Gå til innhold

Mensen og menn?

Fremhevede innlegg

Gjest Warrior
Skrevet

Er det menn sin oppgave å passe på når noen får mensen? Greit nok menn skal ikke være flau for å kjøpe bind og tamponger hvis hun har glemt det men kvinner skal da behandles som vanlig? Ja de som har skikkelig vondt fortjener å få mer trøst. Ellers er det bare mensen liksom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er glad jeg har en voksen mann som verken syns mensen er ekkelt eller har problemer med å vise meg omsorg når jeg har den. Vi har sex som vanlig og han slikker meg også på eget initiativ under mensen. Er vel mest jeg som holder igjen på det siste. Han mener jeg ikke blør fra klitten og alltid er nyvasket før sex så han ser ikke problemet.

Forrige eks syns alt med mensen var ekkelt. Og det var også ekkelt å se damer barbere seg. 😛

Anonymkode: 99c55...976

• Liker 2
Skrevet

Menn hadde seriøst ikke taklet én dag med mensen. 

Anonymkode: aad02...090

• Liker 3
Skrevet

Broren min klikket bare fordi jeg sa ordet "mensen" en gang. Prøvde først å forklare helt rolig at det er noe fullstendig naturlig og IKKE ekkelt, og at han ikke kan reagere sånn når han er en voksen mann. Han nektet å ta det til seg, så da fikk han høre det så det ljomet. Tror han har modifisert seg litt etter det. 

Anonymkode: f5918...f2b

Skrevet

Jeez! Hva slags pyser er det dere omgås?
Menn forstår at mensen er en del av pakka og noe vi må forholde oss til. For de i forhold, så vil jeg gå så langt å si at når kjæresten har mensen, så er det jo som om "vi" har mensen, jeg må også forholde meg til hennes smerter, plager, flauser og evt innkjøp av stæsj og det plager meg ikke i det hele tatt, det er bare en del av det å være et oppegående menneske.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at en mann i mitt liv har hatt problemer med at jeg har mensen. Faktisk ikke så mye som en liten klage, men så gir jeg hyggelig oralsex hvis jeg ikke vil ha sex. Vet ikke hvordan det ville vært uten det. 

Anonymkode: 99cbf...d40

• Liker 1
Gjest ana0603
Skrevet

Jeg hadde holdt meg unna en sånn klassekamerat 👀 Ja, hyggelig gjort, men altfor rart.

Skrevet
4 minutter siden, ana0603 skrev:

Jeg hadde holdt meg unna en sånn klassekamerat 👀 Ja, hyggelig gjort, men altfor rart.

Så du ville heller ha gått rundt med gjennomblødd bukse uten å vite om det? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring med ekser er at de ser på mensen som en plage fordi "alle" jenter blir sure og det er sex-stopper. 

Anonymkode: 30c76...1ee

det er helt riktig , det første vertfall. Gå i våre sko engang, så får du se hvor jevlig det er å være med noen som har mensen. snakker ikke om alle, da alle er forskjellige under mensen, men noen kvinner er et sant helvete og ha med å gjøre og lager kvalme for alle rundt seg. mensen er ingen unnskyldning

Endret av sjwslayer
  • Liker 1
Gjest ana0603
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du ville heller ha gått rundt med gjennomblødd bukse uten å vite om det? 

Han kunne ha gitt henne jakken med en gang, i stedet for å følge henne med på doen, klemme henne, og alt det der. Han er ikke psykologen hennes, om han vil hjelpe er det greit, men alt annet er bare creepy.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn hadde seriøst ikke taklet én dag med mensen. 

Anonymkode: aad02...090

vi har taklet flere 1000 år med kvinner så mensen hadde vi taklet fint. Husk at menn har beskyttet  dere i 1000vis av år, bygget sivilisasjonen og tatt de største byrdene i samfunnet, så det der hadde jo vært en walk-in-the-park

Skrevet
1 minutt siden, ana0603 skrev:

Han kunne ha gitt henne jakken med en gang, i stedet for å følge henne med på doen, klemme henne, og alt det der. Han er ikke psykologen hennes, om han vil hjelpe er det greit, men alt annet er bare creepy.

TS syntes jo det var greit, så da er det jo null stress. Vi er forskjellige

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å forstå at man ikke kan få en BJ en gang når det er mensen på gang.. #sølibatukefor2

Anonymkode: 80086...52d

kompis, om damen din ikke vil ha sex når du har mensen, ok forståelig, men om hun da ikke kan gi deg en BJ så bare kast henne på sjøen, slike kvinner er helt ubrukelige. Om kjæresten din tar vekk et av de viktigste behovene i forholdet så dumper du rett og slett

Skrevet
Akkurat nå, sjwslayer skrev:

vi har taklet flere 1000 år med kvinner så mensen hadde vi taklet fint. Husk at menn har beskyttet  dere i 1000vis av år, bygget sivilisasjonen og tatt de største byrdene i samfunnet, så det der hadde jo vært en walk-in-the-park

Jepp vi trengte egentlig ikke kvinner for å få til verden. Kvinner er overflødige og menn er det overlegne kjønn, verden kunne fungert ypperlig med kun menn altså. Hadde fungert strålende flott. 

• Liker 1
Gjest ana0603
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS syntes jo det var greit, så da er det jo null stress. Vi er forskjellige

Hun får ha sin mening, selvfølgelig, men det er objektivt rart for en gutt å gjøre det

Skrevet
Akkurat nå, ana0603 skrev:

Hun får ha sin mening, selvfølgelig, men det er objektivt rart for en gutt å gjøre det

Det er åpenbart ikke objektivt rart når både jeg og TS synes det høres ok ut og du er den eneste som har kommentert det som rart. 

• Liker 1
Skrevet

Voksne menn som friker ut av mensen og mens-produkter er sjukt turnoff:P Heldigvis ikke møtt menn som er sånn, selv ikke min bror med utviklingshemning gjør det:P

Anonymkode: 342b9...1a9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...