AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #1 Skrevet 28. oktober 2019 Hei dere! Siden sommeren i år har jeg truffet en mann som har vært klar siden dag én, at jeg ikke ønsket noen forhold med ham. Jeg har kommet ut av et langt forhold, med et ganske vondt brudd og har nok derfor hatt det bedre som singel. I mellomtiden har både han og jeg truffet andre på en veldig "casual" måte. Jeg har ikke hatt "hjerte" for å avslutte ting med han, fordi han har stilt opp som en venn i denne vanskelige perioden og jeg har sikkert følt at jeg skylder han noe, merkelig nok. Men ting har blitt litt for mye i det siste for meg. Nå har jeg merket at jeg blir mer og mer irritert av de tingene han gjør og sier. Han har begynt å bli litt dominant og eiersyk, jeg føler det mer og mer som om han har fått følelser, greit nok, men han begynner å oppføre seg på en måte som gjør at jeg føler at jeg mangler oksygen rett og slett. For eksempel så kan han avtale at vi SKAL møtes neste uke, selv om jeg ikke har sagt ja til det, osv. Jeg har som sagt truffet andre i mellomtiden, mange av de møtene har ikke ført til noe som helst. Jeg trives som singel, var i et veldig kontrollerende forhold før. Når jeg føler at min FF prøver å oppføre seg som min kjæreste blir jeg bare sliten, jeg har ikke vært ordentlig singel da. Jeg er for å være direkte og konkret, men er så redd for å såre han. Jeg vil selvsagt ikke si til han at jeg blir irritert av hans oppførsel eller sliten av de tingene han sier, og jeg føler meg megaskyldig for å føle det sånn fordi han har som jeg nevnte tidligere, ellers stilt opp for meg. Jeg mistenker likevel at han har stilt så mye opp for meg fordi han prøver å vinne meg over, han prøver kanskje å bevise at med hans romantiske oppførsel så skal han vinne mitt hjerte. Det kommer nok aldri til å skje, dessverre. Anonymkode: a0ff8...941
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #2 Skrevet 28. oktober 2019 Det der er grunnen til at man ikke bør ha noen fuckfriend. Har aldri skjønt hvordan folk orker det. Anonymkode: def26...515 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #3 Skrevet 28. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det der er grunnen til at man ikke bør ha noen fuckfriend. Har aldri skjønt hvordan folk orker det. Anonymkode: def26...515 Fordi det ikke er noen som vil noe fast og noe er bedre enn ingenting for meg. Dame Anonymkode: 7116a...56e 1
addict Skrevet 28. oktober 2019 #4 Skrevet 28. oktober 2019 *Over 173 *Ryddig økonomi *Være åpen for barnet mitt *Bo i byen hvor jeg bor eller åpen for å flytte hit *Få meg til å le *God til å kommunisere Fant definitivt alt og enda mer ❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #5 Skrevet 28. oktober 2019 13 minutter siden, addict skrev: *Over 173 *Ryddig økonomi *Være åpen for barnet mitt *Bo i byen hvor jeg bor eller åpen for å flytte hit *Få meg til å le *God til å kommunisere Fant definitivt alt og enda mer ❤️❤️ du postet på feil tråd Anonymkode: a0ff8...941
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #6 Skrevet 28. oktober 2019 3 timer siden, addict skrev: *Over 173 *Ryddig økonomi *Være åpen for barnet mitt *Bo i byen hvor jeg bor eller åpen for å flytte hit *Få meg til å le *God til å kommunisere Fant definitivt alt og enda mer ❤️❤️ Fuck-friend-ønskelisten din, eller😂😂 Anonymkode: 4d0f1...4c1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #7 Skrevet 28. oktober 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som du kanskje er litt avhengi av han, eller noe han har? Hvis ikke så få han vekk helt i klårtekst, drikk deg full og bootycall eksen din med ff forslag. Anonymkode: d3ce6...0a2 Noe han har? Ja... penis? Haha. Noe materielt har han nok ikke, så sånn sett er jeg ikke avhengig av han. Ellers har jeg fått intimitet jeg har manglet i denne tiden som singel. Eksen er godt som historie, vi er ferdige med hverandre. Anonymkode: a0ff8...941
addict Skrevet 29. oktober 2019 #8 Skrevet 29. oktober 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: du postet på feil tråd Anonymkode: a0ff8...941 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Fuck-friend-ønskelisten din, eller😂😂 Anonymkode: 4d0f1...4c1 Lord, hvordan klarte jeg det 🤯🤯 Og før øvrig nei, det er han jeg skal gifte meg med 😂 Men hvorfor det havnet her er meg en gåte 🤪
Pia Sofia Skrevet 29. oktober 2019 #9 Skrevet 29. oktober 2019 Bare si det som det er, at du ikke vil mer! Du trenger ikke nevne noe som helst om irritasjon, men du kan si at du ikke føler seg skikkelig singel og det trenger du! Du skylder han ikke NOE! Jeg fikk helt klaus på dine vegne siden jeg hadde en sånn selv og jeg måtte blokke han for å få han til å skjønne at jeg ikke ville mer, selv om jeg hadde vært HELT klart fra start! Men nå har jeg en nydelig elsker som skjønner tegninga. Bli kvitt parasitten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå