Gå til innhold

Borderline,angst,depresjon og kjæreste..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med borderline, angst og depresjoner så lenge jeg kan huske.  Jeg har gode og dårlige perioder,og er nå inne i en dårlig en,og ting går rett på rævva. En av de tingene jeg sliter mest med er dårlig samvittighet og skam. Jeg er ganske så klar over hva jeg kan gjøre eller hva jeg kan si, når angsten blir for voldsom. Jeg er ikke bevisst alltid der og da, men den dårlige samvittigheten etterpå er grusom. Selvom jeg kanskje ikke alltid burde ha det heller,men det å vite at jeg har såret noen fordi jeg ikke klarer å kontrollere følelsene og reaksjonene mine, er vondt. Har en kjæreste som også sliter psykisk, og i mange tilfeller blir det mye styr. Han klarer ikke å møte meg og mitt, når han har nok med seg selv.. jeg skjønner dette godt, men det å få tilbakemeldinger om at jeg er både det ene og det andre, forværrer min situasjon igjen.. Som sagt er jeg inne i en veldig dårlig periode nå, og jeg orker ikke lenger å «fake» at jeg har det bra. Jeg blir ofte veldig paranoid, og er veldig redd for at han skal gå i fra meg.. selvom han sier han ikke vil det, så sier han også disse tingene som gjør meg usikker og redd, og jeg blir utrolig forvirra.. 

Noen som har erfaringer med slike ting?

Anonymkode: 15f95...8d2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du til psykolog? Kunne du vurdert en innleggelse? ❤️

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Gorilla skrev:

Går du til psykolog? Kunne du vurdert en innleggelse? ❤️

Jeg skal få ordnet med psykolog til uka.. orker ikke å gå rundt sånn her mer hvertfall 

Skrevet
1 minutt siden, Hu der skrev:

Jeg skal få ordnet med psykolog til uka.. orker ikke å gå rundt sånn her mer hvertfall 

Jeg la visst ut innlegget anonymt.. 

Gjest Familytree
Skrevet
1 time siden, Hu der skrev:

Jeg la visst ut innlegget anonymt.. 

Det skjer med meg hele tiden, så jeg foretrekker å skrive uten å være anonym😜 men rolig, jeg sender deg en stor klem❤👐👐

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...