Gå til innhold

Mensen og menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes menn ikke er så flinke til å behandle oss søtt når det gjelder mensen. Jeg fikk mensen på skolen og en kompis av meg så jeg blødde gjennom og tokk med meg på do og fortalte det. Jeg ble stressa og flau han ga meg da en klem og ga meg jakken sin så jeg kunne dekke det. Han gikk deretter å kjøpte bind for meg og ga meg papir så jeg kunne tørke låret mitt. Dette var sykt søtt men når jeg fortalte det til kjæresten min så ble kjæresten sur på meg. Menn burde lære å forstå at det ikke er så lett og jeg ikke hadde klart meg uten hjelp fra han😣

Anonymkode: 5271d...65f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Behandle dere søtt? Hva mener du med det? Det er vel enhver kvinnes eget ansvar å ta hånd om egen menstruasjon.

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes menn ikke er så flinke til å behandle oss søtt når det gjelder mensen. Jeg fikk mensen på skolen og en kompis av meg så jeg blødde gjennom og tokk med meg på do og fortalte det. Jeg ble stressa og flau han ga meg da en klem og ga meg jakken sin så jeg kunne dekke det. Han gikk deretter å kjøpte bind for meg og ga meg papir så jeg kunne tørke låret mitt. Dette var sykt søtt men når jeg fortalte det til kjæresten min så ble kjæresten sur på meg. Menn burde lære å forstå at det ikke er så lett og jeg ikke hadde klart meg uten hjelp fra han😣

Min erfaring med ekser er at de ser på mensen som en plage fordi "alle" jenter blir sure og det er sex-stopper. 

Anonymkode: 30c76...1ee

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring med ekser er at de ser på mensen som en plage fordi "alle" jenter blir sure og det er sex-stopper. 

Enig!

Skrevet
2 minutter siden, Krakatoa skrev:

Behandle dere søtt? Hva mener du med det? Det er vel enhver kvinnes eget ansvar å ta hånd om egen menstruasjon.

Ja men mange menn ser på mensen som en plage og noe ekkelt og lignende.

• Liker 1
Skrevet

Da jeg fortalte eksen min om en venninne av meg som har mensen hver 14 dag, så sa han bare "stakkars gutt" om typen hennes. Stakkars jente ville jeg heller ha sagt da. 

Anonymkode: 7d118...d4a

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg fortalte eksen min om en venninne av meg som har mensen hver 14 dag, så sa han bare "stakkars gutt" om typen hennes. Stakkars jente ville jeg heller ha sagt da. 

Gutter har så dårlig innstilling til mensen huff

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Krakatoa skrev:

Trenger ikke annerledes behandling annet enn forståelse for at jeg har større intimgrense og behov for å ligge i fosterstilling pga smerter. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Andrea_99 skrev:

Gutter har så dårlig innstilling til mensen huff

Helt enig. De tenker på seg selv. Akkurat som at mensen skulle vært slitsomt for dem.. :klo:  Henger ikke på greip engang. 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. De tenker på seg selv. Akkurat som at mensen skulle vært slitsomt for dem.. :klo:  Henger ikke på greip engang. 

Ja er helt sykt at kompisen min hadde bedre holdning til det enn kjæresten min

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å forstå at man ikke kan få en BJ en gang når det er mensen på gang.. #sølibatukefor2

Anonymkode: 80086...52d

• Liker 4
Skrevet

Siste eksen syntes det var ekkelt å se en åpen tampongeske og eller uåpnete bind i skuffen. 

• Liker 5
Skrevet

Vi har faktisk veldig god sex når jeg har mensen, så det trenger ikke være noe problem. Bare ta det litt rolig og varsomt. :fnise:

Anonymkode: ae324...ef9

• Liker 1
Skrevet

Dere må være veldig unge?

Her har jeg vært sammen med mannen min i over ti år, siden starten av tjueårene, og han har aldri hatt noe problemer med det. Ikke er det et problem, ikke handler det om han og hans behov og ikke har han problemer med å kjøpe bind og tamponger.

Har jeg blødd igjennom så hjelper han meg på lik linje som om hvis jeg skulle blødd fra noe annet sted... 

Anonymkode: 50156...8ec

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siste eksen syntes det var ekkelt å se en åpen tampongeske og eller uåpnete bind i skuffen. 

Stakkars deg huff det er jo drøyt 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her har jeg vært sammen med mannen min i over ti år, siden starten av tjueårene, og han har aldri hatt noe problemer med det. Ikke er det et problem, ikke handler det om han og hans behov og ikke har han problemer med å kjøpe bind og tamponger.

Har jeg blødd igjennom så hjelper han meg på lik linje som om hvis jeg skulle blødd fra noe annet sted... 

Det er kjempe bra❤

Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har samme erfaring som deg, har til gode å møte en gutt/mann som har problemer med mensen og dama i perioden. Enten man blør gjennom eller ligger i smerter og har et humør på lik linje med Satan selv. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars deg huff det er jo drøyt 

Neida, stakkars han;) 

Skrevet

Hva forventer dere egentlig?

Her i gården er det lite som skiller dagene med mensen kontra dagene uten, bortsett fra at hun kan få syte så mye hun vil og vi venter med sex til det er over.

• Liker 3
Skrevet

Har aldri hatt negative opplevelser når jeg har mensen.

Jeg blør mye og har blødd igjennom flere ganger,  har bare opplevd hyggelig hjelp både fra kvinner og menn.

Syns dette hørtes litt barnslig ut

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...