Gå til innhold

Hvilken mann skal jeg velge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter flere år uten sex, har jeg nå sett meg litt rundt på Tinder og der finnes det deilige menn! Mann nummer 1 er en drøm i sengen, aldri hatt så deilig sex og så heftig orgasme som med han. Har truffet han en gang til og sexen ble bare bedre...Men han er litt lunken med å treffes igjen (har gått noen uker siden vi møttes nå).

Så traff jeg mann nummer 2. Han er hakke mer seriøs og sender ofte meldinger og gir meg masse fine komplimenter. Sexen er deilig her og, men ikke fullt så bra som mann 1.

Og så er det nummer 3. Han har jeg ikke truffet enda, bare sendt deilige meldinger med. Men har sendt nokså hete meldinger og bilder. Han er interessert i å utforske sex med to gutter og ei dame og har lyst å dra til en swingers-club. Noe som jeg har fantasert om før, men som ikke har vært passende så lenge jeg var i forhold med noen som ikke ønsket det.

Både 1 og 2 har sagt at de gjerne treffer meg igjen. Men de vil begge to at de er den eneste jeg ligger med. Og jeg kan godt skjønne det... det var jo egentlig det jeg var ut etter... én deilig ff.

Men nå føler jeg at jeg må bestemme meg for en av de og det klarer jeg ikke... Hva hadde du valgt?

Anonymkode: abfee...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel hvis du kun er ute etter en FF så høres jo kanskje alternativ 1 eller 3 best ut? Alternativ 1 hørtes jo litt lunken ut til å treffe deg igjen, men samtidig vil han at han skal være den eneste du ligger med? Uansett så går det jo an å spørre mann nr 1 rett ut om han kunne tenke seg å være FF? 

Anonymkode: 1f85e...6ed

Skrevet

Hva er det som gjør at mann nr 1 var best i senga da? Var det mest pga kjemi, eller var det på grunn av andre ting?

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som gjør at mann nr 1 var best i senga da? Var det mest pga kjemi, eller var det på grunn av andre ting?

Sikkert stor kuk 😂

Anonymkode: 417c8...674

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert stor kuk 😂

Anonymkode: 417c8...674

Mye mulig, men hvis man skal tro på hva de fleste damer skriver her inne, så handler det jo VELDIG mye mer om hvordan man bruker den!

Skrevet

Vet disse mennene om hverandre? Vet de at du puler rundt?
Kanskje valget blir enklere for deg om du forteller det til de. Da er det sikkert noen som trekker seg 

Anonymkode: 7fe6f...804

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...