AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Jeg står ved et veiskille i livet, og vurderer å bosette meg nord i Norge. Jobb - jeg jobber hjemmefra, så det er greit Et sted med enten flyplass eller hurtigruteavgang Ikke en innstengt dal, men åpent landskap. Trivelige folk. Hvor bør jeg dra? Anonymkode: ce274...ec1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Tromsø? Bodø? Anonymkode: e4a31...975 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #3 Skrevet 29. oktober 2019 Bodø er fint, da har du hele lofoten innen grei rekkevidde. Tromsø er for langt opp. MEN!! Husk vinteren, det er en dårlig tid. Bodde i nord i 2år, men orket ikke vinteren. Men elsker det fra mai til oktober. Anonymkode: d8d49...53e 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #4 Skrevet 30. oktober 2019 Kirkenes? Alta? Hammerfest? Hvor stort skal det være? Vardø, Vadsø, Båtsfjord, Honningsvåg, Lakselv. Vil du ha åpent viddelandskap er jo Vardø det beste valget. I Finnmark er det jo flyplasser på hver liten plass. Anonymkode: dc652...19e 1
Zienna Skrevet 31. oktober 2019 #5 Skrevet 31. oktober 2019 Om jeg var deg ville jeg valgt Svolvær eller Kabelvåg. Der er de vant med å ta i mot innflyttere og besøkende, og du vil lettere gli inn i miljøet. Bodø har dessverre et klikkmiljø. Det er ikke enkelt å få innpass blant de som er fra Bodø. Har studert der, så jeg vet. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #6 Skrevet 31. oktober 2019 På 29.10.2019 den 0.43, AnonymBruker skrev: Jeg står ved et veiskille i livet, og vurderer å bosette meg nord i Norge. Jobb - jeg jobber hjemmefra, så det er greit Et sted med enten flyplass eller hurtigruteavgang Ikke en innstengt dal, men åpent landskap. Trivelige folk. Hvor bør jeg dra? Anonymkode: ce274...ec1 Hold deg der du er, trivelige folk er det ikke i nord. For det meste bygdedyr og bygdetroll som for det meste er opptatt av hva naboen gjør . Anonymkode: e1d24...c7e
Gjest ByeByeLove Skrevet 31. oktober 2019 #7 Skrevet 31. oktober 2019 7 minutter siden, Zienna said: Om jeg var deg ville jeg valgt Svolvær eller Kabelvåg. Der er de vant med å ta i mot innflyttere og besøkende, og du vil lettere gli inn i miljøet. Bodø har dessverre et klikkmiljø. Det er ikke enkelt å få innpass blant de som er fra Bodø. Har studert der, så jeg vet. Tøys. Dette gjelder deg individuelt. Folk fra Bodø er meget hyggelige, og jeg går meget godt overens med dem.
Zienna Skrevet 1. november 2019 #8 Skrevet 1. november 2019 2 minutter siden, Kognosøren skrev: Tøys. Dette gjelder deg individuelt. Folk fra Bodø er meget hyggelige, og jeg går meget godt overens med dem. Folk fra Bodø er like hyggelige som folk flest. Jeg påpekte bare at der er et klikkmiljø som ikke er like enkelt for alle å trø inn i. 1
sstinemor Skrevet 1. november 2019 #9 Skrevet 1. november 2019 Hvor langt nord? Brønnøy/Mosjøen/Sandnessjøen eller Bøde/Tromsø/Finnmark?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #10 Skrevet 1. november 2019 Hva med Vesterålen? Flyplass både på Skagen og Andenes, og man har også flyplass på Evenes to timer fra Sortland. Kanskje Hadseløya er et alternativ? Fra Melbu på Hadseløya går det ferge over til Lofoten. Både Sortland, Stokmarknes og Risøyhamn har dessuten hurtigruteanløp. Anonymkode: d6630...5d5 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå