Gå til innhold

Fetlife

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange her som har profil der? Har dere hemmelig profil eller vet partner om det? Ville dere ansett det som utroskap å ikke fortelle partneren om en slik profil? Spør for en venn😁

Anonymkode: 21583...f96

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Både jeg og partner har profiler hvor det fremgår at vi er i forhold med hverandre.

Ingen av oss er særskilt aktive, men vi ser på bilder og tekst som omhandler seksuelle kinks vi nyter. 

Skrevet

Min Dom vet seff om profilen min. Han hadde lenge profil der selv, nå bruker han min om han vil inn. 

Jeg tror ikke jeg hadde sett på det som utroskap å ha en profil, på en nettside, som jeg ikke visste om nei. 

Anonymkode: 1a800...e47

Skrevet

Både jeg og samboeren er der, samt de fleste av mine faste partnere ellers.

Ville ansett det som et tillitsbrudd at en partner hadde skjult tilsvarende profil for motparten, om ikke annet var avtalt.

• Liker 1
Skrevet

Har hatt profil der, men det var så mange ekle creeps der at jeg ikke klarte å ha profil der lenge. Blokkerte en fyr, så laget han ny profil, blokkerte den også og så laget han enda en. Fysj. 

Og så er det altfor mange "doms" som mener at jeg, som sub, skal adlyde en jeg ikke har utvekslet fem ord med engang. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg var innom noen måneder av ren nysgjerrighet. Mye stakkarslig og merkelig der, men det er vel blitt et slags fristed for folk som ikke takler et normalt liv, og/eller som føler seg utenfor.

Anonymkode: 4b3cd...2fc

Skrevet
5 minutter siden, Missbehave said:

Har hatt profil der, men det var så mange ekle creeps der at jeg ikke klarte å ha profil der lenge. Blokkerte en fyr, så laget han ny profil, blokkerte den også og så laget han enda en. Fysj. 

Og så er det altfor mange "doms" som mener at jeg, som sub, skal adlyde en jeg ikke har utvekslet fem ord med engang. 

Har sett alt for mye av det samme. Er en av grunnene til at jeg ikke er nevneverdig aktiv på fetlife, og skyr det organiserte miljøet ellers.

Skrevet

Jeg har også profil der, men måtte rett og slett ta meg en pause fra galskapen. Er så utrolig mange rare mennesker innpå der at jeg til slutt ikke orket mer. 

Min mann vet om profilen min, men han bryr seg ikke om det. 

• Liker 2
Skrevet

Hadde profil der da jeg var singel, men deaktiverte den da jeg havnet i forhold med noen som jeg ikke hadde møtt der. Han sa han aldri ville tvinge meg til å slette profilen, men at han nok var mest komfortabel med at jeg ikke var aktiv der.

Hvorvidt det er utroskap må være opp fra par til par å bedømme og kanskje hva formålet med å ha profil der er. Jeg brukte Fetlife mye for å møte sub-menn som jeg kunne leke med og ha sex med. En kinky variant av Tinder altså. For meg ble det derfor feil å ha profil der. Har venninner som bruker det som en mer kinky variant av Facebook eller Instagram, da stiller det seg kanskje annerledes. 

Anonymkode: 1251f...60c

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr det om man ikke er tilgjengelig på fetlife og man ikke kan skrive til dem?

Anonymkode: 3bcac...344

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hva betyr det om man ikke er tilgjengelig på fetlife og man ikke kan skrive til dem?

Enten har de blokket deg, deaktivert profilen sin, eller slettet profilen. 

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (17 minutter siden):

Enten har de blokket deg, deaktivert profilen sin, eller slettet profilen. 

Ok for måtte rapportere en for hat mld. Og de skulle fikse de så lurte på om personen har fått en timeout 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ok for måtte rapportere en for hat mld. Og de skulle fikse de så lurte på om personen har fått en timeout 

Det får du ikke vite, du får bare vite om fl har gjort noe :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...