Gå til innhold

Litt skryt!


Charmie

Anbefalte innlegg

Siden jeg har vært temmelig "surmaget" om en utstyrsbutikk, fikk jeg beskjed av min forlovede om å legge inn litt skryt!

Han skal leie klær på Kristins Brudesalong på Lillestrøm, der har det vært kjempeservice! Siden vi skal reise et stykke, må han hente klærne over ei uke før de skal brukes, dvs. at han har dressen 2 helger - likevel slipper han med å betale enkel leie!

De er fleksible og imøtekommende, og ordner vesten slik at han får brukt lommeuret han arvet av bestefaren sin. Egentlig skulle han hentet klærne fredag førstkommende, men var litt usikker på om han rekker det i åpningstiden, da han ringte i går, fikk han vite at han kunne komme og hente det i går kveld i steden - fantastisk! Hadde bare alle vært slik... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og bare så det er sagt, du er ikke den eneste som skryter av denne salongen!!!

Snakket med mange som har vært der, og alle fornøyd!

Og veldig god service...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt kjolen der. Helt fantastisk service, og de vet sitt fag.

Et tips er alltid å komme om morgenen, hvor alle er uthvilte og klare til å hjelpe deg. Om ettermiddagen kan enhver bli litt sliten!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari ikke innlogget

jeg var ikke så fornøyd med dem, var detr en formiddag og det var ikke mange mennesker der, men følte allikvel ikke at de var spesilet hyggelige der... Får vel si at svigerfar og en nevø leide der og de var i hvertfall fornøyd, så det har vel litt å si hvem man møter der som alle andre steder..

jeg vil derimot skryte oppover skyene de som jobber på Solgrunns i Lillestrøm, de sydde t.o.m en sjakett i str. 2 år til min sønn på da 8 mnd. og jeg skal si han var nyddelig, en riktig herre mann!!!!! Mannen min fikk lik sjakett som sønnen og de var så nydelige begge to!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...