AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Hei jeg er en jente på 19 år som et i et fantastisk forhold med min kjæreste, men det er en ting jeg lurer på. Jeg har lenge hatt fantasier om å ha sex med en annen jente og har snakket en del med typen min om akkurat dette. Vi har kommet til dem beslutning at om jeg ønsker skal jeg selv få lov til å velge om jeg vil teste det ut eller ikke. Jeg har prøvd meg på ulike datingside for sleive uten å kommet noe videre. hvordan skal jeg få møtt noen som ønsker det samme? Anonymkode: 8c7f5...df6
Whistler Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 Sex er sex. Se etter en annen hetero jente så slipper du at det blir kleint i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #4 Skrevet 28. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg er en jente på 19 år som et i et fantastisk forhold med min kjæreste, men det er en ting jeg lurer på. Jeg har lenge hatt fantasier om å ha sex med en annen jente og har snakket en del med typen min om akkurat dette. Vi har kommet til dem beslutning at om jeg ønsker skal jeg selv få lov til å velge om jeg vil teste det ut eller ikke. Jeg har prøvd meg på ulike datingside for sleive uten å kommet noe videre. hvordan skal jeg få møtt noen som ønsker det samme? Anonymkode: 8c7f5...df6 Du er altså en del av saueflokken som påvirkes av media, kjendiser og filmer. Nå er det visst helt normalt at skal ha «sex» med eget kjønn. Latterlig. Voks opp. Anonymkode: 6c4ce...cef 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #5 Skrevet 28. oktober 2019 2 minutter siden, Whistler skrev: Sex er sex. Se etter en annen hetero jente så slipper du at det blir kleint i ettertid. Det er jo ikke ordentlig sex om det ikke er sex mellom en jente og en gutt. Det er noe seksuelt, men sex/samleie er det selvsagt ikke. Anonymkode: 6c4ce...cef
G3ntl3man Skrevet 28. oktober 2019 #6 Skrevet 28. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er altså en del av saueflokken som påvirkes av media, kjendiser og filmer. Nå er det visst helt normalt at skal ha «sex» med eget kjønn. Latterlig. Voks opp. Anonymkode: 6c4ce...cef Er det ikke bedre at en ung kvinne på 19 finner ut av hva hun liker og føler da? Du gir henne lite rom for å finne ut av egen seksualitet med ditt svar. For alt vi vet så kan hun også være lesbisk eller bi... og det er da bedre for henne(og hennes fremtidige partnere) at hun finner ut av det så tidlig som mulig... Til ung kvinne på 19, Jeg synes din kjæreste er veldig åpen og tolerant - hvis du skulle vise seg å ikke være lesbisk/bi, så håper jeg du tar godt vare på ham, og han på deg!! 3
Whistler Skrevet 28. oktober 2019 #7 Skrevet 28. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ................ Det er noe seksuelt, men sex/samleie er det selvsagt ikke. Anonymkode: 6c4ce...cef "I did not have sex with that woman" holder altså vann? Du tror kanskje at homoseksualitet kan kureres ved samtaleterapi også? 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #8 Skrevet 28. oktober 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er jo ikke ordentlig sex om det ikke er sex mellom en jente og en gutt. Det er noe seksuelt, men sex/samleie er det selvsagt ikke. Anonymkode: 6c4ce...cef Sex og samleie er ikke det samme. To kvinner har sex, men ikke samleie. Les deg litt opp før du uttaler deg da Anonymkode: a59ea...3f8
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #9 Skrevet 28. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke ordentlig sex om det ikke er sex mellom en jente og en gutt. Det er noe seksuelt, men sex/samleie er det selvsagt ikke. Anonymkode: 6c4ce...cef LOL Anonymkode: 12a44...dc8
Gjest Alterego666 Skrevet 28. oktober 2019 #10 Skrevet 28. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke ordentlig sex om det ikke er sex mellom en jente og en gutt. Det er noe seksuelt, men sex/samleie er det selvsagt ikke. Anonymkode: 6c4ce...cef Yo! Femtitallet ringte og vil ha igjen sex-kunnskapen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå