Gå til innhold

Topp stemning, eller plagsomt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å gå på en gruppetime fast hver uke. Der er det også ei jente som er ... så mye... Hun hoier ler og roper ting som "come on everyone", og "oh noooo" når instruktøren viser øvelser, hopper og danser i pausene, og hun skravler med andre mens vi er i gang.

Alt dette er jo egentlig uskyldig og ganske søtt, men likevel kjenner jeg at jeg blir litt provosert av dette.. eller, jeg tenker vel noe sånt som "hva er det med deg, kan vi ikke bare trene?". Har jeg blitt en streng og bitter dame? Hvordan hadde dere reagert? Flere som kjenner til typen?

Anonymkode: e4034...c20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har begynt å gå på en gruppetime fast hver uke. Der er det også ei jente som er ... så mye... Hun hoier ler og roper ting som "come on everyone", og "oh noooo" når instruktøren viser øvelser, hopper og danser i pausene, og hun skravler med andre mens vi er i gang.

Alt dette er jo egentlig uskyldig og ganske søtt, men likevel kjenner jeg at jeg blir litt provosert av dette.. eller, jeg tenker vel noe sånt som "hva er det med deg, kan vi ikke bare trene?". Har jeg blitt en streng og bitter dame? Hvordan hadde dere reagert? Flere som kjenner til typen?

Anonymkode: e4034...c20

Du kan jo si til instruktøren at det er plagsomt at hun roper i timen

Anonymkode: 3f4f2...953

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, den dama hørtes skikkelig oppmerksomhetskrevende og slitsom ut! Jeg ville reagert som deg. 

Jeg tror kanskje jeg ville tatt det med instruktøren og sagt at det er forstyrrende at hun oppfører seg slik. Hvis jeg hadde mislikt det veldig intenst, ville jeg gitt litt påtrykk og sagt at jeg vurderer å slutte i disse timene hvis de ikke ber den slitsomme dama dempe seg og oppføre seg normalt. 

Anonymkode: 13c0d...dda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun amerikansk? Der er det vanligere å holde på sånn enn å være stille. Gi henne et lite tips så slipper hun å bli mislikt av alle her i introverte Norge 😉

Anonymkode: 89afe...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at instruktøren lar henne holde på sånn! 

Anonymkode: db953...b77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun amerikansk? Der er det vanligere å holde på sånn enn å være stille. Gi henne et lite tips så slipper hun å bli mislikt av alle her i introverte Norge 😉

Anonymkode: 89afe...987

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rart at instruktøren lar henne holde på sånn! 

Anonymkode: db953...b77

Hun er spansk eller noe sånt, tror jeg. Så det er nok en viss kulturforskjell som ligger bak. Instruktøren er imidlertid amerikansk, så det er nok derfor han ikke reagerer 😅

Jeg er for konfliksky til å si noe, og synes jo det er litt feil å klage på at noen er blide og positive. Men godt med støtte her på at jeg ikke er usedvanlig sur i alle fall. 

TS

Anonymkode: e4034...c20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir du provosert? 

 

Har mange sånne her og synes selv det er teit, men gidder ikke å legge energi i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...