Gå til innhold

Noe vits å vente på svar?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For noen måneder siden så matchet jeg med en fyr og vi snakket om absolutt alt. Vi møtes og jeg synes det gikk veldig bra... Han snakket hele tiden om date nr 2 som aldri ble noe av. Jeg gadd til slutt ikke mer så jeg slettet han. Jeg så at han hadde sveipet meg til høyre og jeg ble litt glad. Vi matchet og han skrev med en gang at jeg skylder han date nr 2. Vi snakket litt og nå har han ikke svart på den siste meldingen som ble sendt fredagsmorgen (det tar ikke veldig lang tid å svare på en dum melding). Jeg har sett at km avstanden har forandret seg. Jeg er kjempe flau nå. Jeg har lyst til å bare slette han igjen men jeg har nettopp byttet profilbilde, så han kommer sikkert til å tro at han ikke reagerte på bilde at jeg har slettet han..

Er det vits å vente på svar? 

Anonymkode: f850f...e7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du kjempe flau?

Han høres ut som han absolutt vil date deg, men at han er for treg til å ta initiativ, dvs lite initiativ i den fyren.

Jeg ville slett ikke gått og ventet på svar fra ham. Kan godt være han får seg til å svare. Hvis han svarer, så ta det derfra om du evt vil gi ham en sjanse.

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, exictence skrev:

Hvorfor er du kjempe flau?

Han høres ut som han absolutt vil date deg, men at han er for treg til å ta initiativ, dvs lite initiativ i den fyren.

Jeg ville slett ikke gått og ventet på svar fra ham. Kan godt være han får seg til å svare. Hvis han svarer, så ta det derfra om du evt vil gi ham en sjanse.

Jeg er kjempe flau fordi jeg sveipet en gang til på han når det virker som at han ikke er interessert. Aner ikke hvorfor han skulle gidde å sveipe høyre når han ikke gidder å svare. Når km avstanden forandrer seg så betyr det at han har vært aktiv, og da ser jeg ikke noe grunn til å ikke svare.

Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kjempe flau fordi jeg sveipet en gang til på han når det virker som at han ikke er interessert.

Det er ikke noe å bli flau over. Tror du at du gjør ham ukomfortabel med at du sveipet en gang til på ham? Er vel bare hyggelig for ham det, uansett interessert eller ikke.

Endret av exictence
  • Liker 1
Skrevet

Han er sånn som han jeg møtte på tinder for en ukes tid siden... han sier han vil på date nr 2, så sier jeg f.eks "ja, det hadde vært hyggelig når kan du da? Så svarer han ikke på det, så får jeg bare en ny melding på at han vil møte meg igjen noen dager senere også svarer han ikke mer... jeg syntes det er helt merkelig oppførsel og tenker at en fyr som ikke klarer å svare på en jævla melding en gang ikke er noe for meg.. jeg får ellers snapper av han, sånne kjedlige man sender til mange (ikke my story) .. så jeg vet han er aktiv liksom... jeg må ha en fyr som kan kommunisere kjapt, for sånne her ting river jeg meg bare i håret av. Kjempe frustrerende. 

Anonymkode: 51935...ed4

Skrevet

Tror du tenker for mye til å kunne finne glede i denne fyren. Noen mennesker er bare treige. Tror du er best tjent med å finne noen som er mer lik deg! 

Skrevet
1 time siden, Mona123 skrev:

Tror du tenker for mye til å kunne finne glede i denne fyren. Noen mennesker er bare treige. Tror du er best tjent med å finne noen som er mer lik deg! 

Hva slags glede finner jeg i denne fyren når han ikke engang gidder å svare meg? Som jeg har skrevet så forandret km avstanden hele tiden så han er jo aktiv og da kunne han jo ha svart på meldingen? 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, exictence skrev:

Det er ikke noe å bli flau over. Tror du at du gjør ham ukomfortabel med at du sveipet en gang til på ham? Er vel bare hyggelig for ham det, uansett interessert eller ikke.

Nå sveipet han på meg først, og da skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal gjøre han ukomfortabel fordi jeg sveipet på han.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er sånn som han jeg møtte på tinder for en ukes tid siden... han sier han vil på date nr 2, så sier jeg f.eks "ja, det hadde vært hyggelig når kan du da? Så svarer han ikke på det, så får jeg bare en ny melding på at han vil møte meg igjen noen dager senere også svarer han ikke mer... jeg syntes det er helt merkelig oppførsel og tenker at en fyr som ikke klarer å svare på en jævla melding en gang ikke er noe for meg.. jeg får ellers snapper av han, sånne kjedlige man sender til mange (ikke my story) .. så jeg vet han er aktiv liksom... jeg må ha en fyr som kan kommunisere kjapt, for sånne her ting river jeg meg bare i håret av. Kjempe frustrerende. 

Anonymkode: 51935...ed4

Jeg synes begge menns oppførsel virker veldig merkelig. Vi hadde planlagt date nr 2 men så ble han plutselig forkjølet. Han skrev at vi kan ta det når jeg kom fra helgeturen min. Jeg fikk aldri noe melding om ny date men han fortsatte og stalke my story på Snapchat. Jeg tenkte at det var jeg som spurte og det han var som avlyste så han kunne spørre om ny date. Dette var første gangen vi matchet.

Som skrevet så har km avstanden forandret på seg så det betyr at han har vært aktiv. Da kunne han ha svart på den siste meldingen. Det tar ikke så lang tid å svare på en melding. Hva er vits med å sveipe høyre på meg først når han ikke gidder å svare.

Skrevet

Hva slags glede finner jeg i denne fyren når han ikke engang gidder å svare meg? Som jeg har skrevet så forandret km avstanden hele tiden så han er jo aktiv og da kunne han jo ha svart på meldingen? 

Nei, nettopp. Du legger mer I dette enn det han gjør. Følger jo med på hans km og skriver tråd om det på kg.

Kan hende han bare ser på dette som tidsfordriv. Noen synes det er nok med å få en match for å boost selvtilliten, andre ser etter noe mer seriøst. Jeg hadde ikke giddet å bruke mer tid på dette. 

Skrevet
17 minutter siden, Mona123 skrev:

Nei, nettopp. Du legger mer I dette enn det han gjør. Følger jo med på hans km og skriver tråd om det på kg.

Kan hende han bare ser på dette som tidsfordriv. Noen synes det er nok med å få en match for å boost selvtilliten, andre ser etter noe mer seriøst. Jeg hadde ikke giddet å bruke mer tid på dette. 

Jeg kjedet meg så jeg tenkte at jeg kunne bare sjekke sånn ut av det blå. Jeg blir egentlig litt skuffet for å være helt ærlig. Jeg skal slettet han fordi jeg har ikke lyst til at han skal følge med på meg noe han gjorde forrige gang da han stalket my story på Snapchat.  

Skrevet

Nå sveipet han på meg først, og da skjønner jeg ikke hvorfor jeg skal gjøre han ukomfortabel fordi jeg sveipet på han.

Nettopp.

Uansett, ingenting å være flau over, om det så hadde vært bare du som sveipet. Det var det jeg ville frem til.

• Liker 1
Skrevet

Om man ikke svarer på mange dager (fredag ettermiddag til søndag kveld), så er man som regel ikke så veldig interessert, heller ikke hvis man ikke konkretiserer når man ønsker å gå på date. Du kan selvsagt gi det et siste forsøk ved å være veldig konkret (type keen på kaffe på X kl. XX til fredag), men svarer han unnvikende på det også så er han garantert ikke interessert. 

For min egen del så gidder jeg ikke forholde meg til de som svarer vagt eller ikke i det hele tatt. Jeg trenger noen som er interessert nok i meg (og jeg i dem selvsagt) til å gi konkrete svar for når man skal treffes, og som respekterer andres tid og avtaler. 

Anonymkode: 5589b...78b

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man ikke svarer på mange dager (fredag ettermiddag til søndag kveld), så er man som regel ikke så veldig interessert, heller ikke hvis man ikke konkretiserer når man ønsker å gå på date. Du kan selvsagt gi det et siste forsøk ved å være veldig konkret (type keen på kaffe på X kl. XX til fredag), men svarer han unnvikende på det også så er han garantert ikke interessert. 

For min egen del så gidder jeg ikke forholde meg til de som svarer vagt eller ikke i det hele tatt. Jeg trenger noen som er interessert nok i meg (og jeg i dem selvsagt) til å gi konkrete svar for når man skal treffes, og som respekterer andres tid og avtaler. 

Poenget var hvorfor skal man gidde å sveipe på noen for andre gang når man ikke er interessert i første omgang, og hvis man i hvert fall ikke gidder å svare på melding, men starte første melding at jeg skylder han en date nr 2. Skal dette være hevn fordi jeg slettet han fra Snapchat og måtte blokkere han andre gangen. Da jeg slettet han så sendte han melding til meg og jeg forklarte at jeg gidder ikke å ha en brevvenn og at når jeg foreslår en konkret dag så unngår han å svare. Til slutt så satte vi en konkret dag men da ble han plutselig forkjølet. Han tok null initiativ igjen men stalket my story på Snapchat, så jeg tenkte at jeg gidder ikke å ha en som stalker my story. Jeg slettet han og blokkerte han fordi dette sånn oppførsel gadd jeg ikke fra en mann i 30-årene. 

Skrevet

Hvilken km avstand er d dere snakker om?? 

Anonymkode: 7f432...377

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken km avstand er d dere snakker om?? 

Anonymkode: 7f432...377

Km avstanden på tinder som forandrer seg når man er aktiv i appen.

Skrevet

Poenget var hvorfor skal man gidde å sveipe på noen for andre gang når man ikke er interessert i første omgang, og hvis man i hvert fall ikke gidder å svare på melding, men starte første melding at jeg skylder han en date nr 2. Skal dette være hevn fordi jeg slettet han fra Snapchat og måtte blokkere han andre gangen. Da jeg slettet han så sendte han melding til meg og jeg forklarte at jeg gidder ikke å ha en brevvenn og at når jeg foreslår en konkret dag så unngår han å svare. Til slutt så satte vi en konkret dag men da ble han plutselig forkjølet. Han tok null initiativ igjen men stalket my story på Snapchat, så jeg tenkte at jeg gidder ikke å ha en som stalker my story. Jeg slettet han og blokkerte han fordi dette sånn oppførsel gadd jeg ikke fra en mann i 30-årene. 

Han er vel kanskje litt interessert da, og vil muligens se an litt. Men det er ingen vits i å bruke tid på slike folk, er de ikke interesset nok til å enten foreslå noe konkret selv eller bli med på noe konkret en selv har foreslått, så er det ikke liv laga. Og personlig syntes jeg det er litt creepy med personer som åpenlyst følger hva man gjør på sosiale medier, men som samtidig ikke har lyst til å gå på date. Så helt fint å slette. 

• Liker 2
Skrevet

Helt ærlig hadde jeg bare gått videre, ts :) En mann som oppfører seg sånn hadde jeg bare tenkt «jaja» til og droppet. Han sier mye, men handlingene hans samsvarer ikke med det han sier. Uavhengig om han fortsatt vil møte deg eller genuint er busy (tvilsomt), så oppfører han seg teit. Du blir stressa, og sånn skal det jo ikke være! 

Anonymkode: ed5dc...eed

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig hadde jeg bare gått videre, ts :) En mann som oppfører seg sånn hadde jeg bare tenkt «jaja» til og droppet. Han sier mye, men handlingene hans samsvarer ikke med det han sier. Uavhengig om han fortsatt vil møte deg eller genuint er busy (tvilsomt), så oppfører han seg teit. Du blir stressa, og sånn skal det jo ikke være! 

Anonymkode: ed5dc...eed

Jeg har to dater med to forskjellige menn denne uken så jeg lider ingen nød men litt irriterende er det. Jeg skal la han være fordi hvis jeg sletter han så vet han at han har greide å påvirke meg :duskedame:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...