Gå til innhold

Er gravide kvinner sexy?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Supert. Fødselen er i gang, hun har fått åpning og skal knulles. Men så lenge alle var fornøyd. Selv hadde jeg andre ting å tenke på da fødselen startet. I tillegg er det lurt å vente med sex i noen uker etter fødsel pga infeksjoner. Men se å klart, utsulta fitte og stor kuk må prioriteres. 

Dette måtte gjøres for å klare å se på henne som et seksuelt vesen igjen og ikke bare ei som er gravid. Mange menn mister lysten på sin gravide kone, så dette var min måte for å komme over kneiken. 

Anonymkode: 14a5c...324

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder vel mest for dere menn 😋

Hvis du er i et forhold og har barn - Synes du da dama di var tiltrekkende som gravid? 

Du som ikke har vært sammen med en gravid dame - Synes du det er tiltrekkende?

Anonymkode: d8799...386

No offence, men nei. Fin, men ikke seksuelt tiltrekkende. Vi hadde kanskje sex en eller to ganger per graviditet. Jeg synes det var rart å stikke penis inn der babyen var. 

Sexliv har vært bra både før og etter, inkludert småbarnsperioden. 

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 73075...0cb

Skrevet

Finnes ikke sexy.

Har pult, blitt sprutet i, fått en rar kroppsfasong, bundet til et barn i 18 år fremover.

No go.

Anonymkode: 5723b...2fc

Skrevet
14 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Pøh, det er da massevis av menn som synes gravide kvinner er både vakre og sexy. 

Ja, det finnes mane syke mennesker. 

Anonymkode: c162d...669

Skrevet

Hva mener du? Er det noe galt i tenne på at en annen knuller min gravide kone?🙂

få deg et liv

Anonymkode: 5cafd...909

• Liker 1
Skrevet

Gravide damer er i beste fall sexy for sin egen mann som kanskje tenner på at hun bærer ungen hans og får jur.

Men å innbille seg at man er sexy for mannen i gata som gravid er passe fjernt. Gravide går som gjess og ser bare sprengt ut i hele kroppen: ikke bare på magen. De ser i tillegg ofte sykelig ut med mørke ringer under øynene, blekt ansikt, opphovnede ekstremiteter osv. Men det må da gå an å leve med at man ikke får seksuell oppmerksomhet i de 6mnd det vises at man er gravid? Det er liksom ikke noen krise akkurat. 

Anonymkode: 3940d...f59

Jeg ble faktisk sjekket opp flere ganger som gravid, og opplevde også ganske jevnlig at menn kom bort til meg for å si at jeg var strålende eller rørende vakker. 

Nå var jeg nesten uforståelig frisk og rask når jeg var gravid, selv om jeg bar tvillinger, og jeg var svært lykkelig og forelsket, så jeg strålte virkelig da jeg gikk gravid, frem til jeg ble veldig stor, de aller siste ukene. Uansett tydelig at mange menn synes at gravide kvinner er flotte. At noen synes det er sexy til og med. 

Må sies at min mann satte mindre pris på at menn faktisk sjekket meg opp, selv om han strålte stolt når de bare kom med komplimenter. I hans øyne hadde han jo virkelig merket meg som opptatt, så at andre kunne finne på å vise oppmerksomhet utover det å se meg som vakker tok han som en fornærmelse. Hans kone og hans barn! Sexy- biten var hans alene. 

Jeg derimot tok det som et kompliment på vegne av kvinner i en fantastisk fase av livet. :) Synes det var flott at noen menn så det sexy kvinnelige i det, og fant det fristende. 

Anonymkode: 27dcd...d87

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble faktisk sjekket opp flere ganger som gravid, og opplevde også ganske jevnlig at menn kom bort til meg for å si at jeg var strålende eller rørende vakker. 

Nå var jeg nesten uforståelig frisk og rask når jeg var gravid, selv om jeg bar tvillinger, og jeg var svært lykkelig og forelsket, så jeg strålte virkelig da jeg gikk gravid, frem til jeg ble veldig stor, de aller siste ukene. Uansett tydelig at mange menn synes at gravide kvinner er flotte. At noen synes det er sexy til og med. 

Må sies at min mann satte mindre pris på at menn faktisk sjekket meg opp, selv om han strålte stolt når de bare kom med komplimenter. I hans øyne hadde han jo virkelig merket meg som opptatt, så at andre kunne finne på å vise oppmerksomhet utover det å se meg som vakker tok han som en fornærmelse. Hans kone og hans barn! Sexy- biten var hans alene. 

Jeg derimot tok det som et kompliment på vegne av kvinner i en fantastisk fase av livet. :) Synes det var flott at noen menn så det sexy kvinnelige i det, og fant det fristende. 

Anonymkode: 27dcd...d87

Er en del som har en fetish for å knulle gravide damer. Det var elskeren til kona mi et bevis på.😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...