AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Datet en over et par mnd, men fant ut at det ikke kom til å bli oss. Han likte meg ikke like godt som jeg likte han. Har vært singel i 4 år, og savner så utrolig kjærlighet og nærhet. Har ingen familie i nærheten, og noen få venner. Prøver å utvide nettverket, og ta kontakt, men alle virker så opptatt med sitt. Blir så lei av å prøve og prøve til ingen nytte, både når det gjelder kjærlighet og venner. Burde nok jobbe mye med selvfølelse og selvtillit og, men vet bare ikke hvordan jeg skal klare det. Trist og lei. Anonymkode: 38b39...3ac
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Skjønner deg godt. Har samme problemene, blir så lei og sliten. Har ikke noen råd, men du er ikke alene om å ha det sånn hvertfall. Anonymkode: def2d...bb2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Datet en over et par mnd, men fant ut at det ikke kom til å bli oss. Han likte meg ikke like godt som jeg likte han. Har vært singel i 4 år, og savner så utrolig kjærlighet og nærhet. Har ingen familie i nærheten, og noen få venner. Prøver å utvide nettverket, og ta kontakt, men alle virker så opptatt med sitt. Blir så lei av å prøve og prøve til ingen nytte, både når det gjelder kjærlighet og venner. Burde nok jobbe mye med selvfølelse og selvtillit og, men vet bare ikke hvordan jeg skal klare det. Trist og lei. Anonymkode: 38b39...3ac Huff, ikke lett men du er ikke alene. Bedre å satse på å finne venner, selv om det også er vanskelig. Ting kan alltids bli verre også , en venninne fikk påvist HIV etter en Tinder relasjon med en Oslokar som varte i 2 måneder. Vanskeligere å legge det bak seg og gå videre da. Anonymkode: 2757c...4a5 2
Gjest Familytree Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Helt sikkert du er ikke alene, er du interessert i noen person nå? 😊 Les bøker om disse emnene. Reflekter over deg selv. Det er ikke lett å løse interne problemer som de du nevnte, men man må ta det første skrittet. Fokuser på deg Ts, det er den beste avgjørelsen
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Velkommen i klubben! Dette dating-styret er vanskelig. Og når man har brukt 2 mnd på å bli kjent og nær en person, er det ekstra vanskelig å starte på nytt med en ny... Pån igjen liksom! Men man kan ikke bare gi opp heller, mange finner jo kjærligheten, det er håp! Anonymkode: aabb5...6ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå