AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 En jeg dater drar på fotballturer flere ganger i året for å se fotball i andre land. På TV ser han alt av fotball opptil flere ganger i uken. Han har fotballstæsj og klistremerker overalt. Kjenner jeg syns det er litt deal breaker, og føler ikke han har tid til meg. Er det unormalt av meg å syns dette? Når jeg er hos han vil han vi skal se fotball hver gang og jeg syns det er gørrkjedelig Anonymkode: 44a04...09b 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Helt enig. Synes det blir for mye med folk som er helt opphengt i en ting. Anonymkode: 738f7...26a 2
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Forståelig at du vil gjøre andre ting enn å se fotball Anonymkode: 3c7aa...03f 4
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Kjenner et par sånne karer. Hyggelige og snille, men de er nok ikke alles kopp med te 🙂 Noen liker jo menn som er lidenskapelig opptatt av noe, men de fleste ville nok syntes det blir for mye. Anonymkode: 59c6d...130
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner et par sånne karer. Hyggelige og snille, men de er nok ikke alles kopp med te 🙂 Noen liker jo menn som er lidenskapelig opptatt av noe, men de fleste ville nok syntes det blir for mye. Anonymkode: 59c6d...130 Ja og i tillegg har han tid Max en gang i uken da det er fotballkamp eller noe annet de andre dagene. Eksen min også var glad i fotball og hadde lag han heiet på men han valgte tid med meg fremfor det. Og når det var store kamper så han disse med kompiser. Syns og det er kjedelig at han reiser for å se fotball, jeg liker nye land og opplevelser og ikke samme reise om igjen og om igjen. Kanskje vi er for ulik? Anonymkode: 44a04...09b
Jr.Garcon Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: En jeg dater drar på fotballturer flere ganger i året for å se fotball i andre land. På TV ser han alt av fotball opptil flere ganger i uken. Han har fotballstæsj og klistremerker overalt. Kjenner jeg syns det er litt deal breaker, og føler ikke han har tid til meg. Er det unormalt av meg å syns dette? Når jeg er hos han vil han vi skal se fotball hver gang og jeg syns det er gørrkjedelig Anonymkode: 44a04...09b Jeg syns det er harry. Litt samme som en overivrige hobbyfisker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå