Gå til innhold

Pupper og anoreksia

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en venninne som sliter med anoreksia. Hun hadde før hun ble syk store og fyldige pupper. Disse har nå forsvunnet med spiseforstyrrelsen. Av ren nysgjerrighet så lurer jeg egt på om dette er noe hun vil få tilbake? Tenker ikke bare på henne, men på en generell basis

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Din venninne lider av en alvorlig sykdom og det er puppene du er bekymret for 🙉

Skrevet

Brystene er borte på grunn av lav fettprosent. De vil fylles opp av å legge på seg. Når man går fort opp i vekt med anorexi så vil mye fett legge seg på magen, men det vil justere seg etter hvert.

Og som den over så er ikke størrelsen på brystene det som er viktig her.  

Anonymkode: 0d61a...b97

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, Summerbreeze skrev:

Har en venninne som sliter med anoreksia. Hun hadde før hun ble syk store og fyldige pupper. Disse har nå forsvunnet med spiseforstyrrelsen. Av ren nysgjerrighet så lurer jeg egt på om dette er noe hun vil få tilbake? Tenker ikke bare på henne, men på en generell basis

Det er det du lurer på? Ikke hvordan du kan være støtte? Ikke hva du burde eller ikke burde si/gjøre? 

Takk og lov at jeg har venner som ikke bryr seg en døyt om mitt brystparti,men heller om hvordan de kan støtte meg i min kamp 

Anonymkode: cb1c8...429

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk aldri like store pupper igjen. Samme formen, ikke hengepupper, men mye mindre. 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det du lurer på? Ikke hvordan du kan være støtte? Ikke hva du burde eller ikke burde si/gjøre? 

Takk og lov at jeg har venner som ikke bryr seg en døyt om mitt brystparti,men heller om hvordan de kan støtte meg i min kamp 

Kanskje TS allerede vet hva hun skal si og gjøre for å støtte vennen sin? 

Anonymkode: 731eb...426

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje TS allerede vet hva hun skal si og gjøre for å støtte vennen sin? 

Anonymkode: 731eb...426

Ja hele hi oste av en venninne som virkelig brydde seg. 

• Liker 2
Skrevet

1 time siden, Luna Llena skrev:

Det er nå en grunn til at TS stiller dette spørsmålet på et forum, og ikke til venninnen. Det går an å ha flere tanker i hodet (tro det eller ei), og jeg er sikker på at TS stiller opp for venninnen sin. 

Jeg ble nysgjerrig på Lene Marie Fossen sin pubertetsutvikling da hun nevnte det i traileren for dokumentaren. Slik jeg forstod det hadde hun aldri kommet i puberteten, men hadde mulighet til det selv om hun var 28 år hvis hun hadde fått i seg tilstrekkelig næring. Det er spørsmål man ikke stiller direkte til noen, men som man likevel synes er interessante. Kroppen og dens tilpasning er ganske interessant for de som synes sånt er spennende. 

Anonymkode: 47059...3cf

• Liker 6
Skrevet

Mine var 70b da jeg gikk ned til 46 kg (hadde bulimi) og er nå 80h på 85 kg

Skrevet

Jeg fikk aldri pupper så jeg har tatt silikon, men jeg er fortsatt undervektig så kanskje hadde de kommet hvis jeg veide 10/15 kilo mer.

Anonymkode: 7a420...a96

Skrevet

Jeg har aldri hatt spiseforstyrrelse, men ble undervektig da jeg var fattig student og puppene mine forsvant da helt. Da jeg fikk råd til mat og la på meg igjen kom puppene tilbake.

Anonymkode: 21b4a...a07

Skrevet
9 timer siden, Luna Llena skrev:

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere vet jo ingenting om hva jeg har gjort for henne basert på ett eneste innlegg på KG.  Det dere leser her var bare noe jeg lurte på av ren nysgjerrighet. Trenger ikke fortelle en haug av ukjente mennesker hvordan jeg stiller opp for henne, for det er det bare jeg og henne som trenger å vite! 

Gjest HarryDotter
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hele hi oste av en venninne som virkelig brydde seg. 

Ts spør om et fysisk spørsmål rundt sykdommen. Det forteller ingenting om hvor mye eller hvor lite hun bryr seg om veninnen. For alt vi vet er hun utrolig støttende. Du har ingen rett til å dømme henne basert på spørsmålet hun stiller.

Om noen hadde spurt om kompisen med prostatakreft kunne få et fullverdig sexliv etter å ha blitt frisk, hadde ingen reagert på det.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk aldri pupper så jeg har tatt silikon, men jeg er fortsatt undervektig så kanskje hadde de kommet hvis jeg veide 10/15 kilo mer.

Skremmende at det finnes kirurger som kun tenker på penger 

• Liker 1
Skrevet

Skremmende at det finnes kirurger som kun tenker på penger 

Han gjorde ingenting galt, jeg løy om vekt å sa ingenting om anoreksien, de må jo nesten bare stole på sine pasienter.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han gjorde ingenting galt, jeg løy om vekt å sa ingenting om anoreksien, de må jo nesten bare stole på sine pasienter.

Ja for at en pasient er veldig undervektig  vansklig å se 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...