Gå til innhold

Så lenge varer menn i senga..

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Et slag i trynet
Skrevet
Og når det viser seg at gjennomsnittet er 5,4 minutter, er jeg så vanvittig glad at jeg har fått tak i en superelsker!  :ler:

Hvis du kikker på spørreundersøkelsen litt lenger ned på siden ser du at de fleste norske menn holder ut lenger enn 20 minutter. Mulig det er en del menn som skryter på seg litt, men kvinnene er jo også spurt hvor lenge mannen holder på, og da er svarene omtrent det samme.

Så mulig herr "superelsker" ikke er så unik likevel...

Gjest Gjestinne
Skrevet

Har noen faktisk prøvd å ta tiden mens man gjør det?

Jeg har gjort det - og jeg bommet ganske grovt på hvor lang tid det hadde vart. Tror det er ganske vanlig å feilbedømme og tro man bruker mye lenger tid enn det som faktisk er tilfelle.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du kikker på spørreundersøkelsen litt lenger ned på siden ser du at de fleste norske menn holder ut lenger enn 20 minutter. Mulig det er en del menn som skryter på seg litt, men kvinnene er jo også spurt hvor lenge mannen holder på, og da er svarene omtrent det samme.

Så mulig herr "superelsker" ikke er så unik likevel...

Det kommer vel alltid an på hva man sammenligner med når man skal bedømme unik!? :wink: Og for meg er min samboer en superelsker! (uavhengig av om han holder fem eller femti min!)

Gjest mari ili
Skrevet

fra når skal man begynne å ta tiden, når mannen penetrer damen, eller når man faktisk begynner å elske, for det gir jo helt forskjellige tider (30 min. og 10 min. sånn ca her i huset tror jeg)

Men må jo si at det å ha en mann som går opp og ned ell. i 55 min kan bli litt drøyt... Det går som oftest for meg lenge før den tid, og man har jo ikke mannen inni seg hele tiden hvis man skal ha flere orgasmer, eller er det bare hjemme hos oss at vi bytter på med penis og andre ting...

Skrevet

herregud for en tåpelig ting å ta tiden på..... Som om TIDEN er lik kvalitet :roll:

Skrevet

Kan da ikke vurdere nytelse ut i fra hvor lang tid det tar...eller hvor lenge man holder :kul:

Skrevet

Det hørtes veldig rart ut, 5 min er jo ikke akkurat veldig lenge..

Eksen min holdt ut i 1/2-1 time, noen ganger mer.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Samme hvor lang tid det tar før det går for han, så lenge vi kan fortsette med en gang etterpå.

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...