AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #1 Skrevet 29. oktober 2019 Har hatt dårlig hals i ca en uke nå. Vondt når jeg svelger, noen ganger mer. Noen ganger mindre. Litt vondt når jeg snakker også. Starta med feber, men gikk over til hals. Kan noen ganger gjøre vondt i ørene også når jeg svelger for mye. må jeg kontakte legen? Eller kan jeg velge å vente til jeg blir god av meg selv. kan det være farlig å ikke kontakte legen? har ikke veldig lyst til å bruke penger hos legen.. Anonymkode: c8ee3...38f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #2 Skrevet 29. oktober 2019 Dersom du har en halsbetennelse forårsaket av bakterier bør legen utelukke streptokokkinfeksjon som kan være veldig farlig. Så ja du burde ta deg en tur til legen når det ikke blir bedre. Anonymkode: e5a85...63a 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom du har en halsbetennelse forårsaket av bakterier bør legen utelukke streptokokkinfeksjon som kan være veldig farlig. Så ja du burde ta deg en tur til legen når det ikke blir bedre. Anonymkode: e5a85...63a Takk! Anonymkode: c8ee3...38f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå