Gå til innhold

Kontakte en realitydeltager?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått litt øynene opp for en realitydeltager. Han er veldig min type gutt og virker å ha de samme verdiene som meg. Jeg er ganske sikker på at han er singel og han bor ikke så langt unna. Vi er på samme alder og jeg er normalt pen. Er det for ille å ta kontakt med han? Er det noen som har gjort noe lignende og hvordan har det i så fall gått? 

Anonymkode: 3f444...e32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De får sikkert flere hundre meldinger fra gærne piker i hele landet fra før av, så jeg tviler på du vil utmerke deg. Men du kan alltids prøve. Den type mennesker synes all oppmerksomhet er flatterende, du har ingenting å tape

Anonymkode: 31ed4...5a6

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke noen fra 71 grader Nord? Men gjerne oppdater oss med hvordan det går 

Anonymkode: aaba5...577

Skrevet

Jeg skrev til en kjendis engang og vi hadde en heftig flørt, men jeg ville ikke noe fast oga kjendisstatusen

Anonymkode: 05cd5...446

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått litt øynene opp for en realitydeltager. Han er veldig min type gutt og virker å ha de samme verdiene som meg. Jeg er ganske sikker på at han er singel og han bor ikke så langt unna. Vi er på samme alder og jeg er normalt pen. Er det for ille å ta kontakt med han? Er det noen som har gjort noe lignende og hvordan har det i så fall gått? 

Anonymkode: 3f444...e32

Tenker jeg tar denne som anonym, jeg... Haha.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men det kommer helt an på hvor interessant du er for meg. Jeg har fått noen forespørsler etter at jeg var med på et reality program. Noen har vært helt sjuke med nakenbilder og what not. Kjærkomment og gøy for en singel mann! Men fellesnevneren er at det har vært kvinner som er vesentlig under min egen liga. 

Jeg synes det er modig å tilnærme seg en kjendis som attpåtil er noen hakk over deg. De skal ha for et ærlig forsøk. Men det blir litt vanskelig å skulle si at det har vært veldig interessant. Hvis den kule, pene, søte jenta som egentlig kan få hvem som helst andre, på mitt nivå, sendte meg en melding hadde jeg blitt drit glad. Men å avvise damer jeg ellers også bare swiper venstre på føles litt meningsløst. Det var jo ikke det jeg hadde håpet på i innboksen for å være ærlig. 

Jeg tror min foreløpige konklusjon er at dersom du tenker at du er litt for god for den du vil sende melding til så nærmer man seg et realitistisk positivt utfall. Sånn er det jo i den virkelige verden. Hvis du tenker at du tar sjansen på å fange en godbit du så på skjermen har du kanskje strukket strikken litt og bør vurdere å la vær. 

Anonymkode: 426e9...fde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...