AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Del Skrevet 29. oktober 2019 Hvordan oppbevarer du garnet ditt? Jeg har hatt en masse garn liggende i ziplockposer oppi en plastboks i månedsvis og lurer på om det er dumt at de har ligget så tett i så lang tid? Anonymkode: 084b4...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Del Skrevet 29. oktober 2019 Har garnet sortert i esker fra Ikea, eskene står på en hylle i hobbyrommet. Ville ikke hatt det liggende i tette plastposer. Anonymkode: 0b26e...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Del Skrevet 29. oktober 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har garnet sortert i esker fra Ikea, eskene står på en hylle i hobbyrommet. Ville ikke hatt det liggende i tette plastposer. Anonymkode: 0b26e...5cc Hvorfor ikke? Anonymkode: 084b4...524 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 29. oktober 2019 #4 Del Skrevet 29. oktober 2019 Har jeg aldri tenkt over. Men det står i papirposer i boden, og det jeg bruker ligger fremme, evt i en plastpose i vesken om jeg skal ha det med noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #5 Del Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan oppbevarer du garnet ditt? Jeg har hatt en masse garn liggende i ziplockposer oppi en plastboks i månedsvis og lurer på om det er dumt at de har ligget så tett i så lang tid? Anonymkode: 084b4...524 Jeg gjør nøyaktig det samme som deg, ziplook poser, oppi gjennomsiktige plastkasser. Jeg kommer i tillegg til å fortsette med denne måten å oppbevare på, fordi jeg nylig fant en halvdød møll(!) oppi den ene boksen. Hadde garnnøstene lagt uten plastposer, så hadde møllen gjort stor skade i mengder av garnnøster. Jeg ser at mange legger ut skrytebilder på facebook av garnnøster i mengder lagt i ulike hyller og andre åpne løsninger. Da genker jeg på både møll, skitt, støv og andre miljøpåvirkninger dette garnet blir utsatt for før det blir ett ferdig resultat. Særlig når diskusjonen går høyt enkelte ganger om at man ikke skal vaske ferdige strikkeprosjekter da disse mener at ull bare skal luftes. Anonymkode: 37d99...765 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pompom Skrevet 29. oktober 2019 #6 Del Skrevet 29. oktober 2019 Noe ligger i en kurv, for det meste restegarn. Noe ligger i en hylle i stua, men nå er det så rotete så jeg må snart ta en skikkelig ryddeøkt 🤯 ser virkelig ikke bra ut som det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missy_miss Skrevet 29. oktober 2019 #7 Del Skrevet 29. oktober 2019 Garn til prosjekter jeg ikke har begynt på ligger i strikkenett oppi en kurv med lokk hvor alt annet garn også ligger. Har aldri tenkt på om det oppbevares riktig eller ikke. Det eneste som jeg burde ryddet opp i er alle pinne som også ligger i ett strikkenett. De nyeste ligger i plasten og resten av rundpinnene i hulter til bulter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #8 Del Skrevet 29. oktober 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har garnet sortert i esker fra Ikea, eskene står på en hylle i hobbyrommet. Ville ikke hatt det liggende i tette plastposer. Anonymkode: 0b26e...5cc Hvilken grunn har du får å mene at garn ikke skal ligge i tette plastposer? Har du sett hvordan garnprodusentene pakker, sender og videre hvordan butikkene oppbevarer garn før det blir lagt i hyllene eller solgt? Jo, i tette plastposer. Anonymkode: 37d99...765 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #9 Del Skrevet 29. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken grunn har du får å mene at garn ikke skal ligge i tette plastposer? Har du sett hvordan garnprodusentene pakker, sender og videre hvordan butikkene oppbevarer garn før det blir lagt i hyllene eller solgt? Jo, i tette plastposer. Anonymkode: 37d99...765 Helt ok for meg hva andre gjør, jeg foretrekker å ha garnet i esker med lokk Anonymkode: 0b26e...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #10 Del Skrevet 29. oktober 2019 Stapper alt usortert og ukritisk ned i rema-poser og prøver å "gjemme" det så det ikke ser så jævlig ut..😅 Anonymkode: 95630...f57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå