AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Er det noen som har vært på julemarked i en by i Europa og som kan anbefale denne byen? Lurer på København og tivoli - eller Aalborg. Noen som kjenner til disse byene rundt jul? Har et hjerte for Tallinn og vurderer også denne byen. Anonymkode: 7337c...f86
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Aalborg 😍https://www.visitaalborg.dk/aalborg/planlaeg-din-tur/julemarked-pa-gammeltorv-i-aalborg-gdk1084740 Anonymkode: 19bb0...3c5
Voyager Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Både Berlin og Manchester har fantastiske julemarkeder:)
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Tusen takk for raskt svar! Jeg har vært i Aalborg på jobbreise og fikk bare sett snurten av sentrum. Dette var en høst og ikke rundt jul, men jeg syns det lille jeg så var så koselig. Har sett bilder som også ser fine ut. TS Anonymkode: 7337c...f86
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Akkurat nå, Voyager skrev: Både Berlin og Manchester har fantastiske julemarkeder:) Manchester!? Spennende. Det har jeg ikke tenkt på. Tusen takk! TS Anonymkode: 7337c...f86
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 Salzburg. Anonymkode: 1964c...534 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #7 Skrevet 30. oktober 2019 Generelt de fleste Tyske byer + Østerrike. Berlin, München, Køln, Frankfurt, Hamburg, Wien osv osv. Anonymkode: 6d62a...01b 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #9 Skrevet 30. oktober 2019 Jeg er ikke TS, men jeg vurderer førjulstur til Berlin. Er det noe dere kan anbefale? Og hva må man få med seg? Anonymkode: 7ac90...586
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #11 Skrevet 1. november 2019 Berlin har spredte julemarkeder. Rigas var veldig lite. Synes faktisk julemarkedet i Oslo er bedre enn Riga og Berlin. Skal til Gdansk nå i desember, håper det er bra julemarked der. Drar dit grunnet Hansabyen ser koselig ut, prisnivået er lavt, og det er kjempebillige flybilletter med wizzair fra Gardermoen. Men, tror ingen kan slå julemarkedet i Tallinn, er fantastisk koselig der i desember. Har alltid lyst til å dra dit, men har vært der fire ganger, og må derfor prøve ut andre steder også. Ellers tror jeg Budapest, Praha, Edinburgh, Wien, Krakow, og sør Tyskland har fine markeder. Disse står på listen de neste årene. Anonymkode: d2bc2...115
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #12 Skrevet 1. november 2019 Vi har vært på julemarked i Gdansk, det var ganske kjipt. Men utrolig koselig å sitte å drikke Gluhweine 😄 Anonymkode: e4321...a2f 2
Kragebein Skrevet 2. november 2019 #13 Skrevet 2. november 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, adm
AnonymBruker Skrevet 2. november 2019 #14 Skrevet 2. november 2019 Har ikke vært der selv, men har hørt det er et utrolig fint marked i Warsawa Anonymkode: 0b592...13a
Durinur Skrevet 3. november 2019 #15 Skrevet 3. november 2019 Det er mange flotte julemarkeder rundt om i Europa. De fleste europeiske storbyene har vel en eller annen form for julemarked. Du trenger ikke å dra langt, for selv i København og Stockholm er det koselige julemarkeder. Jeg har blitt veldig glad i Winter Wonderland i Hyde Park i London. Nå har jeg vært der to ganger, og har blitt positivt overrasket hver gang. Noen mener at det er litt for kommersielt, men det er jeg uenig i - julemarkedet der er både koselig og intimt på samme måte som andre steder i Europa etter min mening. Ellers har jeg vært på julemarkedet i Praha en gang, og også det var en fin opplevelse. Litt mindre attraksjoner og show enn i London, men veldig koselig å se på alle bodene.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2019 #16 Skrevet 3. november 2019 Wien har flere fine markeder. Stockholm har marked i gamla stan og på Skansen. Göteborg med jul i Liseberg. Paris har hatt fine markeder, men det har gått nedover med det trolig pga terrorfrykt. Jul i Disneyland er magisk. London er fint pyntet til jul, men det er noe med byen som gjør at jeg på en måte ikke får julestemning der. Lurer på om det er fordi det er for grått og vått. 🙉 Anonymkode: 86f29...980
Tanuki Skrevet 3. november 2019 #17 Skrevet 3. november 2019 Belgia har fine julemarkeder, har vært på julemarked der i Brussel, Antwerpen og Brugge. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2019 #18 Skrevet 25. november 2019 Noen flere gode ideer her? Anonymkode: de123...f50
Blue Berry Skrevet 25. november 2019 #19 Skrevet 25. november 2019 På 1.11.2019 den 9.47, AnonymBruker skrev: Berlin har spredte julemarkeder. Rigas var veldig lite. Synes faktisk julemarkedet i Oslo er bedre enn Riga og Berlin. Skal til Gdansk nå i desember, håper det er bra julemarked der. Drar dit grunnet Hansabyen ser koselig ut, prisnivået er lavt, og det er kjempebillige flybilletter med wizzair fra Gardermoen. Men, tror ingen kan slå julemarkedet i Tallinn, er fantastisk koselig der i desember. Har alltid lyst til å dra dit, men har vært der fire ganger, og må derfor prøve ut andre steder også. Ellers tror jeg Budapest, Praha, Edinburgh, Wien, Krakow, og sør Tyskland har fine markeder. Disse står på listen de neste årene. Anonymkode: d2bc2...115 Kom hjem fra Budapest i helgen, og var på 2 marked der. Det største, som jeg hadde gledet meg så til, var absolutt ikke som jeg så for meg. Ble skikkelig skuffet
Fiskegrateng Skrevet 26. november 2019 #20 Skrevet 26. november 2019 16 hours ago, Absurdah said: Kom hjem fra Budapest i helgen, og var på 2 marked der. Det største, som jeg hadde gledet meg så til, var absolutt ikke som jeg så for meg. Ble skikkelig skuffet Jeg tenker at det kanskje er litt for tidilig, det er ikke desember engang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå