Gå til innhold

Word har blitt så dyrt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg mener å huske at da jeg var yngre så kjøpte man office-pakken med en engangs-betaling, og ferdig med det. Men nå må jeg betale et årlig beløp som et abonnement? Finnes det andre alternativer? Kan jeg åpne .doc filer med f.eks. OpenOffice? 

Anonymkode: 20470...8ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet. Gidder ikke betale for det mer. Bruker Apple sin egen Pages. 

Anonymkode: 920c5...498

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vet. Gidder ikke betale for det mer. Bruker Apple sin egen Pages. 

Anonymkode: 920c5...498

Ja, jeg har Pages og liker for så vidt det programmet. Fungerer den greit med word-dokumenter? 

Skrevet

Ja, fryktelig dyrt. Office 365 koster feks 899 pr år for 6 brukere på er ubegrenset antall enheter. Det er helt uhørt...... 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, FrodeF said:

Ja, fryktelig dyrt. Office 365 koster feks 899 pr år for 6 brukere på er ubegrenset antall enheter. Det er helt uhørt...... 

Takk for hjelpen, det er notert. 

Skrevet

Office 365 er en abonnementsløsning (med tilhørende skytjeneste) man betaler for månedlig eller årlig, så ja: Det kan bli litt dyrt i lengden. Men det er fullt mulig å kjøpe Office 2016 eller 2019 som er produkter man betaler en gang for, se f. eks. her:

https://prisguiden.no/produkt/microsoft-office-2016-standard-319607

Anonymkode: 45e52...eb4

Skrevet

Som student brukte jeg å åpne dokumenter i Google Docs/disk. Ofte kunne man gjøre endringer på dem, men formateringen kunne bli rar. Det funket greit til å lese dem. Man kan også opprette egne dokumenter og eksportere/laste dem ned i .doc eller .docx

Anonymkode: 54ab3...957

Skrevet

OpenOffice

• Liker 1
Skrevet

Lenge leve studenttilværelsen. 

Anonymkode: 805be...6b6

Skrevet

Sheit! Jeg kjøpte Office 2011 student MAC for en del år siden for 600-700,- og bruker den fortsatt. Griske folk:( 

Anonymkode: 4b007...90d

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Office 365 er en abonnementsløsning (med tilhørende skytjeneste) man betaler for månedlig eller årlig, så ja: Det kan bli litt dyrt i lengden. Men det er fullt mulig å kjøpe Office 2016 eller 2019 som er produkter man betaler en gang for, se f. eks. her:

https://prisguiden.no/produkt/microsoft-office-2016-standard-319607

Anonymkode: 45e52...eb4

:ler:

Tenk at jeg har gått glipp av det. Studentpakken er jo på tilbud til 199 kroner. Takk for tips!

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg åpne .doc filer med f.eks. OpenOffice? 

Ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...