag, god sex, mye latter og felles hobbyer vi driver med. Treffes bare i helger pga avstand og barn. Har ikke snakket om hvor vi vil videre med dette eller hva vi definerer oss som.. Nå er jeg livredd han skal bli lei av meg av en eller annen grunn... Jeg holder på å bli hodestups forelsket i han... Hva kan jeg gjøre for å holde på han? Anonymkode: 38ece...594 Det du har gjort hittil fungerer tydeligvis. Fortsett på det samme sporet. 2
exictence Skrevet 29. oktober 2019 #14 Skrevet 29. oktober 2019 Hadde sagt til ham neste gang: "Du har vekket sterke følelser i meg. Tror jeg er blitt hodestups forelsket." Så ser du hva han sier, gjør.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #15 Skrevet 29. oktober 2019 Vær deg selv. Du vil ha en som liker deg for deg ikke sant? Eneste er at jeg ville latt han være først ute med å si de store tingene.. men når det er sagt var det jeg som spurte kjæresten min om vi skulle bli sammen. Det var også jeg som sa at jeg elsket han først. Men jeg var 100 prosent sikker på at han var fortapt og forelsket.. så vær deg selv og ha det gøy. Anonymkode: 73fc1...85f
Ansagt Skrevet 30. oktober 2019 #16 Skrevet 30. oktober 2019 (endret) Det er ihvertfall ett skittent triks som gjør at han aldri vil miste interessen og det er spontane blow jobs 🤗 Endret 30. oktober 2019 av Ansagt Edit
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå